Dit is echt weer zo krom als maar kan van je, Lucas. Babel is een vreselijke vent omdat hij een clausule in z'n contract wil, maar in het geval van Rosenberg is het niet erg dat hij bewust onrust loopt te stoken bij Ajax.Rosenberg9 schreef:Ajax heeft toch opok het stilste publiek van alle betaalde clubs? Zelfs bij RKC en EWxcelsior is het luidruchtiger! En wat hij over ten Cate zegt is geen natrappen, maar een terechte constatering.
Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Rosenberg is een lul en hij snapt er niks van. Hij zit in Bremen toch ook op de bank? MIsschien mag de trainer van Werder hem wel niet...
Ten Cate heeft gewoon heel goed door dat het spelletje met KJH zo langzamerhand een tikkie voorspelbaar was geworden en zorgt met Babel op 9 voor afwisseling. Het is voor een tegenstander veel lastiger om zich voor te moeten bereiden op Huntelaar of Babel dan dat ze zich een week lang alleen op KJH richten. Komt nog bij dat het een mooi signaal naar KJH is dat hij er alles aan moet doen om weer het mannetje te zijn.
Ten Cate heeft gewoon heel goed door dat het spelletje met KJH zo langzamerhand een tikkie voorspelbaar was geworden en zorgt met Babel op 9 voor afwisseling. Het is voor een tegenstander veel lastiger om zich voor te moeten bereiden op Huntelaar of Babel dan dat ze zich een week lang alleen op KJH richten. Komt nog bij dat het een mooi signaal naar KJH is dat hij er alles aan moet doen om weer het mannetje te zijn.
Over speculeren gesproken, je verzint het ter plekke! Je leest niet eens tussen de regels door maar zuigt uit je duim. En dat omdat iemand iets zegt wat je niet zo leuk vindt om te horen! :aai:joey schreef:Een terechte constatering? Hij speculeert erop los. HtC mag KJH niet. Hoe weet hij dat? Heeft HtC hem dat verteld? En nog wel omdat KJH na de winterstop (dus toen Rosi al weg was) welgeteld twee keer op de bank heeft gezeten. Tja, dan mag HtC de halve selectie niet; mag geen enkele trainer zijn halve selectie.
Nee hoor, dit lijkt me geen terechte constatering. Eerder gezeur van een verongelijkte vedette. 'Ik speelde niet omdat HtC mij niet mocht dus zal KJH wel niet spelen omdat HtC hem ook niet mocht'. Zoiets. Dat hij misschien niet speelde omdat hij niet zo verschrikkelijk goed is, komt niet in zijn hoofd op.
Rosenberg heeft een half jaar lang dagelijks met ten Cate en KJH op het zelfde veld rondgelopen. Het lijkt me dathij zijn ideeen wel op wat meer kan stoelen
I think I lost my fucking headache
Aangezien Rosenberg beweert dat Huntelaar steeds op de bank zit kun je daar al uit afleiden dat je hem niet al te serieus hoeft te nemen. Dat is pas twee keer gebeurd en allebei de keren nadat Rosenberg allang weg was.
Het is natuurlijk uitgesloten dat Rosenberg voor onrust wil zorgen bij Ajax nu hij bij de tegenstander speelt :eusa_liar:
Het is natuurlijk uitgesloten dat Rosenberg voor onrust wil zorgen bij Ajax nu hij bij de tegenstander speelt :eusa_liar:
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Arthur schreef:Aangezien Rosenberg beweert dat Huntelaar steeds op de bank zit kun je daar al uit afleiden dat je hem niet al te serieus hoeft te nemen. Dat is pas twee keer gebeurd en allebei de keren nadat Rosenberg allang weg was.
:withstupid:
Sterker nog, Rosenberg zegt bijna hetzelfde als Thomas! Hij zegt dat Ajax technisch een zeer goed elftal is dat alleen bestaat uit lichtgewichten. En over het gezeur van Joey m.b.t. gejank van Rosenberg; Rosenberg zegt nergens dat ie er ten onrechte naast stond op basis van persoonlijke voorkeuren van ten Cate. Sterker nog, hij noemt zijn concurrent op de linksbuitenplaats het grootste talent van Ajax. Joey verzint er dus weer eens op los op basis van persoonlijke voorkeur! :nooo:
I think I lost my fucking headache
Leuk, maar verder zegt hij in die verkorte versie van het interview vooral dingen die je mij niet hebt horen zeggen.Rosenberg9 schreef:Sterker nog, Rosenberg zegt bijna hetzelfde als Thomas! Hij zegt dat Ajax technisch een zeer goed elftal is dat alleen bestaat uit lichtgewichten.
Ik vind het een eng kereltje (en nee Lucas, dat heb ik niet altijd al gevonden. Dat heb ik nu pas). Het lijkt me duidelijk dat hij onrust probeert te stoken.