AZ - AJAX 25 februari 2007
AZ - AJAX 25 februari 2007
Ik ben erbij namens de AT-ers, die niet gaan :D
Ik hoop op een gelijkspel
maar denk dat wij met 0-3 winnen!1
0-1 Babel
0-2 Stam
0-3 Babel :eusa_dance:
Ik hoop op een gelijkspel
maar denk dat wij met 0-3 winnen!1
0-1 Babel
0-2 Stam
0-3 Babel :eusa_dance:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
- Ajaciedjuh
Ik heb dit zojuist bij Huntelaar neergezet, maar hier is het ook wel een leuk aandachtpunt:
AZ wil Huntelaar overnemen van Ajax
Datum: 20-feb 11:59
Passages uit Sportweek 8, nu in de winkel.
'Bovenaan het verlanglijstje van AZ prijkt de naam van Klaas-Jan Huntelaar.'
'Voorzitter/eigenaar Dirk Scheringa zal zich nog wel eens achter de oren krabben. Want hij vond de vijf miljoen euro die AZ in 2005 moest neerleggen om Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Heerenveen, iets te veel van het goede.'
'AZ richt zich op de transfersom die Ajax in december 2005 neertelde: 9 miljoen euro.'
Ten Cate: 'Het zou altijd kunnen dat AZ spelers van Ajax koopt, als er maar hard genoeg met de buidel wordt gezwaaid.'
AZ wil Huntelaar overnemen van Ajax
Datum: 20-feb 11:59
Passages uit Sportweek 8, nu in de winkel.
'Bovenaan het verlanglijstje van AZ prijkt de naam van Klaas-Jan Huntelaar.'
'Voorzitter/eigenaar Dirk Scheringa zal zich nog wel eens achter de oren krabben. Want hij vond de vijf miljoen euro die AZ in 2005 moest neerleggen om Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Heerenveen, iets te veel van het goede.'
'AZ richt zich op de transfersom die Ajax in december 2005 neertelde: 9 miljoen euro.'
Ten Cate: 'Het zou altijd kunnen dat AZ spelers van Ajax koopt, als er maar hard genoeg met de buidel wordt gezwaaid.'
Re: az-AJAX 25 februari 2007
Combivee!Andy22 schreef:Ik ben erbij namens de AT-ers, die niet gaan :D
Doordat jij weer in zo'n onnuttige combi stapt verpest je het voor de mensen die vrij vervoer nastreven.
Jij bent heel erg goed in lezen begrijp ik al. Zoals iedereen weet en heeft kunnen lezen boycot ik onzinnige combi's. Dus ook die naar Gent. Ik ga of op eigen gelegenheid of ik ga niet.Andy22 schreef:meneer Goodfella, ik ben iemand die in een combi naar Zulte Wie? stapt geen uitleg schuldig........... :X
Ik ben benieuwd wat voor opstelling Henk nu weer uit z'n hoed gaat toveren... :nailbite:
Het zou trouwens zomaar kunnen dat we aan het einde van het seizoen nog als nummer vier eindigen, we hebben een erg zwaar programma namelijk. :nooo: Het zou me in elk geval niet veel verbazen met dat geklungel van afgelopen weken.
Het zou trouwens zomaar kunnen dat we aan het einde van het seizoen nog als nummer vier eindigen, we hebben een erg zwaar programma namelijk. :nooo: Het zou me in elk geval niet veel verbazen met dat geklungel van afgelopen weken.
...
-
Az op één punt en Twente op 2 punten toch? Het houd niet over....Cage schreef:Ik ben benieuwd wat voor opstelling Henk nu weer uit z'n hoed gaat toveren... :nailbite:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Grygera en Emanuelson zijn zondag waarschijnlijk speelklaar. Mooie elftal, alleen geen plek voor Emanuelson. Een beetje rust (en hem dus niet meteen in een topwedstrijd brengen) lijkt me geen slecht idee, maar we willen toch toe naar een vaste elftal...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
AZ speelt nog met 2 spitsen volgens mij. Dus dan is 3 verdedigers wel genoeg. Als ze weer met Jenner gaan spelen, moet er dit keer alleen wel even iemand goede dekking verlenen aub!Mr. Ajax schreef:Grygera en Emanuelson zijn zondag waarschijnlijk speelklaar. Mooie elftal, alleen geen plek voor Emanuelson. Een beetje rust (en hem dus niet meteen in een topwedstrijd brengen) lijkt me geen slecht idee, maar we willen toch toe naar een vaste elftal...
Als we nu die vier lastige wedstrijden gewoon verliezen dan kunnen we de andere wedstrijden spelers sparen voor volgend seizoen :cheer:Kaboem! schreef:Als we de eerste wedstrijd nou gewoon verliezen dan kunnen we de andere wedstrijden spelers sparen voor de play-offs! :cheer:
Blij met de punten ...
Uit De T:
Hopelijk kunnen Urby en Grygera er weer bij zijn aan onze kant.AZ met gehavend elftal tegen Ajax
ALKMAAR - De toch al niet geringe blessurelijst bij AZ is na de wedstrijd in de UEFA-beker tegen Fenerbahce verder uitgebreid. De Alkmaarders, die zich tegen de Turkse topclub plaatsten voor de volgende ronde van het toernooi, moeten het zondag in de topper tegen Ajax in ieder geval stellen zonder Rogier Molhoek. De inzetbaarheid van Kew Jaliens en Moussa Dembélé is nog twijfelachtig. Zij trainden vrijdag apart van de groep.
Naast het voornoemde drietal heeft AZ zondag ook geen beschikking over de doelmannen Khalid Sinouh en Joey Didulica en de veldspelers Stijn Schaars, Simon Cziommer en David Mendes da Silva, die allen geblesseerd zijn. Barry Opdam is bovendien geschorst voor het duel met Ajax.
Misschien is het een idee om eens wat punten te gaan sparen.Voetske schreef:Als we nu die vier lastige wedstrijden gewoon verliezen dan kunnen we de andere wedstrijden spelers sparen voor volgend seizoen :cheer:Kaboem! schreef:Als we de eerste wedstrijd nou gewoon verliezen dan kunnen we de andere wedstrijden spelers sparen voor de play-offs! :cheer:
Bertje for President!