Nog beter zou het zijn als de maker van het spandoek zichzelf aangaf zodat niet een heel vak hoeft te lijden vanwege het door hem of haar gemaakte spanddoek.ASR_AFCA schreef:Ajax moet de makers van dat betreffende spandoek aanpakken als ze dat nodig achten, en ja dat kan via videobeelden.
Ik had wel eens willen zien wat het bestuur gedaan had als het doek op Zuid gehangen had.
Nergens hingen spandoeken gisteren, zal waarschijnlijk de rest van het seizoen zo blijven. Vandaag wordt meer bekend over de sfeeracties van de rest van het seizoen.
Ajax - Excelsior
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
:withstupid:Jabu schreef:Nog beter zou het zijn als de maker van het spandoek zichzelf aangaf zodat niet een heel vak hoeft te lijden vanwege het door hem of haar gemaakte spanddoek.ASR_AFCA schreef:Ajax moet de makers van dat betreffende spandoek aanpakken als ze dat nodig achten, en ja dat kan via videobeelden.
Ik had wel eens willen zien wat het bestuur gedaan had als het doek op Zuid gehangen had.
Nergens hingen spandoeken gisteren, zal waarschijnlijk de rest van het seizoen zo blijven. Vandaag wordt meer bekend over de sfeeracties van de rest van het seizoen.
En in feite 'lijden' allen die niet van een stille ArenA en wel van sfeeracties houden...
Zijn we mooi van die kinderliedjes af. ;)Ramona schreef::withstupid:Jabu schreef:Nog beter zou het zijn als de maker van het spandoek zichzelf aangaf zodat niet een heel vak hoeft te lijden vanwege het door hem of haar gemaakte spanddoek.ASR_AFCA schreef:Ajax moet de makers van dat betreffende spandoek aanpakken als ze dat nodig achten, en ja dat kan via videobeelden.
En in feite 'lijden' allen die niet van een stille ArenA en wel van sfeeracties houden...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Kunnen we zelf gaan zingen 'ajaxpubliek'... X'Cgoodfella schreef:Zijn we mooi van die kinderliedjes af. ;)Ramona schreef::withstupid:Jabu schreef: Nog beter zou het zijn als de maker van het spandoek zichzelf aangaf zodat niet een heel vak hoeft te lijden vanwege het door hem of haar gemaakte spanddoek.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
ach, hier heb je nog even alle hoogtepunten op een rijtje WeekendCees...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het antwoord luidt dus: ja. :D
http://www.ajax.nl/web/show/id=159893/contentid=61815
Ik dacht al trouwens, wat is het stil in de Arena. Maar nu begrijp ik 'm! :cheer:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- AT Toto winner 09/10
Ik kan me voorstellen dat je nog meer kundig commentaar van mij wil, maar ik was toch best wel actief in de topic over Werder-Ajax? :hypocrite: ;)Ramona schreef:Hee, Wouter...wat ben Jij rustigjes verder...wel een mooie wedstrijd gezien zaterdag ofzo? Tralalaaaa... :wals: :cheer: :eusa_dance: :twisted:Wouter schreef:Toch nog een Rotterdamse club die een puntje pakt in de Arena...
Als trainer moet je niet met 4 verdedigers spelen tegen een ploeg die 10 keer op rij verloren heeft. Bange Henkie moet zich eens realiseren dat ie bij Ajax werkt en niet bij Sparta of NAC.joey schreef:Dan moet je wel je taak doen, ruimte maken voor medespelers, niet voor eigen glorie lopen ballen, etc.