Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:Giacomo Puccini schreef:Babel voldoet ook niet beter dan Huntelaar op dit moment. Het probleem met Huntelaar is niet dat hij niet goed genoeg meevoetbalt, want dat doet hij best naar behoren. Maar hij brengt te weinig en heeft al moeite met op zijn benen blijven staan. Hij komt er nu in dus we zullen zien of een weekje rust hem goed heeft gedaan.Voetske schreef:Babel kaats zoals Huntelaar het al tig wedstrijden deed, en die voldeed niet, waarom Babel nu wel ?.Verder Babel staat erin om de ruimte achter de Ado verdediging te benutten, alleen is die niet of nauwelijkks ...Giacomo Puccini schreef:Babel kaatst prima en is vaak aanspeelbaar, maar hij zorgt niet voor gevaar en het oogt alsof hij, al staat hij 900 minuten in de punt van de aanval, toch niet zal scoren. Ik zou hem nog 15 minuten de kans geven en dan Huntelaar inbrengen. Kun je eventueel Babel nog laten staan want als Ajax na een uur spelen nog achter staat is een extra aanvaller geen overbodige luxe.
ADO Den Haag - Ajax
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Huntelaar speelde een dramatisch half uur. Daar doet dat doelpunt niets aan af. Volgende wedstrijd toch weer Babel hopelijk :eusa_pray:Voetske schreef: Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Twente - F'noord 3-0Arwin schreef:Andere uitslagen niet in deze topic graag.Mr. Ajax schreef:Tering kom net thuis van school en zie ik AJAX weer achterstaan... :sad:
Als we hier punten verliezen is het echt over en uit. AZ heeft al gewonnen en Twente staat ook voor tegen feyenoord. Dan zijn we niet eens zeker van de derde plaats!
Zou je dat in een andere topic kunnen posten.brigade zuid schreef:Twente - F'noord 3-0Arwin schreef:Andere uitslagen niet in deze topic graag.Mr. Ajax schreef:Tering kom net thuis van school en zie ik AJAX weer achterstaan... :sad:
Als we hier punten verliezen is het echt over en uit. AZ heeft al gewonnen en Twente staat ook voor tegen feyenoord. Dan zijn we niet eens zeker van de derde plaats!
:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Huntelaar deed het niet beter of slechter dan babel... Het maakt mij dan ook niets uit wie van de twee wel of niet speelt, zolang ze maar niet samen in de voorhoede spelen. Trouwens vond ik het wel slim om Leonardo te laten staan. zeker de laatste 25 minuten was hij de gevaarlijkste man aan ajax kant...
- raymon
- Contacteer:
Ik heb Babel ook genoeg van die goals zien maken. Maar natuurlijk, KJH is een prima spits alleen heb je weinig aan 'm voorderest.joey schreef:Maar KJH scoort wel gemakkelijk. Al had die bal nooit mogen zitten.Raymon schreef:Huntelaar speelde een dramatisch half uur. Daar doet dat doelpunt niets aan af. Volgende wedstrijd toch weer Babel hopelijk :eusa_pray:
Tja, het zal.Blijkbaar heb jij het HtCbabel virus in je ..Raymon schreef:Huntelaar speelde een dramatisch half uur. Daar doet dat doelpunt niets aan af. Volgende wedstrijd toch weer Babel hopelijk :eusa_pray:Voetske schreef: Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:
Blij met de punten ...
Heeft Ten Cate nooit gezegd.Voetske schreef:Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:Giacomo Puccini schreef:Babel voldoet ook niet beter dan Huntelaar op dit moment. Het probleem met Huntelaar is niet dat hij niet goed genoeg meevoetbalt, want dat doet hij best naar behoren. Maar hij brengt te weinig en heeft al moeite met op zijn benen blijven staan. Hij komt er nu in dus we zullen zien of een weekje rust hem goed heeft gedaan.Voetske schreef: Babel kaats zoals Huntelaar het al tig wedstrijden deed, en die voldeed niet, waarom Babel nu wel ?.Verder Babel staat erin om de ruimte achter de Ado verdediging te benutten, alleen is die niet of nauwelijkks ...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vergelijken gaat in principe niet eens op. Daar waar Huntelaar een echte spits is, is Babel een pure aanvaller. Vandaar dat hij ook flanken uit de voeten kan, een vakkundige spits, zelden.Voetske schreef:
Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 11, 2007 2:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een paar maandjes geleden had Mr. Ajax er nog zo'n last van dat ik de uitslagen van andere wedstrijden in de wedstrijdtopic van Ajax postte. :hypocrite:Jesse schreef:Zou je dat in een andere topic kunnen posten.brigade zuid schreef:Twente - F'noord 3-0Arwin schreef: Andere uitslagen niet in deze topic graag.
:hypocrite:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik vond Huntelaar goed invallen. Leonardo deed het ook stukken beter aan de rechterkant. Die twee wisten elkaar goed te vinden. Leonardo leverde zelfs twee goede voorzetten af.
Een meer dan terechte overtreding van Ajax tegen een ADO dat twee keer rood had moeten krijgen. Ajax heeft in ieder geval geen moeite meer om kansen te creëren.
Een meer dan terechte overtreding van Ajax tegen een ADO dat twee keer rood had moeten krijgen. Ajax heeft in ieder geval geen moeite meer om kansen te creëren.
:eusa_doh:Thomas schreef:Een meer dan terechte overtreding van Ajax tegen een ADO dat twee keer rood had moeten krijgen.
Punten zijn binnen. Hier viel niet veel eer te behalen.
Laatst gewijzigd door joey op zo feb 11, 2007 2:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- raymon
- Contacteer:
Onzin. Omdat Babel deze wedstrijd gewoon redelijk tot goed speelde. Was vaak aanspeelbaar en kaatste goed. Het waren vooral de spelers om 'm heen die niet lekker in de wedstrijd zaten. En als je dat vergelijkt met KJH z'n speelminuten dan kun je alleen maar concluderen dat Babel een betere wedstrijd heeft gespeeld. Neemt niet weg dat KJH gewoon de 1-2 maakte en dat was een prima (doch houdbaar volgens mij) doelpunt.Voetske schreef: Tja, het zal.Blijkbaar heb jij het HtCbabel virus in je ..
Zucht, daar gaan we weer ...Bertje schreef:Heeft Ten Cate nooit gezegd.Voetske schreef:Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:Giacomo Puccini schreef: Babel voldoet ook niet beter dan Huntelaar op dit moment. Het probleem met Huntelaar is niet dat hij niet goed genoeg meevoetbalt, want dat doet hij best naar behoren. Maar hij brengt te weinig en heeft al moeite met op zijn benen blijven staan. Hij komt er nu in dus we zullen zien of een weekje rust hem goed heeft gedaan.
Afijn blij met de overwinning, Babel nu maar weer op de bank Henkie.En waar heeft Leonardo zoveel krediet vandaan gehaald ?.Verder was het moeizaam, maar de wedstrijd tegen WB zal al wel in de koppies van de spelers zitten.
Oja, Die Steek gaat weer eens lekker in de fout, werd weer eens tijd zullen we maar zeggen ... al had dat en het gemis aan scorend vermogen je dat vandaag flink kunnen opbreken ...
Blij met de punten ...
- martijn401
Interview ten Cate, weinig spannend:
Moeilijke wedstrijd, vooraf al voorspelt. Maar dat lag vooral aan ons zelf. Ongelukkig 1-0 achter.
Veld maakte goed voetbal moeilijk. Gelukkig 1-1 , en zonder goed voetbal 1-2. Daarna hadden we de wedstrijd in het slot moeten gooien.
Den Haag heeft hardt gewerkt,Ajax had slimmer moeten spelen.
Was geen mazzel dat Ajax gewonnen heeft, omdat Ajax beter was dan ADO.In de 1e helft 4-5 kansen gehad waar er minstens 1 van 1 had gemoeten.
Hij vond Babel niet gelukkig spelen.
Moeilijke wedstrijd, vooraf al voorspelt. Maar dat lag vooral aan ons zelf. Ongelukkig 1-0 achter.
Veld maakte goed voetbal moeilijk. Gelukkig 1-1 , en zonder goed voetbal 1-2. Daarna hadden we de wedstrijd in het slot moeten gooien.
Was geen mazzel dat Ajax gewonnen heeft, omdat Ajax beter was dan ADO.In de 1e helft 4-5 kansen gehad waar er minstens 1 van 1 had gemoeten.
Nee, jij vondt Babel goed voetballen .. ik niet .. hee Henkie drukt het nog voorzichtig uit zie ik ..Raymon schreef:Onzin. Omdat Babel deze wedstrijd gewoon redelijk tot goed speelde. Was vaak aanspeelbaar en kaatste goed. Het waren vooral de spelers om 'm heen die niet lekker in de wedstrijd zaten. En als je dat vergelijkt met KJH z'n speelminuten dan kun je alleen maar concluderen dat Babel een betere wedstrijd heeft gespeeld. Neemt niet weg dat KJH gewoon de 1-2 maakte en dat was een prima (doch houdbaar volgens mij) doelpunt.Voetske schreef: Tja, het zal.Blijkbaar heb jij het HtCbabel virus in je ..
Blij met de punten ...
martijn401 schreef:Interview ten Cate, weinig spannend:
Maar weinig op af te dingen, lijkt mij.
Het stinkt aan alle kanten!
mwah ik ben ook geen fan van hem, maar hij heeft ons vandaag ook 2 of 3 keer gered met een prima save!Voetske schreef:
Oja, Die Steek gaat weer eens lekker in de fout, werd weer eens tijd zullen we maar zeggen ... al had dat en het gemis aan scorend vermogen je dat vandaag flink kunnen opbreken ...