Voetske schreef:ah, nu zijn we waar HtC ons hebben wil, die mindere wedstrijden, dat was de schuld van ...................... Huntelaar ...........
Lijkt me wel. Staat Ten Cate soms in de spits?
Moderator: mods
Vind je? Babel liet zondag meer zien dan Huntelaar dit seizoen in een groot aantal wedstrijden heeft laten zien. Huntelaar is menig wedstrijd onzichtbaar geweest of alleen maar negatief opgevallen.Jöhnk schreef:Dat Huntelaar er een keer naast staat, OK. Maar het wrange is dat Babel nog veel minder heeft laten zien dan Huntelaar.
Huntelaar heeft maandenlang het vertrouwen gehad, Jöhnk. Desondanks heeft Huntelaar in maar weinig wedstrijden het net weten te vinden. Vooral in de competitie.Jöhnk schreef:En ondanks dat Huntelaar niet optimaal benut wordt heeft hij dit seizoen toch al 20 keer gescoord in 33 wedstrijden. Ter illustratie, dat is ongeveer evenveel als Babel in zowat 3 seizoenen Ajax 1. Vind ik voldoende basis om het vertrouwen te behouden in deze klassespeler.
Als iedereen die minder scoort dan Huntelaar een slechte spits is, zijn er maar weinig goede spitsen op deze aardbol.Mr. Ajax schreef:Was Petterson ook een slechte spits omdat ie minder scoorde dan Huntelaar??
Met die productie is niet veel mis, maar ik vrees dat we dan weer terechtkomen bij de Van Nistelrooij-discussie. Volgens mij heeft Huntelaar namelijk maar in een wedstrijd of 11 gescoord. Hij heeft in ieder geval in heel wat wedstrijden droog gestaan.Jöhnk schreef:20 doelpunten in 33 wedstrijden vind ik ewen prima productie. Zeker als je bedenkt met welke opdrachten HTC Huntelaar het veld instuurde.
Huntelaar trekt gaten, omdat hij veel aandacht krijgt van verdedigers. Ik vind het ook wel meevallen hoor, hoe slecht Huntelaar meevoetbalt. Hij doet het op een aantal punten best aardig en op een aantal punten weer minder (voor z’n man komen, bijvoorbeeld). Ik heb meer problemen met het feit dat hij zo vaak droog heeft gestaan dan dat hij geen fantastisch mee voetballende spits is.Jöhnk schreef:Overigens was Huntelaar heel belangrijk geweest in zijn voetballende rol, waardoor Sneijder en Heitinga meer scoorden, zei jij (Thomas) na Excelsior uit.
Als hij iedere wedstrijd anderen laat scoren zou ik ook tevreden zijn.Jöhnk schreef:Maar goed, we zullen zien hoevaak Babel doel treft.
Die discussie is al gevoerd. Jij zei toen dat Huntelaar niet met RVN te vergelijken was omdat hij voetballende inbreng had. Daardoor was het minder erg dat hij niet in elke wedstrijd doel trof.Thomas schreef:Met die productie is niet veel mis, maar ik vrees dat we dan weer terechtkomen bij de Van Nistelrooij-discussie. Volgens mij heeft Huntelaar namelijk maar in een wedstrijd of 11 gescoord. Hij heeft in ieder geval in heel wat wedstrijden droog gestaan.
Dat is jouw goedrecht. Maar ik maak niet uit jouw eerdere posts op dat Huntelaar al maanden de hand boven het hoofd gehouden wordt. Nu opeens wel een beetje.Het is voor mij vrij simpel: Huntelaar draait niet top en dus heeft de trainer het recht om een ander een kans te geven, in die rol die hij voor ogen heeft.
Erg triest hoor...Net als een computer moet blijkbaar alles woord voor woord worden uitgelegd aan jouw... :nooo:Dat stelde je helemaal niet.
Je stelde dat
1. Babel een andere spits is dan Huntelaar
2. Babel voor twee assists zorgde. (Houd me vast.)
Nee, :aai: .Harm schreef:Had jij liever gezien dat Seedorf hem genomen had ;)Alaindebanaan schreef:[ Dat was misschien het nadeel dat Bronckhorst aanvoerder was en Seedorf al gewisseld.