Rosenberg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 13, 2007 9:32 am

Ik reageer slecht op het haatdragende en gefrustreerde getrap van sommigen richting Blind en Rosenberg. Ik kan er ook niets aan doen dat als ik "jammer dat ons doelsaldo slechter is dan PSV" schrijf, sommigen reageren met "jammer dat we nog meedoen om het kampioenschap". :nooo:

Mbt gefrustreerd en haatdragend kan Rosenberg nog veel leren van sommige Atheisten! :yes:
I think I lost my fucking headache

Arthur

Bericht door Arthur » di feb 13, 2007 9:42 am

Komop, zeg. Jij doet precies hetzelfde om alles jouw kant op te redeneren.

De standpunten zijn van beide zijden bepaald en werkelijk alles wordt er bij gesleept om het gelijk te halen.
Daarom is er niks vreemds aan dat opmerkingen van jou in het licht van jouw mening over Ten Cate worden uitgelegd.

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 9:44 am

Ik begrijp je heus wel hoor, Luuk en ik heb respect voor de wijze waarop jij in je eentje een 'gevecht' aan het voeren bent met een stelletje onverlaten, maar het zet natuurlijk weinig zoden aan de dijk. Dat heeft het recente verleden ons wel geleerd. Het gaat maar door en door. Er komt maar geen einde aan. Elk woordje wordt gebruikt om het eigen gelijk aan te tonen. Elke partij ziet een kans om het woord op een voor zijn of haar partij gunstige manier uit te leggen.
Ik krijg nu niet bepaald de indruk dat men het eens gaat worden. Dan kun je wel de boel zo dood discussiëren als nu gebeurt, maar ik vraag mij af wie daar bij gebaat is.
Bertje for President!

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » di feb 13, 2007 9:46 am

Rosenberg9 schreef:Dan wil ik me wel even verdedigen hoor Boem!!
Rosenberg zegt nergens iets over dat hijzelf slecht behandeld is of benadeeld door de trainer. Sterker nog, hij noemt zijn concurrent op de linksbuitenplaats het grootste talent van Ajax. Heel wat anders dan het verongelijkte gejank van Babel!
Haat maakt Blind ;)

Komt er niemand op het idee dat 'He doesn't like him' niet op Huntelaar de persoon maar op Huntelaar de voetballer kan slaan en dat het gewoon kut vertaald is? Dan is het nog waar ook. :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 9:55 am

Rosenberg9 schreef: Rosenberg zegt nergens iets over dat hijzelf slecht behandeld is of benadeeld door de trainer.
Misschien, heel misschien, omdat hij niet slecht behandeld of benadeeld is?
Heel wat anders dan het verongelijkte gejank van Babel!
Verongelijkt? Vind ik helemaal niet. Vind dat Babel heel redelijk was en heel zelfkritisch. Hij zegt zelfs wat Blind van de situatie vond. Dat is iets anders dan je oud-trainer een schop nageven op grond van diens vermeende antipathie jegens een speler. Laat Rosi zich lekker met zijn eigen zaken bemoeien. Dit soort dingen zeggen twee dagen voor Werder-Ajax! Lekkere jongen! :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 9:58 am

Sjongejonge, zeg. Onverbeterlijk! X'C
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 13, 2007 9:59 am

joey schreef:
Rosenberg9 schreef: Rosenberg zegt nergens iets over dat hijzelf slecht behandeld is of benadeeld door de trainer.
Misschien, heel misschien, omdat hij niet slecht behandeld of benadeeld is?
Misschien. Maar gelukkig zegt ie ook helemaal niets dat in die richting wijst. ook al schud jij dat wel uit je mouw..
joey schreef: 'Ik speelde niet omdat HtC mij niet mocht dus zal KJH wel niet spelen omdat HtC hem ook niet mocht'. Zoiets. Dat hij misschien niet speelde omdat hij niet zo verschrikkelijk goed is, komt niet in zijn hoofd op.

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 10:03 am

Waarom zou je anders zoiets zeggen? Maar misschien is Rosi de therapeut van HtC? KJH is de populairste speler van Ajax, dus die opmerking is gemakkelijk scoren. Komt zeker van pas, aan de vooravond van Werder-Ajax!

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 10:05 am

Doe maar net of ik er niet ben, hoor!
Bertje for President!

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » di feb 13, 2007 10:06 am

Je ziet spoken, joey. Niemand denkt aan een vertaalfout en dingen die door de media uit hun verband zijn gerukt? Meestal zijn Ajacieden er erg goed in om dat te zien...

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 13, 2007 10:07 am

Misschien geeft ie eerlijk zijn mening? Het is een beetje raar als je wil doen alsof je unfair behandeld bent, om dan je concurrent te bestempelen tot 'het grootste talent van Ajax'. Maar goed, je haat Rosenberg al een tijdje, dus je verzint er toch wel van alles bij. :aai:

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 10:08 am

Donnie Darko schreef:Je ziet spoken, joey. Niemand denkt aan een vertaalfout en dingen die door de media uit hun verband zijn gerukt? Meestal zijn Ajacieden er erg goed in om dat te zien...
Ja, maar dat komt dit keer even niet zo goed uit!

Om eerlijk te zijn vind ik dat jullie AT verneuken met dit eeuwige getrut!
Bertje for President!

jabu

Bericht door jabu » di feb 13, 2007 10:51 am

ZO! Daar krijg je ze voorlopig wel stil mee, Kaboem! :whip:

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 10:57 am

:bis:

Ik vrees alleen dat je gelijk hebt met je 'voorlopig', maar het is tenminste iets!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 11:20 am

Ja, fantastisch. Niemand reageert meer. Dat heb je goed voor elkaar! :X :sad:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 13, 2007 11:27 am

Rosenberg heeft het niet gemaakt en dan is het menselijk om even kort uit te halen naar je voormalige werkgever. Rosenberg zegt niets over zijn eigen situatie, omdat hij zelf ook wel in ziet dat hij gewoon niet paste bij Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 11:29 am

Geen zelfkritiek? Misschien denkt hij écht dat het aan HtC lag, die zo nodig van alles moest veranderen. :X

peter

Bericht door peter » di feb 13, 2007 11:32 am

Nee, want dat zou het verhaal ongeloofwaardig maken. Ajax doet dit jaar mee om de titel, waaruit je mag concluderen dat er goed is ingegrepen door HtC.

Vind alleen het stukje van Huntelaar niet zo sterk, maar misschien mag de trainer van Werder Rosi ook wel niet. Hij begint immers al vaker op de bank dan Huntelaar.

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 13, 2007 11:37 am

Peter schreef:Vind alleen het stukje van Huntelaar niet zo sterk, maar misschien mag de trainer van Werder Rosi ook wel niet. Hij begint immers al vaker op de bank dan Huntelaar.
Hij heeft niet gezegd dat hij bij Ajax niet speelde omdat de trainer hem niet zou mogen. Hij heeft gezegd dat zijn concurrent op links het grootste Ajaxtalent is en over zijn concurrent in de spits dat die altijd moet spelen in zijn ogen.

peter

Bericht door peter » di feb 13, 2007 11:41 am

Het woordje ook ging over Huntelaar.

Rosenberg heeft zoals gezegd geen kritiek over zijn eigen behandeling. Wat dat betreft heeft hij dat netjes gedaan, zeker in vergelijk met een Sonck.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 13, 2007 12:36 pm

Rosenberg9 schreef:Waar slaat dit nou weer op! Beweer je dat ik feiten verdraai of verzin? Een andere mening of interpretatie is niet hetzelfde als wat jij beweert! Tssssssss, het idee zeg! :sad:
Je bent niet politiek correct genoeg. :eusa_naughty: ;)

Ik moet trouwens bekennen dat ik het stukje van Nu.nl nogal tendentieus vind. Rosenberg benarukte nog dat hij geen kwaad wilde spreken over HTC en noemde Davids een geweldige aanwinst voor Ajax.

Hij vindt het ongelofelijk dat Huntelaar ernaast staat. Dat vind ik ook, maar dat had hij misschien beter niet kunnen zeggen. Als dit bedoeld was om HTC een hak te zetten is dat niet netjes.

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 1:44 pm

Over Rosenberg gesproken, waarom heeft Ajax destijds hem gekocht en niet Alves? De Sportweek schrijft hierover:
Nee, het verbaast John Steen Olsen niet dat Afonso Alves het momenteel zo goed doet bij SC Heerenveen. De Deense scout van Ajax in Scandinavië tipte zijn club begin 2005 al over de Braziliaan, die toen bij Malmö FF als ploeggenoot van Markus Rosenberg veelal in een vrije rol op links speelde. Maar eigenlijk kwam Alves betger uit de verf als centrumspits, wist Steen Olsen zijn club toen al te vertellen. 'Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking zou kunnen zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter. We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken.'
Zover kwam het nooit. De in maart 2005 aangestelde hoofdtrainer Danny Blind ging weliswaar twee keer naar Zweden, maar beide keren alléén voor Rosenberg. Alves kampte in die periode met blessures , waardoor Blind hem maar een halve wedstrijd aanhet werk heeft gezien. 'En toen speelde hij ook nog van links', zegt de nieuwe technisch directeur van Sparta. 'Over hem kan ik dus geen oordeel vellen'.
Op voorspraak van Blind én hoofdscout Ton Pronk koos Ajax daarom in de zomer van 2005 voor Rosenberg als nieuwe spits. De Zweed kostte de Amsterdammers 5 miljoen euro, maar vond nimmer zijn draai in Amsterdam en verkaste vorige maand voor 4 miljoen euro naar Werder Bremen. Als voorschot op zijn vertrek nam Ajax eind 2005 al Klaas-Jan Huntelaar voor 9 miljoen euro over van SC Heerenveen. Voor nog niet de helft van dat bedrag (4,1 miljoen euro) haalde de Friese club afgelopen zomer Alves weg bij Malmö.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di feb 13, 2007 1:48 pm

Ze passen allebei niet bij Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 1:48 pm

De Dominee schreef:Ze passen allebei niet bij Ajax.
Vind ik ook.

jabu

Bericht door jabu » di feb 13, 2007 2:13 pm

Ik ben in ieder geval blij dat Ton Pronk eindelijk met pensioen gaat.

Plaats reactie