PSV deel 2
Hmm, wat was de sponsor van de scheids- en grensrechters ook al weer?
Die Chinees (Sun, ik moest even kijken wat zijn naam ook al weer was...) staat minstens 3 meter achter de laatste man van Heracles en hij wordt voor buitenspel teruggefloten.... :nooo:
Die Chinees (Sun, ik moest even kijken wat zijn naam ook al weer was...) staat minstens 3 meter achter de laatste man van Heracles en hij wordt voor buitenspel teruggefloten.... :nooo:
Laatst gewijzigd door Frank op za feb 17, 2007 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lach maar. Als het Babel of Huntelaar was geweest hadden jullie hetzelfde gezegd...
Ik vind PSV in de tweede helft minder slecht spelen dan in de eerste helft, maar niet zodanig dat ze hier verdienen te winnen.
Van Egmond :nooo: :nooo: . Heracles mag echt alles doen, zonder teruggefloten te worden. Niet dat het beslissend is, maar het is wel irritant.
Al zal jullie het wel weer niet opvallen... ;)
Ik vind PSV in de tweede helft minder slecht spelen dan in de eerste helft, maar niet zodanig dat ze hier verdienen te winnen.
Van Egmond :nooo: :nooo: . Heracles mag echt alles doen, zonder teruggefloten te worden. Niet dat het beslissend is, maar het is wel irritant.
Al zal jullie het wel weer niet opvallen... ;)
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van Egmond mag dan wel een thuisfluiter zijn, maar je zult het toch echt zelf moeten doen. Het zou mij verbazen wanneer PSV hier punten laat liggen.
E Voila.
E Voila.
Laatst gewijzigd door peter op za feb 17, 2007 9:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.