PSV deel 2
-
- Giacomo Puccini
Jep, helemaal mee eens. Gomes is een wereldkeeper...
Maar hoe zou het eruit zien bij PSV zonder Gomes, ben ik erg benieuwd naar...
Dan had PSV lang niet zoveel succes gehad denk ik, want vaak wint PSV wedstrijden door hem.
Hadden wij maar zo'n keeper, ipv zo'n grabbelaar die geen bal klemvast kan houden. Er wordt al jaren geropen dat die Stekel wegmoet. Tenminste, door mij dan wel.
:yes:
Maar hoe zou het eruit zien bij PSV zonder Gomes, ben ik erg benieuwd naar...
Dan had PSV lang niet zoveel succes gehad denk ik, want vaak wint PSV wedstrijden door hem.
Hadden wij maar zo'n keeper, ipv zo'n grabbelaar die geen bal klemvast kan houden. Er wordt al jaren geropen dat die Stekel wegmoet. Tenminste, door mij dan wel.
...
Gefeliciteerd, PSV'ers! :xyxthumbs:Frank schreef:Mijn reactie op joey's uitspraak was meer: "sinds wanneer zijn er Ajax-supporters die neutraal staan ten opzichte van PSV ;) "Baseman schreef:De neutrale toeschouwer verveelt zich echt niet hoor, maar ja...voor jou zal het toch nooit goed zijn lijkt het wel.
Je vergist je, die wedstrijd kan me weinig schelen. Ik heb het einde ook niet gehaald. De krant lezen vind ik een stuk plezieriger. Ik merk dat ik steeds minder geduld krijg met dit soort vertoningen (puur resultaatvoetbal), het interesseert me gewoon niet.
Hoe dan ook, een goede uitslag voor PSV. Dat wordt een avondje voor het doel liggen in Londen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Kluivert is weer eens geblesseerd, nu weer aan zijn rug.... ;)Duke schreef:Prima prestatie van PSV, en riskante uitslag voor Arsenal. Als PSV er één inprikt in Londen ...
Waar is Kluivert eigenlijk, is hij in de rangorde gepasseerd door Tardelli, of is ie nog steeds niet fit?
Overigens joey, ik heb de hele wedstrijd niet gezien. Ik wilde wakker blijven, en dat lukt niet altijd als ik naar PSV zit te kijken.... :whistling:
Gomes is gewoon wereldtop :worshippy:
Je raakt er aan gewend eigenlijk dat hij alle hoge ballen heeft en 'gewoon' geweldig staat te keepen...
En dus de overwinning voor PSV :eusa_dance: :headbang: :cheer:
Veel meer dan verwacht, maar gezien de 2e helft niet eens onverdiend. Na de 1-0 wist Arsenal het niet meer en had PSV grotendeels de controle, al werd het zenuwachtig de laatste minuten. De 2-0 had er zelfs ingezeten, maar we mogen niet klagen :D
Verdedigend stond PSV weer eens ouderwets ijzersterk, een verademing na de afgelopen wedstrijden in de HCE en beker. Koné heeft voor 2 man gewerkt en gesleurd en was erg balvast, Cocu liet zijn grote klasse weer eens zien, Simons was as usual enorm belangrijk als breker en Mendez toonde zijn schotkracht.
Hopelijk valt de blessure voor Da Costa mee, hij speelde echt uitstekend de 1e helft en was opbouwend ook vrij sterk.
PS: Dank Fener en Joey :xyxthumbs:
PPS: Who the f is Henry ;)
Edit: Zie je wel Joey, Van Persie vond de tactische zet van Koeman onverwacht en gaf aan dat Arsenal toen niet wist wat te doen :D
Je raakt er aan gewend eigenlijk dat hij alle hoge ballen heeft en 'gewoon' geweldig staat te keepen...
En dus de overwinning voor PSV :eusa_dance: :headbang: :cheer:
Veel meer dan verwacht, maar gezien de 2e helft niet eens onverdiend. Na de 1-0 wist Arsenal het niet meer en had PSV grotendeels de controle, al werd het zenuwachtig de laatste minuten. De 2-0 had er zelfs ingezeten, maar we mogen niet klagen :D
Verdedigend stond PSV weer eens ouderwets ijzersterk, een verademing na de afgelopen wedstrijden in de HCE en beker. Koné heeft voor 2 man gewerkt en gesleurd en was erg balvast, Cocu liet zijn grote klasse weer eens zien, Simons was as usual enorm belangrijk als breker en Mendez toonde zijn schotkracht.
Hopelijk valt de blessure voor Da Costa mee, hij speelde echt uitstekend de 1e helft en was opbouwend ook vrij sterk.
PS: Dank Fener en Joey :xyxthumbs:
PPS: Who the f is Henry ;)
Edit: Zie je wel Joey, Van Persie vond de tactische zet van Koeman onverwacht en gaf aan dat Arsenal toen niet wist wat te doen :D
Laatst gewijzigd door Baseman op di feb 20, 2007 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, dat gezeur over resultaatvoetbal iedere keer.
Nederlandse clubs zijn geen Europese top en resultaat is belangrijker dan mooi voetbal, dat hebben de afgelopen jaren wel aangetoond. Vooral in de CL is het (weinig voorkomende) mooie en aanvallende voetbal eigenlijk alleen weggelegd voor de grote clubs met het vele geld.
Maar jullie zeuren maar, Eindhoven viert een mooi feestje :cheer:
Nederlandse clubs zijn geen Europese top en resultaat is belangrijker dan mooi voetbal, dat hebben de afgelopen jaren wel aangetoond. Vooral in de CL is het (weinig voorkomende) mooie en aanvallende voetbal eigenlijk alleen weggelegd voor de grote clubs met het vele geld.
Maar jullie zeuren maar, Eindhoven viert een mooi feestje :cheer:
Ik ben het helemaal met je eens Base. Toen PSV nog naief de CL-wedstrijden inging (je weet wel, de tijd dat ze nooit de tweede ronde haalde... :hypocrite: ) was het nooit goed omdat ze de punten voor Nederland niet binnenhaalde.
Nu is het weer niet goed, omdat ze resultaatvoetbal spelen.
Whatever.... ;)
Nu is het weer niet goed, omdat ze resultaatvoetbal spelen.
Whatever.... ;)
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb jou anders nergens gezien ;)Baseman schreef:Maar jullie zeuren maar, Eindhoven viert een mooi feestje :cheer:
Ik voel een hoofdpijntje aankomen morgenvroeg. Gelukkig hoef ik pas om 10 uur op mijn werk te zijn en mag ik om 3 uur weer naar huis. Inderdaad om te haringhappen :cheer:
Al mochten ze er in de uitwedstrijd uitvliegen, dan nog is er haast geen fijner gevoel dan de ontlading tijdens zo'n belangrijke goal.
Gek, want ik vond het een boeiende wedstrijd van een hoog niveau. In elk geval een stuk beter en spannender dan Werder-Ajax, waar één ploeg duidelijk tekort kwam voor het Europese (sub)topniveau.Je vergist je, die wedstrijd kan me weinig schelen. Ik heb het einde ook niet gehaald. De krant lezen vind ik een stuk plezieriger. Ik merk dat ik steeds minder geduld krijg met dit soort vertoningen (puur resultaatvoetbal), het interesseert me gewoon niet.
Het is toch wel fascinerend om te zien hoe goed Gomes is, en hoe Cocu op zijn oude dag mee kan draaien in het internationale topvoetbal. Ik zou zeggen: chapeau, PSV!
En een slome wedstrijd? Je ziet toch wel hoe snel Arsenal kan combineren? Alleen stond de verdediging van PSV zo goed dat Arsenal desondanks maar een handvol kansen kreeg. Ajax was weggespeeld door Arsenal, Joey...