Darten
Moderator: mods
Vroeger zaten ze allemaal bij elkaar.... ;)elliquido schreef:poteto / potato
1 bond, alle darters bij elkaar, mooi toch.
Ik weet het niet, ik vind de manier waarop de PDC de darters weghaalt bij de BDO nou niet echt netjes. Ze zijn gewoon aan het ronselen. Ik krijg meer het idee dat de makelaars/belangenbehartigers van de heren ook hier de dollartekens in hun ogen hebben en verder nergens naar kijken
En laat me niet lachen om de "lage prijzen" voor de arme darters... Zolang ze voor 5 partijtjes darten een ton kunnen verdienen... ;)
-
- AT Toto winner 15/16
En jij denkt dat dat bij de PDC anders is? Ik heb juist begrepen dat het bij de PDC alleen maar om de spelers in de top 20 draait, dat de rest het zelf uit mag zoeken. Ik weet er ook lang niet alles aan, maar de BDO lijkt meer te doen voor de breedtesport en zeker voor de jeugd.brigade zuid schreef:Dat is bij 2 of 3 toernooien en dan alleen voor degene die heel ver komen, het merendeel van de toernooien valt geen stuiver te verdienen bij de BDO.
Wat ik ervan begrepen heb, is het de PDC die de spelers benaderd heeft (actief ronselen dus). Daar is ook al die heisa omtrent het team van Klaasen, van Gerwen etc om geweest.brigade zuid schreef:Ik weet niet precies wat de PDC aan ronselen doet maar het zijn uiteindelijk de spelers zelf die beslissen of ze overstappen of niet natuurlijk.
Misschien hadden ze uiteindelijk toch wel de overstap gemaakt, maar ik vrees dat het eigenlijk te vroeg is voor met name van Gerwen en Klaasen.
Maar goed, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
- Alaindebanaan
-
- AT Toto winner 15/16
Even gezocht op internet, dat levert de volgende wedstrijden op:
Zaterdag 10 februari
Jelle Klaasen - Mervyn King 0 - 3
Michael van Gerwen - Phil Taylor 3 - 0
Raymond van Barnveld - Peter Manley 2 - 3
Vincent van der Voort - Wayne Mardle
Roland Scholten - Colin Lloyd
Zondag 11 februari
Vincent van der Voort - Peter Manley
Raymond van Barneveld - Mervyn King
Michael van Gerwen - Wayne Mardle
Roland Scholten - Phil Taylor
Jelle Klaasen - Colin Lloyd
Maandag 12 februari
Jelle Klaasen - Peter Manley
Raymond van Barneveld - Phil Taylor
Michael van Gerwen - Colin Lloyd
Vincent van der Voort - Mervyn King
Roland Scholten - Wayne Mardle
Dinsdag 13 februari
Roland Scholten - Peter Manley
Jelle Klaasen - Phil Taylor
Raymond van Barneveld - Wayne Mardle
Michael van Gerwen - Mervyn King
Vincent van der Voort - Colin Lloyd
Woensdag 14 februari
Roland Scholten - Mervyn King
Vincent van der Voort - Phil Taylor
Raymond van Barneveld - Colin Lloyd
Michael van Gerwen - Peter Manley
Jelle Klaasen - Wayne Mardle
Zaterdag 10 februari
Jelle Klaasen - Mervyn King 0 - 3
Michael van Gerwen - Phil Taylor 3 - 0
Raymond van Barnveld - Peter Manley 2 - 3
Vincent van der Voort - Wayne Mardle
Roland Scholten - Colin Lloyd
Zondag 11 februari
Vincent van der Voort - Peter Manley
Raymond van Barneveld - Mervyn King
Michael van Gerwen - Wayne Mardle
Roland Scholten - Phil Taylor
Jelle Klaasen - Colin Lloyd
Maandag 12 februari
Jelle Klaasen - Peter Manley
Raymond van Barneveld - Phil Taylor
Michael van Gerwen - Colin Lloyd
Vincent van der Voort - Mervyn King
Roland Scholten - Wayne Mardle
Dinsdag 13 februari
Roland Scholten - Peter Manley
Jelle Klaasen - Phil Taylor
Raymond van Barneveld - Wayne Mardle
Michael van Gerwen - Mervyn King
Vincent van der Voort - Colin Lloyd
Woensdag 14 februari
Roland Scholten - Mervyn King
Vincent van der Voort - Phil Taylor
Raymond van Barneveld - Colin Lloyd
Michael van Gerwen - Peter Manley
Jelle Klaasen - Wayne Mardle
Laatst gewijzigd door Frank op za feb 10, 2007 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alaindebanaan
Ben bang dat onze Nederlandse vrienden toch gaan verliezen van de Engelsen overall. Denk niet dat ze sterk genoeg zijn, Scholten en Voort. Ook van Van Gerwen en Klaassen denk ik niet dat ze alles zo maar winnen.
Of overschat ik die Engelsen nu zo?
Of overschat ik die Engelsen nu zo?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Hoe wil je dat doen, Beloki? Ze spelen toch niet tegen de BDO, dus vergelijkingsmateriaal in dit toernooi heb je niet?
Van Gerwen gooit Taylor trouwens net met 3 - 0 van het bord, met finishes van 164 en 170. Ik kan me niet herinneren dat Taylor ooit eerder zonder setwinst van het podium is gestapt... ;)
Van Gerwen gooit Taylor trouwens net met 3 - 0 van het bord, met finishes van 164 en 170. Ik kan me niet herinneren dat Taylor ooit eerder zonder setwinst van het podium is gestapt... ;)
Mensen vonden de Lakeside zo slecht, hier. Nu de kans aan deze darters om hogere gemiddeldes te gooien.Frank schreef:Hoe wil je dat doen, Beloki? Ze spelen toch niet tegen de BDO, dus vergelijkingsmateriaal in dit toernooi heb je niet?
- Alaindebanaan
-
- AT Toto winner 15/16
Even wat ander nieuws:
Ben benieuwd of Andy zijn gezondheidsproblemen nog onder controle gaat krijgen.
:sad:
Bron: zowel de site van de bdo als die van de pdc.THE BDO SENDS BEST WISHES TO ANDY FORDHAM
On behalf of its officials, players and members, the British Darts Organisation sends best wishes to Andy Fordham, who is recovering at home with the support of his wife Jenny and children Raymond and Emily, following a mild stroke.
Andy was taken ill during the 2007 Lakeside World Professional Darts Championships in January and following hospitalisation had been making a steady recovery.
“Andy is one of the most popular players and personalities in darts”, says Olly Croft of the BDO, “and we all want to see him back where he belongs – on the oche playing the type of darts that earned him the Lakeside World Professional Darts Championship title in 2004”.
“He is such a huge and well-loved character that he and the family not only have the support of the BDO, but also the worldwide support of everyone in darts.”
“Needless to say, we all wish him a speedy return to good health”.
Ben benieuwd of Andy zijn gezondheidsproblemen nog onder controle gaat krijgen.
:sad:
-
-
- AT Toto winner 15/16
Nee de Nederlanders doen het minder GOED dan de Engelsen maar zeker niet slecht als je kijkt naar de gemiddelden, allemaal boven de 90 gemiddeld. Ik moet zeggen dat Collin Lloyd me heel erg opvalt, ik vond het altijd wel een goede speler maar hij loopt nu echt als een bezetene te gooien, zo makkelijk die 140, 180 gooien, volgens mij al 2 partijen achter mekaar 105 gemiddeld.Alaindebanaan schreef:De Nederlanders doen het ook slecht, dat heeft ook invloed...
- SylvievdVaart
- Alaindebanaan
Wij doen massaal aan scorebordjournalistiek! :Dbrigade zuid schreef:Nee de Nederlanders doen het minder GOED dan de Engelsen maar zeker niet slecht als je kijkt naar de gemiddelden, allemaal boven de 90 gemiddeld. Ik moet zeggen dat Collin Lloyd me heel erg opvalt, ik vond het altijd wel een goede speler maar hij loopt nu echt als een bezetene te gooien, zo makkelijk die 140, 180 gooien, volgens mij al 2 partijen achter mekaar 105 gemiddeld.Alaindebanaan schreef:De Nederlanders doen het ook slecht, dat heeft ook invloed...
Maar geloof maar dat als de Nederlanders de eerste dagen de Engelsen van het bord gegooid zouden hebben, men het met meer interesse zou volgen dan nu het geval is....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.: