PSV
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Waarom niet? Er is geen betere plaats! Psv - Chelsea - Abramovich- Hiddink. En de cirkel is op z'n farfans weer rond :DDuke schreef:Het staat nota bene in het artikel: oud-PSV-trainer. ;)Harm schreef:Wat doet dit in de PSV topic?
MODS!!!!
Ik ben met je eens dat het geen ideale plaats is, maar de vorige stukken over de belastingfraude en de rechtzaak staan ook allemaal in dit topic. Vandaar mijn keuze.
Vast wel. :DRosenberg9 schreef:Wat klonk ie verongelijkt op radio 1 onze Hiddink. Hij zal toch niet op de partij stemmen die vindt dat bijstandfraudeurs kei- en keihard aangepakt dienen te worden?
Hij geeft zelf toe dat hij niet in België woonde, dus waarom zou hij verongelijkt zijn? Ja, hij is hard aangepakt, maar hoge bomen vangen veel wind.
Het stinkt aan alle kanten!
Dit is niet de schuld van Hiddink.
Het kantoor waar Hiddink zijn financiële zaken regelt (Van den Boomen) heeft een constructie bedacht die in het grijze gebied van de wet valt. Deze constructie passen ze al jaren toe bij klanten en al jaren is het een doorn in het oog van de FIOD. Door Hiddink nu hard aan te pakken denken ze toekomstige klanten af te schrikken om deze methode te gebruiken.
Het kantoor waar Hiddink zijn financiële zaken regelt (Van den Boomen) heeft een constructie bedacht die in het grijze gebied van de wet valt. Deze constructie passen ze al jaren toe bij klanten en al jaren is het een doorn in het oog van de FIOD. Door Hiddink nu hard aan te pakken denken ze toekomstige klanten af te schrikken om deze methode te gebruiken.
- Alaindebanaan
Terug naar Farfán:
Onbegrijpelijk: iedereen ziet een slaande beweging + een belastende verklaring van het 'slachtoffer'. Hoe kan je dan ooit iemand vrijspreken??Aanklager KNVB seponeert zaak Farfán
6/2/2007 16:10
Jefferson Farfán hoeft niet te vrezen voor een schorsing. Volgens de aanklager van de KNVB is er geen 'overtuigend' bewijs voor een slaande beweging van de PSV-aanvaller.
De aanklager onderzocht de aantijging dat Farfán zich in het duel met Roda JC schuldig had gemaakt aan het slaan van Jan-Paul Saeijs. Ondanks een belastende verklaring van het slachtoffer was de conclusie eenduidig: geen vervolging.
'De aanklager betaald voetbal, die kennis heeft genomen van het dossier, acht de vorenvermelde overtreding niet wettig en overtuigend bewezen en heeft besloten deze zaak te seponeren', schreef de KNVB aan PSV.
Scheidsrechter Pieter Vink was het incident ontgaan. Maar de aanklager begon een onderzoek. Mede omdat Saeijs na afloop van de wedstrijd al sprak van opzettelijk handelen van Farfán moest worden gevreesd voor een straf.
Die opmerkingen waren tegen het zere been van PSV-coach Ronald Koeman, die de Roda-verdediger betichtte van 'oncollegiaal' gedrag. 'Ik ben nog van de oude stempel en vind dat je in de wedstrijd tot de grens mag gaan of zelfs daarop, maar als de scheidsrechter heeft gefloten, is het over. Van een speler als Saeijs, die zeker niet elke week met een wit broekje van het veld komt, mag je verwachten dat hij de erecode kent.'
VI
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
De 2e ronde halen vind jij normaal ?Spijker schreef:Wel potten kan breken in de CL? Ken je die uitdrukking over die zwaluw?
Eerst een halve finale en nu in recordtijd de 2e ronde behaald, het kan slechter.
Dat beweer ik dan ook niet.Rosenberg9 schreef:Maar het is wat overdreven om te denken of te beweren dat PSV aansluiting heeft met de top.
Al zijn ze de Nederlandse club die het dichtst in de buurt komt.
Logisch, aangezien AZ altijd en overal zo overdreven opgehemeld wordt.Ik vind het vreemd om AZ een beetje te kleineren en PSV te bejubelen.
Niet ?Thomas schreef:Het kan ook op een andere manier, ja. Maar de manier waarop PSV speelt is niets onderscheidends aan, toch?
PSV is een club waar topteams het de laatste jaren vaak erg moeilijk tegen hebben, knap voor een Nederlands team. De resultaten spreken ook voor zich.
Zoals RGB al aangeeft is hij ook niet helemaal fit.Dissonant is een te groot woord, maar hij is wel degelijk in matige vorm.
Ik niet, Alex kan in iedere competitie moeiteloos mee.Ik vind Alex een goede verdediger, maar in Spanje of Engeland zie ik het hem heel moeilijk krijgen.
Met Lazovic gebeurde precies hetzelfde en bij hem was nog veel duidelijker te zien dat hij iemand neerhoekte...niet dat ik het erg vind dat Farfan is vrijgesproken natuurlijk, maar eigenlijk hadden beide aanvallers geschorst moeten worden. Inderdaad vreemd.Alaindebanaan schreef:Onbegrijpelijk: iedereen ziet een slaande beweging + een belastende verklaring van het 'slachtoffer'. Hoe kan je dan ooit iemand vrijspreken??
Och, Wimpey heeft ook 1 wedstrijd gezien :roll:wimpey schreef:Toppertje, die Da Costa. :hypocrite:
Vooral z´n inspeelpass die telkens bij de tegenstander belandt is om van te likkebaarden!
Da Costa maakt een uitstekende indruk dit seizoen, hij is nieuw, pas 20, maar hij staat er wel en presteert prima. Zijn 1e basisplaats had hij zelfs in de uitwedstrijd tegen AZ, sindsdien is hij een basisspeler (op een paar weken na, door een blessure).
Dus Da Costa had ook een basisplaats toen PSV voor de winterstop nog onaantastbaar was. Maar goed, die wedstrijden zal Wimpey toevallig wel niet gezien hebben :hypocrite:
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
2 keer in wat 10,11 jaar tijd? Alsjeblieft zeg. Ajax stond vorig jaar ook in de tweede ronde, dat zegt helemaal niets. Kom maar weer terug als jullie dit jaar weer de halve finale halen, dan heb je recht van spreken. Nu moet je alleen maar blij zijn.Baseman schreef:De 2e ronde halen vind jij normaal ?Spijker schreef:Wel potten kan breken in de CL? Ken je die uitdrukking over die zwaluw?
Eerst een halve finale en nu in recordtijd de 2e ronde behaald, het kan slechter.
Nu kan ik zeggen dat jullie eerst maar eens moeten proberen de CL überhaupt te halen, maar dat vind ik weer onzinnig. Het toont echter wel aan dat het niet zo simpel is, laat staan de 2e ronde. Helemaal voor PSV, dat tot de komst van Hiddink bijna een trauma daarover had opgelopen. Sindsdien wordt de 2e ronde echter ieder jaar gehaald, dit jaar zelfs in recordtijd.
Doe het maar af als niets, ook onzin.
Doe het maar af als niets, ook onzin.
Hebben jullie het nu over een onderscheidende manier van spelen of over het behalen van resultaten? :eusa_doh:Baseman schreef:Niet ?Thomas schreef:Het kan ook op een andere manier, ja. Maar de manier waarop PSV speelt is niets onderscheidends aan, toch?
PSV is een club waar topteams het de laatste jaren vaak erg moeilijk tegen hebben, knap voor een Nederlands team. De resultaten spreken ook voor zich.
Redelijk normaal, ja. Als je in de tweede poule zit heb je over het algemeen echt niet met onoverkombare tegenstanders te maken.Baseman schreef:De 2e ronde halen vind jij normaal ?
PSV heeft gewoon een goed georganiseerd en verdedigend sterk team, dat voorin kan teren op een aantal spelers met kwaliteit en een individuele actie, maar wat is daar onderscheidend aan?Niet ?
Dan hoop ik dat hij naar een van die competities gaat. :DIk niet, Alex kan in iedere competitie moeiteloos mee.Ik vind Alex een goede verdediger, maar in Spanje of Engeland zie ik het hem heel moeilijk krijgen.
Ik vind het allemaal niets zeggend. Tweede ronde, halve finale etc. Zolang je niks 'tastbaars' wint is het uiteindelijk niets meer dan statistieken. Steef zei tegen wel eens terecht dat je een kwartfinale niet in de prijzenkast kan zetten.
Wat dat betreft is de UEFA cup van feyenoord in 2002 toch stuk knapper dan een keertje de halve finale te hebben gehaald.
Wat dat betreft is de UEFA cup van feyenoord in 2002 toch stuk knapper dan een keertje de halve finale te hebben gehaald.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
voetbalzone.nlPSV-aanwinst Fagner moet het komende half jaar een nieuw onderkomen zoeken. De 17-jarige rechtsback stond tot 31 januari bij Corinthians onder contract en strijkt pas in juli neer in Eindhoven. De Braziliaanse club bood het talent een nieuwe verbintenis tot eind juni aan, maar vroeg naar verluidt een 'absurde' vergoeding voor zijn laatste periode bij het team. (Braziliaanse media)
EDRolstoel fan gestolen bij PSV
EINDHOVEN - De 24-jarige Jop van Winkel uit Hamont, al jarenlang PSV-fan, is nu dubbel gehandicapt. Na PSV-AZ zaterdag bleek zijn rolstoel, die hij in de trappenhal van het stadion had laten staan, verdwenen.
Van Winkel bezocht de wedstrijd samen met zijn vader. Na de ontdekking stelden zij onmiddellijk de stewards op de hoogte. Een zoektocht in en rondom het stadion leverde echter niets op. "Iemand heeft, bewust of onnadenkend, de rolstoel gestolen, meegenomen, geleend... Wat dan ook", aldus een verontwaardigde Dorothy van Winkel, moeder van de gedupeerde. "Toch vertrouwen we erop dat de meenemer de rolstoel alsnog ergens, misschien anoniem, deponeert waar wij hem weer kunnen ophalen.".
Want de rolstoel is niet van Jop zelf, hij heeft hem in bruikleen van de Belgische mutualiteit. "Daar moeten we dus nog achteraan. Gelukkig kan ik wel korte stukjes lopen met een wandelstok", aldus de gedupeerde.
Gisteren is de vader van Jop teruggegaan naar het stadion, in de hoop dat er inmiddels iets was gevonden. Dat bleek niet het geval. "PSV heeft echt alles gedaan om ons te helpen", vertelt hij. "Hen treft absoluut geen blaam."
Dat beaamt ook Frank Wijnveld, veiligheidsmanager bij PSV. "De steward heeft aangeboden de rolstoel op een veilige, afgesloten plek weg te zetten, maar daar is hij niet op ingegaan", verklaart hij. "Ik denk dat het voor ons dan ook ophoudt, want meer dan het aanbieden van service kunnen wij niet doen."
Jop en zijn vader gingen niet in op het voorstel van de steward 'omdat dat zo'n gedoe is'. "Dan moet je de rolstoel in het hok zetten en na de wedstrijd iemand zoeken met een sleutel", vertelt de vader van Van Winkel. "Bovendien hadden we hem al vaker in de trappenhal laten staan."
Vader en zoon beseffen dat zij zelf aansprakelijk zijn, maar desalniettemin hopen ze dat er getuigen zijn die iets hebben gezien. "Achteraf had hij zijn rolstoel natuurlijk wel moeten laten opbergen", zegt moeder Dorothy. "Maar je verwacht niet dat er mensen zijn die een rolstoel stelen."
Gedupeerde Jop van Winkel hoopt dat er getuigen zijn die hem kunnen helpen bij het terugvinden van zijn rolstoel, die in het Philips Stadion is verdwenen.
Blij met de punten ...
- Alaindebanaan
Is hij daar nu weggestuurd dan?Thomas schreef:voetbalzone.nlPSV-aanwinst Fagner moet het komende half jaar een nieuw onderkomen zoeken. De 17-jarige rechtsback stond tot 31 januari bij Corinthians onder contract en strijkt pas in juli neer in Eindhoven. De Braziliaanse club bood het talent een nieuwe verbintenis tot eind juni aan, maar vroeg naar verluidt een 'absurde' vergoeding voor zijn laatste periode bij het team. (Braziliaanse media)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
Nee, de club wilde van de speler een vergoeding als hij bij hen kwam spelen. Volgens dit stukje. Zal wel niet veel zijn dan, die Fagner.De Braziliaanse club bood het talent een nieuwe verbintenis tot eind juni aan, maar vroeg naar verluidt een 'absurde' vergoeding voor zijn laatste periode bij het team. (Braziliaanse media)
Volgens mij zijn ze een woordje vergeten. Dit moet het zijn:Dubbel schreef:Nee, de club wilde van de speler een vergoeding als hij bij hen kwam spelen. Volgens dit stukje. Zal wel niet veel zijn dan, die Fagner.De Braziliaanse club bood het talent een nieuwe verbintenis tot eind juni aan, maar vroeg naar verluidt een 'absurde' vergoeding voor zijn laatste periode bij het team. (Braziliaanse media)
De Braziliaanse club bood het talent een nieuwe verbintenis tot eind juni aan, maar hij vroeg naar verluidt een 'absurde' vergoeding voor zijn laatste periode bij het team.