Wat is er geworden van....
Moderator: mods
- Donnie Darko
- Alaindebanaan
Invaller Kanu schenkt Portsmouth zege
10/2/2007 20:32
Portsmouth blijft meedoen om een Europees ticket door een 2-1 overwinning tegen Manchester City. Nwankwo Kanu was de maker van het winnende doelpunt.
Kanu kwam als invaller binnen de lijnen en zette zijn voet tegen de bal na een voorzet van Glen Johnson. In de negen minuten die nog te spelen waren, slaagde Manchester City er niet meer in gelijk te maken.
Eerder was het de gasten wel gelukt een achterstand weg te werken. Bernado Corradi zorgde met een intikker voor 1-1, nadat Pedro Mendes namens de thuisclub de score had geopend met een vlammend afstandschot.
VI
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Mandy wil weg:
Ik dacht juist dat mevrouw Van der Meyde het ook niet zo naar haar zin had in Italië?
Ondertussen geeft Landzaat aan steeds beter zijn rol te vinden in het Engelse voetbal:
Nog geweten dat Landzaat zou enorm goed was in afstandschoten. :eusa_doh:
De door enkelen hier zo opgehemelde Luis Valencia, waar PSV eerst achteraan zou gezeten hebben ipv Mendez die nog door Aisatti dit jaar uit de basis gespeeld zou worden, doet het overigens niet echt geweldig bij Wigan.
SkySportsVan der Meyde hints at exit
Andy van der Meyde has revealed he will ask to leave Everton if he continues to be overlooked for selection.
The Dutchman has made just 19 appearances since joining from Internazionale in August 2005. He has suffered injury problems but is now fit and raring to go, and frustrated at his lack of opportunities.
"If the situation remains this way I will have a big problem," he conceded. "I am in shape but spending my time on the bench or in the stands. I didn't come to England for this. "If things don't improve I will ask the club to let me go.
"Where? That's difficult but my heart is in Italy."
Van der Meyde's wife and family returned to Italy after failing to settle in England and the midfielder admits it is distressing to be apart. He explained: "It is horrible that we are not living together. If I'm not playing it affects me badly, it does make me feel sick. "A couple of months ago I even considered giving up my contract. I thought enough is enough. "I have been through a horrible time over here."
Ik dacht juist dat mevrouw Van der Meyde het ook niet zo naar haar zin had in Italië?
Ondertussen geeft Landzaat aan steeds beter zijn rol te vinden in het Engelse voetbal:
SkySportsLandzaat: More to come
Denny Landzaat feels he is finally getting used to Premiership football and is aiming to cement his place in the Wigan Athletic side.
Upon joining The Latics from AZ Alkmaar last summer, the midfielder initially struggled to adjust to the demands of the English game. But, after scoring a stunning goal in Sunday's 2-1 defeat at Arsenal, the Holland international is happy with the progress he has been making.
"I'm starting to get used to the pace and the demands of the game over here, and I'm really enjoying the experience," Landzaat told the club's official website. "I hope I can keep in the team and show the people in Wigan what I can do because I feel there is more to come from me."
Reflecting on his 30-yard drive at Emirates Stadium, Landzaat concedes it is the type of goal he is always looking to score. He added: "It was definitely the best goal I've scored for a while, but I have had others like that in my career. "It's something that I have always done, coming late from the midfield and getting a chance to hit the target from distance. "I've not had that many chances to do it in England so far."
Nog geweten dat Landzaat zou enorm goed was in afstandschoten. :eusa_doh:
De door enkelen hier zo opgehemelde Luis Valencia, waar PSV eerst achteraan zou gezeten hebben ipv Mendez die nog door Aisatti dit jaar uit de basis gespeeld zou worden, doet het overigens niet echt geweldig bij Wigan.
Ik kan mij nog herinneren dat gedurende de Inter-tijd er een cameraploeg van de NOS bij de familie Van der Meyde langskwam. Zij woonden daar in een enorm landhuis en kenden zelf sommige plekken in dat huis nog niet. De vrouw van Andy had daar toen al een paard waar zij al haar aandacht op richtte. Voor de rest maakte ze daar een hele verloren indruk en gaf zij zelf ook aan heimwee te hebben. Misschien is dat inmiddels anders geworden.joey schreef:Jawel hoor. Ze woont daar nog steeds. Ze heeft daar een soort dierentuin met zelfs een kameel. Nu wil ze een koala kopen, zegt Andy. Volgens hem is dat mogelijk. :nooo:Jabu schreef: Ik dacht juist dat mevrouw Van der Meyde het ook niet zo naar haar zin had in Italië?
-
- Alaindebanaan
Klopt, ze is eerst meeverhuisd naar Engeland, om vervolgens (met dochtertje) terug te gaan naar Italië, waar ze nu de dierentuin beheert.joey schreef:Jawel hoor. Ze woont daar nog steeds. Ze heeft daar een soort dierentuin met zelfs een kameel. Nu wil ze een koala kopen, zegt Andy. Volgens hem is dat mogelijk. :nooo:Jabu schreef: Ik dacht juist dat mevrouw Van der Meyde het ook niet zo naar haar zin had in Italië?
Stond in de afgelopen VI, was wel een grappig verhaaltje met al die dieren! :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- Giacomo Puccini
Als De Mul zich in hetzelfde tempo blijft ontwikkelen als dit seizoen wordt hij een stuk beter dan Van der Meijde. Hij heeft een echte actie in huis en is minder momentenvoetballer dan Andy. Daar tegenover staan natuurlijk nog de bekende gebreken van De Mul (kracht, combinatievermogen, conditie) maar daar valt zeker wat aan te doen. Ik denk dat we geduld moeten hebben met De Mul.
- Giacomo Puccini
De Mul moet zich blijven ontwikkelen want het niveau van Van der Meyde bij Ajax heeft hij nog lang niet. Zijn leeftijd spreekt in zijn voordeel, dus het kan goed gaan komen met onze Belgische vriend. Maar twee rechtsbuitens vind ik geen overbodige luxe, dus als Rosales vertrekt zouden we Van der Meyde goed kunnen gebruiken.
Ik denk niet dat het er snel van komt hoor, want zijn huidige club zal een transfervergoeding willen zien en Andy vedient bakken met geld in Engeland. Ook moet Van Geel de balans in de gaten houden. Misschien wordt het weer eens tijd voor een talent, iemand die in de luwtje van De Mul kan ontwikkelen.
Ik denk niet dat het er snel van komt hoor, want zijn huidige club zal een transfervergoeding willen zien en Andy vedient bakken met geld in Engeland. Ook moet Van Geel de balans in de gaten houden. Misschien wordt het weer eens tijd voor een talent, iemand die in de luwtje van De Mul kan ontwikkelen.
Ajax!
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Van der Meijde was vooral in z'n laatste seizoen goud waard vanwege z'n doelpunten en assists maar ik zie overeenkomsten tussen beiden en zelfs al een aantal punten waarin De Mul verder is. Zo passeerde Van der Meijde bijna altijd puur op snelheid. De Muls techniek is veel verfijnder en hij is veel behendiger. Passeerbewegingen zoals die op de rand van het strafschopgebied tegen Feyenoord heb ik Van der Meijde nooit zien maken. Qua productie van zowel doelpunten als assists en fysieke kracht kan De Mul nog niet tippen aan Andy, maar qua combinatievermogen vind ik ze nog allebei te matig.Giacomo Puccini schreef:De Mul moet zich blijven ontwikkelen want het niveau van Van der Meyde bij Ajax heeft hij nog lang niet. Zijn leeftijd spreekt in zijn voordeel, dus het kan goed gaan komen met onze Belgische vriend. Maar twee rechtsbuitens vind ik geen overbodige luxe, dus als Rosales vertrekt zouden we Van der Meyde goed kunnen gebruiken.
Ajax OnlineRosenberg haalt uit naar Ten Cate en Ajax-fans 12 februari 2007
Markus Rosenberg heeft maandag uitgehaald naar Ajax-coach Henk ten Cate. Dat schrijft Trouw. "Mijn persoonlijke ervaringen met de trainer zijn niet zo positief", zegt de naar Werder Bremen overgestapte Zweed maandag op de website van zijn nieuwe club. Werder neemt het woensdag in de derde ronde van de UEFA Cup in het eigen Weserstadion op tegen Ajax. Rosenberg trapt ook op vervelende wijze na richting de aanhang van de Amsterdammers.
Markus Rosenberg laat zich van zijn minder sympathieke kant zien De oud-Ajacied belandde dit seizoen onder Ten Cate op het tweede plan in Amsterdam. De 24-jarige Rosenberg, die anderhalf jaar geleden door Ajax werd overgenomen van het Zweedse Malmö FF, heeft geen goede herinneringen aan de oefenmeester. "Hij heeft bij zijn komst naar Ajax veel veranderd: het elftal, het spelsysteem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit nu gewoon op de bank. En dat terwijl hij vorig seizoen zoveel doelpunten heeft gemaakt. Ik geloof niet dat de trainer hem erg mag."
Werder hoeft volgens Rosenberg geen grote vrees te hebben voor de ontmoeting met Ajax. De spits vindt zijn oude ploeg technisch erg vaardig, maar als team minder sterk. Voor de uitwedstrijd ziet hij in de Amsterdamse fans de achilleshiel van Ajax. "De club heeft een groot stadion en trekt veel bezoekers. Maar de meeste toeschouwers komen alleen om mooi voetbal te zien en zijn verder nogal stil op de tribune. Als het Werder lukt een goal te maken in De Arena, dan kan het zelfs gebeuren dat de fans zich opeens tegen de eigen ploeg keren."
Rosenberg werd door de komst van Leonardo in de winterstop overbodig bevonden bij Ajax en verhuisde daarop naar Werder. Hij is door zijn Europese duels voor Ajax dit seizoen echter niet meer speelgerechtigd in het UEFA Cup-toernooi en mist daardoor de wedstrijden tegen zijn oude werkgever.
En nummer 253...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Een terechte constatering? Hij speculeert erop los. HtC mag KJH niet. Hoe weet hij dat? Heeft HtC hem dat verteld? En nog wel omdat KJH na de winterstop (dus toen Rosi al weg was) welgeteld twee keer op de bank heeft gezeten. Tja, dan mag HtC de halve selectie niet; mag geen enkele trainer zijn halve selectie.
Nee hoor, dit lijkt me geen terechte constatering. Eerder gezeur van een verongelijkte vedette. 'Ik speelde niet omdat HtC mij niet mocht dus zal KJH wel niet spelen omdat HtC hem ook niet mocht'. Zoiets. Dat hij misschien niet speelde omdat hij niet zo verschrikkelijk goed is, komt niet in zijn hoofd op.
Nee hoor, dit lijkt me geen terechte constatering. Eerder gezeur van een verongelijkte vedette. 'Ik speelde niet omdat HtC mij niet mocht dus zal KJH wel niet spelen omdat HtC hem ook niet mocht'. Zoiets. Dat hij misschien niet speelde omdat hij niet zo verschrikkelijk goed is, komt niet in zijn hoofd op.
Het stinkt aan alle kanten!