Ajax - Excelsior
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
:worshippy: :worshippy: :worshippy:Laudrup schreef:Komt ie dan he:Thomas schreef:Daaaavids! Yahoooo! Ik kan niet wachten op de beelden. :cheer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Alaindebanaan
Heb je ook een gratis stream, lolbroek? :hypocrite:ajaxhome schreef:Gewoon via http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225Alaindebanaan schreef:Ik wil een stream.....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Nou Laat die 2 blunders dan ook maar zienDr. Living Stoned schreef::worshippy: :worshippy: :worshippy:Laudrup schreef:Komt ie dan he:Thomas schreef:Daaaavids! Yahoooo! Ik kan niet wachten op de beelden. :cheer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Publiek is al weer aan het fluiten wordt een leuke 2e helft
-
- AT Toto winner 15/16
Ach man donder toch op met je finale, spelen tegen Excelsior, niet tegen M.U.Thomas schreef:Elke wedstrijd is op dit moment een soort finale en dan gaan er een aantal hier zitten lachen. Snap ik niet, hoor.
16. Excelsior 24 4 4 16 16 29-48
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 18, 2007 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Praat eens even normaal tegen me, zeg. Ajax moet iedere wedstrijd winnen willen ze in het spoor blijven van PSV. Dit soort dramatische fouten kunnen we gewoon niet maken (rijp voor het OD-topic).Voetske schreef:Ach man donder toch op met je finale, spelen tegen Excelsior, niet tegen M.U.Thomas schreef:Elke wedstrijd is op dit moment een soort finale en dan gaan er een aantal hier zitten lachen. Snap ik niet, hoor.
Ik praat normaal tegen je, wat " een soort finale "Thomas schreef:Praat eens even normaal tegen me, zeg. Ajax moet iedere wedstrijd winnen willen ze in het spoor blijven van PSV. Dit soort dramatische fouten kunnen we gewoon niet maken (rijp voor het OD-topic).Voetske schreef:Ach man donder toch op met je finale, spelen tegen Excelsior, niet tegen M.U.Thomas schreef:Elke wedstrijd is op dit moment een soort finale en dan gaan er een aantal hier zitten lachen. Snap ik niet, hoor.
16. Excelsior 24 4 4 16 16 29-48
Buiten die ( gebruikelijke ) fout is het toch niet om aan te zien ...
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Giacomo Puccini
In de competitie moeten we altijd eerst even in de eerste helft op achterstand komen voordat we de wedstrijd in de tweede helft ombuigen. Zo houden we de spanning erin.
Dat Excelsior de voorsprong niet eens tot de rust weet te handhaven zegt wel wat over het bedroevende niveau van de rotterdammers :redcard:
Dat Excelsior de voorsprong niet eens tot de rust weet te handhaven zegt wel wat over het bedroevende niveau van de rotterdammers :redcard:
Ajax!
- Alaindebanaan