Werder Bremen-Ajax
`Trab schreef:Snap het echt niet meer. Waarom lukt het Adriaanse en Ten Cate wel om fantastisch voetbal te spelen bij andere clubs maar bij Ajax niet? Waarom komt Perez niet uit de verf bij Ajax en bij AZ wel? Waarom worden echte Ajax-spelers met techniek en voetbalintelligentie zoals Perez en Huntelaar op de bank gehouden?Rosenberg9 schreef:Ik ben het helemaal met je eens, Trab! Blijkbaar hebben we de laatste jaren de ene keer te maken met onwil (Koeman, ten Cate) en de andere keer met onmacht (Adriaanse, Blind)
Omdat het HtC zijn aankopen niet zijn ............. !?
Blij met de punten ...
Ik ken ook trainers (en nee, dan doel ik niet perse op Blind of Adriaanse :eusa_naughty: ) die in zo'n geval roepen dat we het niet moeten hebben over de spelers die er niet zijn, maar over de spelers die er wel zijn.Thomas schreef:Een goede verklaring blijft voor mij een goede verklaring. Ongeacht of TC in het verleden eerder met minder zinnige of redelijke verklaringen probeerde weg te komen.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Dan heb je de wedstrijden in de poulefase niet gezien van de CL. Werder heeft een topploeg. Speelde een tijdje mooier voetbal als Barca van de laatste 2 jaar. Speelde vorig jaar dacht ik Juventus helemaal zoek maar verloren omdat de keeper de bal in de laatste minuut uit zijn handen liet vallen.
Ze haalden 10 punten uit 6 duels in een poule met Chelsea en Barca. Ajax ging volgens mij een keer door met minder punten.
Werder is dan misschien niet de echte top. Ze komen er wel net onder. Alleen Barca Inter Chelsea en Lyon zijn beter
Ze haalden 10 punten uit 6 duels in een poule met Chelsea en Barca. Ajax ging volgens mij een keer door met minder punten.
Werder is dan misschien niet de echte top. Ze komen er wel net onder. Alleen Barca Inter Chelsea en Lyon zijn beter
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Jij had het over hooguit subtop. Dat lijkt me weer wat overdreven. Als Werder nog geen subtop is is Ajax degradatiekandidaat.brigade zuid schreef:Er zit nog een hele wereld tussen slechte ploeg of Europese top. Werder is geen van beiden.
Grappig hoe zoveel mensen hun mening baseren op één wedstrijd.
-
- AT Toto winner 15/16
Nee niet 1 wedstrijd, de wedstrijd voor AJAX hadden ze verloren en de wedstrijd na AJAX hebben ze verloren, ze zitten duidelijk in een mindere periode en in die zin valt het gewoon tegen dat AJAX zo duidelijk onderuit ging en 11-10 tja dat blijkt vaak niet zo heel veel invloed te hebben.Thomas schreef:Jij had het over hooguit subtop. Dat lijkt me weer wat overdreven. Als Werder nog geen subtop is is Ajax degradatiekandidaat.brigade zuid schreef:Er zit nog een hele wereld tussen slechte ploeg of Europese top. Werder is geen van beiden.
Grappig hoe zoveel mensen hun mening baseren op één wedstrijd.
wat een onzin, als je tegen een ploeg als werder bremen geen 1 op 1 meer kan spelen, dan merk je dat echt wel hoor zo'n speler minder...en 11-10 tja dat blijkt vaak niet zo heel veel invloed te hebben
Ook stond Babel in zn eentje door de stomme actie van lindenbergh, waardoor hij eigenlijk niemand op zich heen had om te combineren.
Pompiedom
Werder is een Europese subtopper. Ajax een middenmootploeg. Wat ik hier al jaren roep. En dan kan iedereen wel lullen over ambities die je moet hebben, maar dat woord wil ik niet horen. Namelijk elke club heeft het tegenwoordig over ambities. Het gaat niet om ambities. Het gaat erom dat je een zak met geld hebt en goede aankopen doet.Rishi schreef:Dan heb je de wedstrijden in de poulefase niet gezien van de CL. Werder heeft een topploeg. Speelde een tijdje mooier voetbal als Barca van de laatste 2 jaar. Speelde vorig jaar dacht ik Juventus helemaal zoek maar verloren omdat de keeper de bal in de laatste minuut uit zijn handen liet vallen.