Dan moet je gewoon wat meer Buitenlands voetbal kijken en in de Buitenlandse zone posten. Daar hebben we het niet over Blind en Ten Cate. :xyxthumbs:De Dominee schreef:Weet ik, helaas draait elk topic op dit forum uit op dezelfde discussie(s) waardoor de lol er een beetje af raakt voor iedereen behalve die paar mensen die er niet over op kunnen houden.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Zolang de knipoogjes op en neer blijven zal ik jullie geen pak slaag geven!
- Alaindebanaan
Ze worden al bang, denk ik... :aai:Thomas schreef:Zolang de knipoogjes op en neer blijven zal ik jullie geen pak slaag geven!Dan moet je gewoon wat meer Buitenlands voetbal kijken en in de Buitenlandse zone posten. Daar hebben we het niet over Blind en Ten Cate. :xyxthumbs:De Dominee schreef:Weet ik, helaas draait elk topic op dit forum uit op dezelfde discussie(s) waardoor de lol er een beetje af raakt voor iedereen behalve die paar mensen die er niet over op kunnen houden.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Huntelaar heeft anderen dit seizoen beter laten spelen, maar vooral door z'n aanwezigheid en omdat hij vaak dubbele dekking kreeg. Anderen kregen meer ruimte.Jöhnk schreef: :worshippy: :worshippy:
Leuk om te lezen en ik kan me er grotendeels in vinden.
Maar jij denkt dus ook dat Ten Cate bezig is om Vermaelen, Huntelaar, Emanuelson, Maduro en Perez kapot te maken, Jöhnk?
Huntelaar heeft maanden maar dan ook maanden de kans gekregen onder Ten Cate.Rosenberg9 schreef:Grappig dat ik hier van sommigen lees dat Babel kapot werd gemaakt door de vorige trainer, terwijl diezelfde mensen nu te vuur en te zwaard ten Cate verdedigen mbt Huntelaar.
Bovendien werd het positiespel er met Rosenberg in plaats van Babel niet beter op. Of Babel geschikter is als Ajax-spits dan Huntelaar moet nog maar blijken.
Ik meen mij nog wel eens te herinneren dat Dennis Bergkamp een lange tijd had dat hij niet scoorde en zelfs agressief er door werd en 2 keer geel pakte in een wedstrijd.
Topspelers hebben allemaal hun downs en ups.
Topspelers hebben allemaal hun downs en ups.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Alaindebanaan
Alaindebanaan schreef:Een redelijke wedstrijd van Oranje, al doet de uitslag misschien meer vermoeden. Wel een aantal leuke momenten, moet ik zeggen.
Opvallend dat Huntelaar (die inviel) echt supergemotiveerd was, hij leek écht erop gebrand zich te laten zien! Het was ook leuk om te zien; die frustratie in zijn ogen na wéér een overtreding als hij een goede actie maakte of goed wegdraaide. :D
Onbegrijpelijk trouwens dat Huntelaar die penalty niet mocht nemen, daar had toch iemand een stokje voor moeten steken. Dat was misschien het nadeel dat Bronckhorst aanvoerder was en Seedorf al gewisseld.
Ook nog opgelet op de uittrappen van Stekelenburg, omdat daar wat kritiek op was (zie Huntelaar-topic). Ik vond ze vandaag allemaal goed. Elke keer als ik er op lette kwam de lange bal aan, en kon er een 'voetballende actie' uit ontstaan.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
Ajax OnlineHuntelaar: nadruk moet blijven liggen op wat ik wél kan
7 februari 2007
Klaas-Jan Huntelaar baalt behoorlijk van de lastige situatie waarin hij zich bevindt. De Ajax-spits werd door trainer Henk ten Cate gepasseerd voor de Klassieker tegen Feyenoord. Huntelaar bevestigt tegenover FCUpdate.nl dat hij onder de Amsterdamse coach minder goed tot zijn recht komt. "Een slecht meevoetballende spits ben ik nooit geweest", reageert hij op de kritiek van Ten Cate. "Dit seizoen ben ik misschien voetballend beter geworden, maar qua doelpunten niet."
Huntelaar denkt dat het een met het ander te maken heeft. "Misschien zit er een direct verband tussen het feit dat ik voetballend beter geworden ben, maar minder scoor. Als spits is het belangrijk om te scoren. Daar moet de focus op liggen. Natuurlijk is het ook belangrijk om je andere kwaliteiten te verbeteren, maar de nadruk moet blijven liggen op wat je wél kan. Ik snap dat het belangrijk is om steeds completer te worden. Maar ik denk dat je moet uitgaan van de kwaliteiten van een speler. Of er bij Ajax teveel uitgegaan wordt van het systeem in plaats van de specifieke kwali-teiten van spelers? Tja, daar kan ik beter niets over zeggen."
De topschutter weet dat hij op zijn lip moet bijten en dat hij niet te openhartig kan zijn. "Het is aan mij om te zeggen wat ik wil zeggen. Ik praat wel over de dingen die me dwarszitten, maar dat doe ik met mensen om me heen. Wie dat zijn? Dat geef ik niet prijs. Mensen met voetbal- of levenservaring. Ook ik heb natuurlijk een uitlaatklep nodig. Maar deze gesprekken houd ik voor me."
Huntelaar (23) beseft dat hij dit seizoen nog geen grootse vorm heeft getoond. "Ik ben zeker niet helemaal tevreden over mijn spel dit seizoen. De laatste wedstrijd waaraan ik echt een goed gevoel overgehouden heb, een duel waarin alles echt lekker liep, was de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Dat was misschien wel de beste wedstrijd die ik ooit met Ajax gespeeld heb. Daarna zijn er veel wedstrijden geweest waar ik liever niet aan terugdenk. Ik denk dat dit gewoon een proces is waar ik even doorheen moet. Het is niet leuk en ik ben er ziek van, maar ik neem dit weer mee in mijn bagage. Voor mij is het gewoon belangrijk om mijn eigen dingen te blijven doen. Ik doe wat ik kan, ik wil in ieder geval voor mezelf het gevoel hebben dat ik er alles aan doe. De rest heb ik niet in de hand."
Van een breuk met Ajax is volgens de Achterhoeker nog lang geen sprake. Huntelaar is niet van plan de confrontatie te zoeken met Ten Cate. "Ik houd er niet van als spelers direct verhaal gaan halen bij de trainer. Of ik geduld heb? Ach, soms. Zelf raak ik in ieder geval nog niet in paniek. Misschien wel als deze situatie tot juni duurt, maar daar is nog helemaal geen sprake van."
En dan maar hopen dat HtC zodadelijk niet gaat " eisen " dat Babel er net zoveel in het netje legt als Huntelaar, want anders heb je zodadelijk twee spelers die hun zelfvertrouwen kwijt zijn.De een omdat ie van een scorende spits een " meevoetballende " spits moe(s)t woren, de ander omdat ie van een " meevoetballende " spits een ( veel ) scorende spits moe(s)t worden ...
Of zou voor Babel andere regels gelden dan voor Huntelaar ...
Of zou voor Babel andere regels gelden dan voor Huntelaar ...
Blij met de punten ...
- Donnie Darko
-
- AT Toto winner 15/16
KJH zegt het zelf:
Babel doet het op dit moment erg goed. De beste moet spelen. Als KJH op de training elke bal erin ramt, stelt HtC hem heus op. :yes:Daarna zijn er veel wedstrijden geweest waar ik liever niet aan terugdenk. Ik denk dat dit gewoon een proces is waar ik even doorheen moet. Het is niet leuk en ik ben er ziek van, maar ik neem dit weer mee in mijn bagage.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat vrees ik ook.Donnie Darko schreef:Ja. Het is heel simpel: TC heeft zijn voorkeuren en meet met twee maten. Babel wordt opgehemeld, Huntelaar krijgt kritiek. Exit Huntelaar binnenkort.
Dat Huntelaar er een keer naast staat, OK. Maar het wrange is dat Babel nog veel minder heeft laten zien dan Huntelaar.
Hoe noemde RVN dat ook alweer?
Ik hemel hem niet op. In de discussies over de jeugdopleiding heb ik hem vaak als voorbeeld genoemd van een speler aan wie meer aandacht besteed had moeten worden. Zijn balaanname is matig en hij kopt slecht. Maar hij heeft wél kwaliteiten en hij is in vorm. Gisteren viel hij goed in bij Oranje.Kaboem! schreef:Stop nu eens met dat ophemelen van Babel, Joey.
Hij is beter in vorm dan KJH, Kaboem! Maar dat kan al snel. :X
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart