Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 20, 2007 1:55 pm

Daar is hij nog niet aan toe.

Huntelaar is slim. Hij is bereid een stap terug te zetten om er over twee jaar twee vooruit te zetten.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di feb 20, 2007 1:56 pm

AZ speelt momenteel 4-4-2 da's niks voor Huntelaar...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 1:57 pm

O, dus toch een stap terug? :D

KJH vecht zich terug in de basis. Vervolgens vertrekt hij naar het buitenland. Dát is zijn planning. Niet met de staart tussen de benen vertrekken naar AZ.
Het stinkt aan alle kanten!

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » di feb 20, 2007 1:58 pm

Soms moet je een stap terug doen om te komen wara je wil. AZ zal wat dat betreft best een optie zijn. Dat staart tussen de benen verhaal geloof ik niet, Van Gaal heeft Huntelaar meer te bieden dan Ten Cate.

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 20, 2007 1:59 pm

Maar wij hebben Babel! :sad:
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 20, 2007 1:59 pm

Natuurlijk is Az een stap terug. :yes:

Ja, dat is zijn planning, maar dat wilde hij bij Psv ook.

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 20, 2007 2:00 pm

Alleen qua naam is AZ een stap terug, verder niet
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 2:04 pm

Los van alles: Ajax zal KJH nóóit voor 9 miljoen aan AZ verkopen. Bij Ajax is hij international geworden, zijn marktwaarde is aanzienlijk toegenomen. Voor 9 miljoen wil AZ hem wel, maar wil AZ hem ook voor 20 miljoen?

Maar het is gelukt, het staat weer in alle kranten. Bij AZ kunnen ze geen week zonder Ajax. :eusa_liar:

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 20, 2007 2:06 pm

En bij Ajax kunnen we geen week zonder Huntelaar!
Bertje for President!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 20, 2007 2:09 pm

Kaboem! schreef:En bij Ajax kunnen we geen week zonder Huntelaar!
Misschien moet AZ Ajax dan ook maar contracteren. Sturen wij elke week Maarten, Martin, John en Jeroen om het gras in Alkmaar te verpesten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di feb 20, 2007 2:18 pm

Donnie Darko schreef:Soms moet je een stap terug doen om te komen wara je wil. AZ zal wat dat betreft best een optie zijn. Dat staart tussen de benen verhaal geloof ik niet, Van Gaal heeft Huntelaar meer te bieden dan Ten Cate.
Dat zou ook werkelijk het enige argument zijn om te vertrekken. Dat er bij AZ een wereldtrainer zit en bij ons iemand die - even los van de discussie over zijn algehele prestatie - de prestaties van Huntelaar op bewonderenswaardige manier volledig de vernieling in heeft geholpen. Ik zou het kunnen begrijpen dat Huntelaar liever onder een trainer speelt die heeft bewezen wereldtop te zijn dan onder iemand die hem en zijn carriere grondig aan het afbreken is.

Maar zoals ik al zeg, dat zou ook echt het énige kunnen zijn. Voor de rest is AZ niet één maar twee stappen terug. Een kleine, provinciale club die niemand buiten Nederland kent, dat is echt niet goed voor je carriere. Wanneer je uitblinkt bij Ajax staat de wereldtop voor je klaar, wanneer je uitblinkt bij AZ staat de tweede garnituur voor je klaar, geen Barcelona, maar Villareal, geen Manchester United, maar Liverpool en geen AC Milan, maar Fiorentina. Dat weet KJH ook.

Buiten dit alles is de prijs van 9 miljoen natuurlijk een regelrechte belediging aan het adres van Huntelaar zelf. Bespottelijk weinig, voor minder dan 2 keer dat bedraggaat Huntelaar helemaal nergens heen en dan al helemaal niet naar dat kaasgat.

Nihad

Bericht door Nihad » di feb 20, 2007 2:23 pm

Sinds Ten Cate KJH op de bank heeft gezet, loopt Klaas weer 1 op 1.

Op de bank komen is onderdeel van het topvoetbal. Kijk maar eens wat voor spelers erbij Barcelona, Real, Man United, etc op de bank zitten.

Als KJH echt een grote speler is dan knockt hij zich terug en laat hij het ongelijk van de trainer zien. Ik word een beetje moe dat zijn slechte presteren continue op ten Cates bordje wordt geschoven.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 5:19 pm

Scherrer schreef:Dat zou ook werkelijk het enige argument zijn om te vertrekken. Dat er bij AZ een wereldtrainer zit en bij ons iemand die - even los van de discussie over zijn algehele prestatie - de prestaties van Huntelaar op bewonderenswaardige manier volledig de vernieling in heeft geholpen. Ik zou het kunnen begrijpen dat Huntelaar liever onder een trainer speelt die heeft bewezen wereldtop te zijn dan onder iemand die hem en zijn carriere grondig aan het afbreken is.
Ach, Van Gaal is niet anders dan HtC. Van Gaal probeerde van de intuïtief spelende Roy en Van Vossen systeemspelers te maken, met als gevolg dat de carriere van die jongens werd geknakt. Van Gaal lijkt precies op Ten Cate in die zin dat ook hij een idee in zijn hoofd heeft van hoe het moet en dat de spelers zich daaraan ondergeschikt moeten maken. De kans zit erin dat Van Gaal óók aan KJH begint te sleutelen.
Maar zoals ik al zeg, dat zou ook echt het énige kunnen zijn. Voor de rest is AZ niet één maar twee stappen terug. Een kleine, provinciale club die niemand buiten Nederland kent, dat is echt niet goed voor je carriere. Wanneer je uitblinkt bij Ajax staat de wereldtop voor je klaar, wanneer je uitblinkt bij AZ staat de tweede garnituur voor je klaar, geen Barcelona, maar Villareal, geen Manchester United, maar Liverpool en geen AC Milan, maar Fiorentina. Dat weet KJH ook.

Buiten dit alles is de prijs van 9 miljoen natuurlijk een regelrechte belediging aan het adres van Huntelaar zelf. Bespottelijk weinig, voor minder dan 2 keer dat bedraggaat Huntelaar helemaal nergens heen en dan al helemaal niet naar dat kaasgat.
Verder ben ik het helemaal met je eens. :xyxthumbs:

Kan zijn dat KJH besluit om Ajax na dit seizoen te verlaten, maar wie weet was hij dat toch al van plan. Hij zal allang contacten hebben met buitenlandse clubs.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 20, 2007 5:38 pm

Van Gaal was degene die na Nederland-Ierland (of andersom, whatever) begon met dat Huntelaar zo'n geweldig oog had voor de onderkomende man en zo'n goede spelverdeler was. Ik denk niet dat Van Gaal Huntelaar heel anders zou gebruiken. Met het verschil dat Van Gaal in Schaars wel een echte spelverdeler op zijn middenveld heeft, waardoor Huntelaar meer zou worden ontlast. Daar tegenover staat wel dat Huntelaar bij AZ voor de positie van spits nogal wat concurrentie zou hebben.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 20, 2007 6:18 pm

Muisje Andersom schreef:Beetje de Arie van Os houding; Ze mogen blij zijn bij ons te voetballen.. :nooo:
Bij Babel vond je dat toch ook min of meer prima opgaan?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di feb 20, 2007 6:25 pm

Iemand de reactie van Dembele al gehoord? Die zal blij zijn zeg!

Wat anders: wie gaat KJH bij AZ van voorzetten voorzien? Boukhari? De Zeeuw?

Pfff... wat een lachertje dit.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 20, 2007 6:29 pm

Ruilen tegen Dembele en 9 miljoen :worshippy:
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di feb 20, 2007 6:39 pm

Dembele, Schaars en 5 tot 9 miljoen.

Doei.
Face your fears and live your dreams, No Fear

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di feb 20, 2007 6:58 pm

De Dominee schreef:Dembele, Schaars en 5 tot 9 miljoen.

Doei.
Dembele, Schaars en Jenner en nog wat wisselgeld...

Arwin

Bericht door Arwin » di feb 20, 2007 7:12 pm

Rishi schreef:Ruilen tegen Dembele en 9 miljoen :worshippy:
Jij vindt Dembele 11 miljoen euro waard? :X

Dat hier serieus op ingegaan wordt zeg, is natuurlijk complete onzin. Huntelaar en Ajax willen dat niet. AZ probeert alleen wat meer onrust te stoken bij Ajax voor de competitiewedstrijd die eraan komt. Wie dat niet doorheeft..

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 20, 2007 8:03 pm

Bertje schreef:Van Gaal was degene die na Nederland-Ierland (of andersom, whatever) begon met dat Huntelaar zo'n geweldig oog had voor de onderkomende man en zo'n goede spelverdeler was.
Oog voor de opkomende man heeft hij inderdaad, maar een geweldige spelverdeler vind ik hem niet. Heeft Van Gaal dat echt gezegd? Huntelaar houdt het het liefst simpel: bal aannemen, spel verleggen, positie kiezen. Je moet niet van hem verlangen dat hij meevoetbalt zoals een Kone.

@joey: ik vind Huntelaar een typische systeemspeler zoals Van Gaal die graag ziet. Hij is meer dan een balletjeswachter alleen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di feb 20, 2007 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 20, 2007 8:07 pm

Ik weet het nog niet helemaal met Huntelaar. Aan de ene kant heeft hij het misschien gewoon niet in zich om een goed meevoetballende spits te worden. Aan de andere kant zie ik hem met een sterker lichaam en meer beweging al een stuk verder komen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 20, 2007 8:07 pm

Ik dacht van wel. Hij vond hem volgens mij een uitstekend aanspeelpunt en hij was zo vreselijk balvast.

En met niemand anders!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 20, 2007 8:08 pm

Thomas schreef:Ik weet het nog niet helemaal met Huntelaar. Aan de ene kant heeft hij het misschien gewoon niet in zich om een goed meevoetballende spits te worden. Aan de andere kant zie ik hem met een sterker lichaam en meer beweging al een stuk verder komen.
Huntelaar (in goede doen) is voetballend prima. Ajax mist alleen spelers die de druk van zijn schouders kunnen afnemen op spelverdelend gebied.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 20, 2007 8:12 pm

Dat laatste ben ik zoals je weet met je eens, Bertje. Toch vind ik Huntelaar qua lichaamskracht nog tegenvallen. Hij gaat de duels niet al te overtuigend in. En qua beweging en aanspeelbaarheid vond ik Babel tegen Feyenoord een verademing.

Overigens vind ik Huntelaar een fantastische spits hoor. Z’n sterke punten kent iedereen echter wel en dat hij grote kwaliteiten heeft staat buiten kijf, dus vandaar dat ik zijn (in mijn ogen) mindere punten aanstip.

Gesloten