Mee eens. Ik vraag me af hoe vol het stadion zal zitten donderdag. Ik denk niet dat er nog veel kaarten verkocht zijn na de voorverkoop voor de seizoenskaarthouders.brigade zuid schreef:Buiten dat, er zijn gewoon mensen die een kaartje van 40 euri gekocht hebben, alleen daarvoor al moet je er vol voor gaan. De mensen worden al zo weinig verwend bij AJAX.Ferry schreef:Ik vind wel dat Ajax er nog voor moet gaan, absoluut! Eerlijk is eerlijk, ik geloof er ook niet echt meer in. Maar stel je even voor: een snelle goal, dan vlak voor de rust nog een en het gaat spoken!
AFC AJAX - Werder Bremen
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Altijd speciaal, een thuiswedstrijd tegen Duitsers. Ik verwacht toch wel een redelijk vol stadion en een gemotiveerd elftal. Thuis of uit is natuurlijk wel een heel verschil, Ajax is verplicht om er donderdag voor eigen publiek alles aan te doen om een overwinning te behalen. Bremen zal niet meer 100% scherpte kunnen opbrengen, misschien dat we daar nog van kunnen profiteren.
Ajax!
Ik zou volgend jaar maar gewoon niet inschrijven voor de CL of UEFAcup Joey. winnen doen we toch niet en de spelers raken alleen maar vermoeid of geblesseerd. En de 5e plek halen we ook wel, ik stel dus voor de rest van de competitie Stam en davids regelmatig rust te geven! :sad:
De volgende wedstrijd is Bremen, daar gaat het dus om Joey! Het is jammer dat jij niets te vertellen hebt bij excelsior, dan hadden we immers wel gewonnen afgelopen zondag
De volgende wedstrijd is Bremen, daar gaat het dus om Joey! Het is jammer dat jij niets te vertellen hebt bij excelsior, dan hadden we immers wel gewonnen afgelopen zondag
I think I lost my fucking headache
Jemig, richt je die tirade tot mij omdat ik het met Arwin eens ben dat Ajax niet geforceerd geblesseerde spelers moet klaarstomen voor deze wedstrijd? :sad:
De UEFA-cup is verloren, maar Ajax kan nog steeds kampioen worden. Lijkt me slimmer om daar je aandacht op te richten. Heeft niets met vijfde worden te maken, integendeel.
De UEFA-cup is verloren, maar Ajax kan nog steeds kampioen worden. Lijkt me slimmer om daar je aandacht op te richten. Heeft niets met vijfde worden te maken, integendeel.
Het stinkt aan alle kanten!
Als je nou ff niet zo kinderachtig doet maar heel logisch nadenkt. Ajax staat 3-0 ACHTER. Heb je wat gemist ofzo vorige week? En nu doen er nog minder basisspelers mee. Aan de ene kant vind ik het jammer dat we het opgeven maar aan de andere kant zou ik niet iemand geforceerd terug laten komen voor deze wedstrijd. Het is gewoon heel logisch....Muisje Andersom schreef:Ik zou volgend jaar maar gewoon niet inschrijven voor de CL of UEFAcup Joey. winnen doen we toch niet en de spelers raken alleen maar vermoeid of geblesseerd. En de 5e plek halen we ook wel, ik stel dus voor de rest van de competitie Stam en davids regelmatig rust te geven! :sad:
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Lijkt me ook, ja.Giacomo Puccini schreef:Zegt de raspessimist aller pessimisten. Volgends mij ben je je gewoon weer aan het indekken zodat je donderdag weer wat te zeuren kunt hebben als we met 2-0 winnen :redcard:
Ajax zal het wel even proberen. Dan scoort Werder en is het verhaaltje uit.
Het stinkt aan alle kanten!
Indekken, voor wie, voor wat ?.Als AJAX het geluk heeft om vroeg te scoren dan is er altijdt een kans.Trouwens over indekken gesproken, als AJAX zodadelijk met 3 - 0 ( weer ) gaat verliezen lullen jullie dat dat komt omdat de wedstrijd toch al gespeeld was en AJAX zich spaarde voor tegen AZ ...Giacomo Puccini schreef:Zegt de raspessimist aller pessimisten. Volgends mij ben je je gewoon weer aan het indekken zodat je donderdag weer wat te zeuren kunt hebben als we met 2-0 winnen :redcard:
Ben trouwens bang dat we er minimaal 5 moeten maken... hetgeen nét niet gaat lukken :X
Blij met de punten ...
Ik neem aan dat de spelers en trainer wel ambitie hebben en scherp als een mes op het veld zullen verschijnen Boem!! Ik zou dus gewoon kijken! Ik heb ook wel eens meegemaakt dat Haarlem (!!) bij een 3-0 achterstand met nog 14 minuten te spelen tegen Ajax niet opgaf, ondanks het grote kwaliteitsverschil. Ze werden beloond met een 3-3 gelijkspel. Of Heerenveen dat in een wedstrijdje met rust 5-1 achterstond tegen Ajax en met 6-5 won (of was het 4-1 met rust en 5-4 aan het eind?). It ain't over until the fat lady sings. Misschien maakt Ajax in de 2e minuut wel een mazzelgoal en krijgt een Bremenspeler in de tiende minuut rood wegens het neertrekken van een doorgebroken speler! Je weet het niet, maar in dat geval zou het toch jammer zijn als een aantal uitstekende spelers op de tribune zit en de spelers in het veld in hun hoofd hebben dat het maar een oefenwedstrijdje is. Kijken dus, dit wordt een heroische strijd, waarin de spelers in ieder geval gaan voor het redden van het gezicht en het met opgeheven hoofd van het veld kunnen lopen!
I think I lost my fucking headache
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Dadelijk uit de broek in de sauna...Kaboem! schreef:De ballen uit mijn broek, MA!
Edit: ik krijg niet de indruk dat Joey het vervelend vindt, Moon!
Geen idee Kaboem, het valt me op, vandaar...
Maar goed...on topic maar weer voor onzzz aller AJAX die ik ga supporten iig donderdag, met of zonder sfeerteam! :tifoajax:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10