ADO Den Haag - Ajax
Ga ergens anders zeuren.Dr. Living Stoned schreef:waarom kruip je niet weer heel snel onder je steen, wannabe-mod!Arwin schreef:Andere uitslagen niet in deze topic graag.Mr. Ajax schreef:Tering kom net thuis van school en zie ik AJAX weer achterstaan... :sad:
Als we hier punten verliezen is het echt over en uit. AZ heeft al gewonnen en Twente staat ook voor tegen feyenoord. Dan zijn we niet eens zeker van de derde plaats!
Die uitslagen wil ik niet weten en ze horen niet in deze topic, klaar.
- martijn401
Vind ik niet. Babel moet scoren, Leonardo eerder schieten en die eerste kans van Johnny mocht er ook wel in.Bertje schreef:1 procent kansen dan.Thomas schreef:Dat lijkt mij ook. Kansen genoeg.
Goede actie en voorzet van Davids, een paar minuten terug. Davids is de enige die enigzins dynamisch speelt vanaf het middenveld. Sneijder krijgt geen poot aan de grond.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Je kan zeggen wat je wil maar Babel speelt echt niet slecht. Het is dat de Mul en Leo erg matig spelen en dat ook Sneijder niet in de wedstrijd zit.Voetske schreef:Nu missen we dus een afmaker ...
Ajax is trouwens oppermachtig. 1 kans van Kolk (fout Lindenbergh, redding Steek) en 1 fout van Steek wat nog geen eens een kans was. Daar kun je moeilijk tegen voetballen hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Babel speelt slecht, waarom kan ik dat niet zeggen ?.Raymon schreef:Je kan zeggen wat je wil maar Babel speelt echt niet slecht. Het is dat de Mul en Leo erg matig spelen en dat ook Sneijder niet in de wedstrijd zit.Voetske schreef:Nu missen we dus een afmaker ...
Ajax is trouwens oppermachtig. 1 kans van Kolk (fout Lindenbergh, redding Steek) en 1 fout van Steek wat nog geen eens een kans was. Daar kun je moeilijk tegen voetballen hoor.
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 11, 2007 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
het gaat over de stand na deze wedstrijd, dus zijn de uitslagen daar ook van belang hier, jankerd!Arwin schreef:Ga ergens anders zeuren.Dr. Living Stoned schreef:waarom kruip je niet weer heel snel onder je steen, wannabe-mod!Arwin schreef: Andere uitslagen niet in deze topic graag.
Die uitslagen wil ik niet weten en ze horen niet in deze topic, klaar.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo feb 11, 2007 1:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Man, behalve een enkele bal komt ie in het hele stuk niet voor ... zelfs Nihad is het met me eens en dat wil wat zeggen ;)Raymon schreef:Wat doet hij slecht dan (behalve die eerste kans missen)?Voetske schreef: Babel speelt slecht, waarom kan ik dat nietzeggen ?.
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 11, 2007 1:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Ik zou Perez na rust inbrengen voor De Mul. Ook Huntelaar verwacht ik snel binnen de lijnen want we missen voorin duidelijk scorend vermogen.
1-0 Achter, nog geen man over boord, we hebben dit seizoen immers voor hetere vuren (Euroborg) gestaan. Ado is gewoon een niet te onderschatten ploeg, zeker op zo'n knollenveld kunnen ze vechten voor wat ze waard zijn en door die 1-0 hebben ze ook nog wat vertrouwen getankt. Maar als Ajax het in de tweede helft beter uitspeelt komen er nog genoeg kansen om de wedstrijd om te keren.
1-0 Achter, nog geen man over boord, we hebben dit seizoen immers voor hetere vuren (Euroborg) gestaan. Ado is gewoon een niet te onderschatten ploeg, zeker op zo'n knollenveld kunnen ze vechten voor wat ze waard zijn en door die 1-0 hebben ze ook nog wat vertrouwen getankt. Maar als Ajax het in de tweede helft beter uitspeelt komen er nog genoeg kansen om de wedstrijd om te keren.
Ajax!
Wel dus. Kolk komt van de linkerkant van het veld, Lindenbergh stond prima.Thomas schreef:Niet dus.Jöhnk schreef:Lindenbergh dekte gewoon aan de binnenkant. Als Stekel niet zo dwaas uit zijn doel was gekomen was er niets aan de hand geweest.
http://suprfile.com/get.php?id=5vb820c&get=1
Maar wel 1-0 achter. Hoe krijg je het voor elkaar. :sad:Raymon schreef:Ajax is trouwens oppermachtig. 1 kans van Kolk (fout Lindenbergh, redding Steek) en 1 fout van Steek wat nog geen eens een kans was. Daar kun je moeilijk tegen voetballen hoor.
Tweede helft volle bak dan maar.
Het stinkt aan alle kanten!