PSV deel 2
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
-
Ik heb de paar laatste wedstrijden van Arsenal gezien en ik denk niet dat ze nog iets uit de hoge hoed toveren. Arsenal valt echt niet mee.joey schreef:Hèhè, eindelijk gebeurt er wat. Hopelijk wordt Arsenal nu ook wakker. Tot op heden was het maar een sloom potje.
Zoals de verslaggever zegt: vanuit het niets.
Bron: PN20/2/2007 - 'Bod van 20 miljoen op Kone afgeslagen'
(Gepost door RvN)
Volgens het Eindhovens Dagblad had Arouna Kone in de winterstop de kans om naar Shakthar Donetsk te vertrekken. Die Oekrainse club zou maar liefst 20 miljoen euro over hebben gehad om de spits van PSV te halen. Kone wil echter zelf niet naar Rusland. 'Als ik naar Oekraïne of Rusland ga, is dat het einde van mijn carrière. Ik heb een heel precies doel voor ogen. En dat zijn niet die landen. Ik wil graag nog eens in Spanje of Engeland spelen. PSV is een grote club, speelt in een grote competitie als de Champions League en áls ik wegga is het naar een club die nog groter is."
20 miljoen euro :shock: Werd er geen 20 miljoen roebel bedoeld?? ;)
Giacomo Puccini schreef:Nee Baseman je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat er aanvallender gespeeld moet worden, het enige wat ik zeg is dat PSV geen enkele creatieve man heeft in de verdediging en op het middenveld.
Hierin heb je gelijk :xyxthumbs:
Maar dat probleem bestaat al langer...vooral als Afellay niet speelt. Maar nogmaals, Da Costa is opbouwend wel vrij sterk. Alleen jassen Alex en Salcido bijna iedere bal naar voren.
Nogal overdreven Joey, dat was echt geen makkelijke kans.joey schreef:Dat was de kans waar Koeman op gokte, maar Koné miste natuurlijk weer.
En die pass van Cocu was inderdaad briljant :worshippy:
Het schot van Mendez ook trouwens, vooral doordat hij de bal eigenlijk verkeerd aannam :D
PS: Damn, de beste man van PSV eruit...maar PSV heeft nu wel de eerste Chinees in de CL ;)
Als niet neutrale toeschouwer verveel ik me ook stierlijk bij AJAX, dus niks nieuws onder de zon ..joey schreef:Eens kijken of die Chinees kan voetballen.
Het is inderdaad een echte Koe-wedstrijd. Zo won Benfica ook van Man. Utd. Als neutrale toeschouwer verveel ik me stierlijk, maar in Eindhoven zullen ze wel tevreden zijn.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Ik ben met Joey eens dat het een saaie wedstrijd is. Dat ik kijk is alleen vanwege het feit dat Arsenal normaal een van de leukst voetballende ploegen ter wereld is en ik benieuwd ben naar hoe een Nederlandse tegenstander het tegen die ploeg doet. Arsenal valt echter tegen (in defensief opzich zeker verdienste van PSV) en PSV doet niks anders dan hopen op een countertje. De écht neutrale toeschouwer heeft allang weggezapt.
Ajax!
-
- Giacomo Puccini
- Fenerbahce