Lijkt het niet beter om er voor te zorgen dat je met KjH je ( zeg ) 3 keer plaats voor de Champions L. en hem dan aan een club in het buitenland verkoopt inplaats van je directe concurrent te versterken met het grote risico dat hun met de Champions L, plaats aan de haal gaan ...Ajaciedjuh schreef:Op zich ben ik het daar ook wel mee eens. In dat bod moet dus ook de vertaling zijn opgenomen (lees geld) dat je je concurrent versterkt. Dit houdt in dat je een beter alternatief (denkt te) hebt (en).Voetske schreef:Dus je zegt het wel, bij een bod waar AJAX tevreden bij is mag KjH van jou naar de directe concurrent ...Bertje schreef:Ik zeg alleen dat bij een bod waar Ajax beter van wordt, er van mij over nagedacht mag worden om hem te verkopen. Niemand weet wat de gek wil bieden, al is een beginbod van negen miljoen wat mij betreft wel erg mager.
We hebben het al 1 keer voor een groot gedeelte aan KjH te danken dat we de voorronde wedstrijd mochten spelen, jammer dat HtC-onbenul er een fiasco van maakte .. +- 9 miljoen door het putje .. en niemand hoor je er ( meer ) over ...