En daarvoor gebruikt ie de "zwembeweging " flink uitstappen met je been, je raakt altijd wel iets, altijd prijs ...Wouter schreef:Sneijder hangt gewoon met zijn volle gewicht aan Tininho. Die jongen probeert alleen maar weg te komen, kijkt ook niet naar Sneijder, nee.
Nee, als Vitessenaar kijk ik waarschijnlijk wat objectiever naar een wedstrijd tussen Den Haag en Ajax dan een Ajacied of een (echte) Hagenees...Weer aan het provoceren, Wouter?
ADO Den Haag - Ajax
Blij met de punten ...
Ja, dat zal het zijn. :DWouter schreef:Sneijder hangt gewoon met zijn volle gewicht aan Tininho. Die jongen probeert alleen maar weg te komen, kijkt ook niet naar Sneijder, nee.
Nee, als Vitessenaar kijk ik waarschijnlijk wat objectiever naar een wedstrijd tussen Den Haag en Ajax dan een Ajacied of een (echte) Hagenees...Weer aan het provoceren, Wouter?
Neuh, ook PSV'ers zagen er een smerige overtreding in hoor. Tininho maakte gewoon een onwijs smerige overtreding.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik zie toch duidelijk een been van richting veranderen. Als Sneijder aan Tininho's veters had getrokken had je een punt, maar hij trok aan z'n shirt en dan is een draai met je heup en een trap naar achteren niet de meest voor de hand liggende beweging om je evenwicht te bewaren en weg te komen.
:redcard:
:redcard:
Wouter schreef:Hij gaat op zijn knie staan doordat hij door Sneijder aan het shirt wordt getrokken.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Wat een gelul. net zo veel gerookt als Van Hanegem? Dat trekken aan z'n shirt heeft totaal geen invloed hoe hij z'n been neerzet, omdat hij totaal niet uit balans raakt.Wouter schreef:Hij gaat op zijn knie staan doordat hij door Sneijder aan het shirt wordt getrokken. Het is geen bewuste actie met als doel Sneijder te blesseren. Daar gaat het om.
Teletekst wo 14 feb
voetbal kort
De aanklager betaald voetbal van de
KNVB is een vooronderzoek begonnen naar
ADO-speler Tininho.De middenvelder zou
zondag in de wedstrijd tegen Ajax een
trappende beweging hebben gemaakt.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Den Haag is een kankah stad en ik zal er geen traan om laten wanneer ze d'r uitflikkeren.Giacomo Puccini schreef:Ik hoop dat Ado erin blijft en ze kunnen Tininho goed gebruiken, dus van mij mag de tuchtcommissie coulant zijn. Zou wel schandalig zijn natuurlijk want alle gekheid op een stokje, dit moet minimaal vijf wedstrijden zijn. Voor hetzelfde geld breekt Sneijder z'n knie.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father