AZ
Prima hoor, Cocu naar AZ. :D
(Hoewel, LVG wilde toch geen ervaren speler? Stam in elk geval niet.)
Maar....MVG is de vijand van Scheringa, Koeman haat LVG en bij Feyenoord zit de broer van Koe. Denk niet dat Ajax, PSV en Feyenoord medewerking zullen verlenen. De betreffende spelers zullen dus een aflopend contract moeten hebben of een clausule in hun contract. Nietwaar?
Tot een paar weken geleden was Davids een optie geweest, al speelde die niet in Nederland. Die had AZ misschien overwogen omdat hij een goede band heeft met LVG.
Maar....MVG is de vijand van Scheringa, Koeman haat LVG en bij Feyenoord zit de broer van Koe. Denk niet dat Ajax, PSV en Feyenoord medewerking zullen verlenen. De betreffende spelers zullen dus een aflopend contract moeten hebben of een clausule in hun contract. Nietwaar?
Tot een paar weken geleden was Davids een optie geweest, al speelde die niet in Nederland. Die had AZ misschien overwogen omdat hij een goede band heeft met LVG.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vraag me altijd af waarom zo iemand dit zegt. AZ heeft dit toch helemaal niet nodig? Ze kunnen alleen maar op hun bek gaan.joey schreef:Derksen kondigt net een interview met Marcel Brands aan. Die zal in de VI zeggen dat AZ de beste club van Nederland wil worden en daarom Nederlandse spelers wil weghalen bij de (echte) topclubs. AZ zal volgens Brands aankopen gaan doen waar iedereen van zal staan te kijken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Vorig jaar kondigde ze ook een topper aan waar iedereen verbaast van zou staan. Die is uiteindelijk ook niet gekomen.Jesse schreef:Ik vraag me altijd af waarom zo iemand dit zegt. AZ heeft dit toch helemaal niet nodig? Ze kunnen alleen maar op hun bek gaan.joey schreef:Derksen kondigt net een interview met Marcel Brands aan. Die zal in de VI zeggen dat AZ de beste club van Nederland wil worden en daarom Nederlandse spelers wil weghalen bij de (echte) topclubs. AZ zal volgens Brands aankopen gaan doen waar iedereen van zal staan te kijken.
Ik geloof ook niet dat Ajax en psv spelers naar AZ laten gaan. Los van een eventuele clausule in hun contract. Deze spelers zullen az niet als een volgende stap in hun carriere zien. Wel zullen (en hebben) ze volop concurentie hebben bij (Nederlandse) talenten.
Het komt allemaal wel heel geforceerd over hoe az zich wil profileren in de media. Johan Derksen lijkt wel in dienst van az (alleen maar positieve verhalen en de nieuwtjes die hij brengt over az). Daarnaast zat hij met zijn hoofd in de kont van Schieringa toen hij bij voetbal insite was (om de woorden van Edgar maar te gebruiken).
Wederom grootspraak bij AZ, ze worden er goed in.
Al is het voornamelijk lachwekkend, dit soort onzin helpt ze totaal niet. Ik heb dan ook geen idee waarom ze zo hoog van de toren moeten blazen, daardoor vallen ze straks alleen maar harder. Maar daar hoor je mij niet over klagen, ze vragen er zelf om.
De goede spelers van PSV en Ajax zullen nooit naar een andere Nederlandse club gaan, die gaan hogerop. Oftewel, die gaan naar het buitenland.
Cocu heeft één gesprekje met Erwin Koeman gehad en dat was vooral bedoeld om PSV duidelijk te maken dat hij zou vertrekken als zijn salaris niet opgewaardeerd zou worden.
Alsof Cocu naar Feyenoord zou willen gaan, als hij vertrekt gaat het om geld. Dat heeft Feyenoord niet en de sportieve ambitie is bij Feyenoord stukken lager. Je moet niet alles geloven wat in de krant staat.
Al is het voornamelijk lachwekkend, dit soort onzin helpt ze totaal niet. Ik heb dan ook geen idee waarom ze zo hoog van de toren moeten blazen, daardoor vallen ze straks alleen maar harder. Maar daar hoor je mij niet over klagen, ze vragen er zelf om.
De goede spelers van PSV en Ajax zullen nooit naar een andere Nederlandse club gaan, die gaan hogerop. Oftewel, die gaan naar het buitenland.
Yeah right...Giacomo Puccini schreef:Cocu stond zelfs op het punt om naar Feyenoord te gaan
Cocu heeft één gesprekje met Erwin Koeman gehad en dat was vooral bedoeld om PSV duidelijk te maken dat hij zou vertrekken als zijn salaris niet opgewaardeerd zou worden.
Alsof Cocu naar Feyenoord zou willen gaan, als hij vertrekt gaat het om geld. Dat heeft Feyenoord niet en de sportieve ambitie is bij Feyenoord stukken lager. Je moet niet alles geloven wat in de krant staat.
Dat zeg je nu echt de hele tijd. Probeer jij nu mensen in de voetballerij op hun woorden te pakken? Althans degene die jij niet moet. Jij weet misschien nog wel beter dan ik dat de voetbalwereld veranderlijker is dan het weer. Wil jij dat iedereen zich aan zijn woord houdt, ofzo?joey schreef:Prima hoor, Cocu naar AZ. :D
Bertje for President!
Het probleem is dat mensen vinden dat van Gaal zijn TD-schap bij Ajax heeft verkloot en in die periode een beleidsplan heeft geschreven waarin stond dat Ajax 4-3-3 dient te spelen. Volgens sommigen heeft hem dat zoveel tijd gekost dat hij is vergeten contracten van spelers goed te regelen waardoor vervolgens Blind met 80 aflopende contracten zat. (waar die persoonlijk ook weer blunderend mee omging). Daarnaast vinden velen van Gaal inmiddels een vreselijke vervelende eikel!
Zo zit dat Boem!!
Zo zit dat Boem!!
I think I lost my fucking headache
Ik heb er niet zoveel problemen mee dat LVG bij Az 4-4-2 speelt. Als hij bij Ajax 4-4-2 zou spelen zou ik dat wel hypocriet cq. problematisch vinden.
Ik vind overigens dat je als trainer je systeem zoveel mogelijk moet aanpassen aan het beschikbare spelersmateriaal. Je beste spelers belangrijk maken, daar gaat het om.
Ik vind overigens dat je als trainer je systeem zoveel mogelijk moet aanpassen aan het beschikbare spelersmateriaal. Je beste spelers belangrijk maken, daar gaat het om.
Van Gaal is gewoon een uitstekende trainer. Dat het een vervelende man is neem ik op de koop toe. Daar zeurt toch niemand echt over wanneer er resultaten gehaald worden.
Dus Cocu gaat als geintje met Feyenoord praten, terwijl hij geen enkele intentie heeft om er te gaan spelen. Dat klinkt ook een beetje sterk hoor.Baseman schreef:Yeah right...
Mij ook. Als het nu over Ajax zou gaan, misschien, maar nu? :nooo:Kaboem! schreef: Het zal mij worst wezen welk systeem hij speelt.
Overigens verbaas ik me ook over de grootspraak van Brands, al moeten we nog maar afwachten hoe het in de VI komt te staan. We hebben het nu alleen uit de mond van Derksen, en die neem ik al lang niet meer serieus. Maar goed, komend zomer is iedereen dit interview toch al weer vergeten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij gedraagt zich soms idioot. Sorry.Rosenberg9 schreef:Daarnaast vinden velen van Gaal inmiddels een vreselijke vervelende eikel!
Maar over die uitspraken die Brands blijkbaar gaat doen: die lijken me onverstandig. Het verwachtingspatroon wordt zó hoog bij AZ, dat de successupporters daar zullen gaan fluiten in de rust en misschien zelfs eerder naar huis zullen gaan. En daar kan LVG niet tegen! :D
Het stinkt aan alle kanten!
Ik wil hem wel ruilen voor Schaars. :twisted:joey schreef:Tot een paar weken geleden was Davids een optie geweest, al speelde die niet in Nederland. Die had AZ misschien overwogen omdat hij een goede band heeft met LVG.
Mogen ze Davids' salariseisen ook erbij hebben. :D
Ik zou altijd uitgaan van 4-3-3. Daar moet je alleen wel dusdanig flexibel mee omgaan dat de kwaliteiten van je spelers er optimaal uitkomen. Of je spits dan uiteindelijk met zijn gezicht naar links, rechts, voren of achter staat kan me werkelijk geen reet schelen. Ook doet het me weinig als buitenspelers uiteindelijk meer op de positie van de backs staan te voetballen. Als het gewensde spel er maar mee behaald wordt.Jöhnk schreef:Ik vind overigens dat je als trainer je systeem zoveel mogelijk moet aanpassen aan het beschikbare spelersmateriaal. Je beste spelers belangrijk maken, daar gaat het om.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Misschien proberen ze De Guzman of Aissatti ofzo wel te halen. Bij Ajax misschien Heitinga ofzo?
Zie alleen kansen voor AZ bij De Guzman, maar dan hoop ik dat Ajax er eerder bij is. Verder creeer je alleen maar hoge verwachtingen met dergelijke uitspraken, lijkt me niet verstandig. Kan alleen maar tegen vallen.
Zie alleen kansen voor AZ bij De Guzman, maar dan hoop ik dat Ajax er eerder bij is. Verder creeer je alleen maar hoge verwachtingen met dergelijke uitspraken, lijkt me niet verstandig. Kan alleen maar tegen vallen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Giacomo Puccini
Heitinga is nou juist een speler die nooit voor een andere Nederlandse club zou gaan voetballen, als je het mij vraagt. Al biedt PSV of AZ het driedubbele jaarsalaris. Heitinga tekent denk ik nog een paar jaar bij, gaat daarna drie-vier jaar naar het buitenland en sluit vervolgens zijn carriere af in Amsterdam :yes:
Misschien dat AZ es zou kunnen hengelen naar de kleine man van glas, Mitea. Of Boakye en Schilder voor een half miljoen per stuk. Veel plezier ermee...
Misschien dat AZ es zou kunnen hengelen naar de kleine man van glas, Mitea. Of Boakye en Schilder voor een half miljoen per stuk. Veel plezier ermee...
Ajax!