PSV
Ja, maar als je tot het einde wacht en je bent dan niet de lachende dan heb je dus helemaal niet gelachen. Tot nader order ga ik er dan ook maar vanuit dat Psv geen partij meer wint en daardoor afzakt naar de 6e plek zodat Koeman rond Pasen wordt vervangen door het duo Ernie Brandts/Gerald Vanenburg.Thomas schreef:Geweldig. :D
Ik ken ook een aantal PSV'ers, waaronder die loser Harm, een teamgenoot van me en m'n baas. Maar het heeft geen nut om nu al te gaan lopen stoken. Wie het laatst lacht lacht het best. Er moet nog heel wat gebeuren wil Ajax PSV inhalen.
- Giacomo Puccini
Ajax wint van PSV en Aissati scoort een hattrick en Ajax is kampioen hoor. Zo heel veel moet er ook weer niet gebeuren... ;)Thomas schreef:Geweldig. :D
Ik ken ook een aantal PSV'ers, waaronder die loser Harm, een teamgenoot van me en m'n baas. Maar het heeft geen nut om nu al te gaan lopen stoken. Wie het laatst lacht lacht het best. Er moet nog heel wat gebeuren wil Ajax PSV inhalen.
IK GELOOF!!!!!!
De wedstrijd opzich leek veel op Fc Groningen - AJAX. Al vergat Psv de eerste helft na de 1 - 0 door te drukken.De tweede helft ging op en neer door de " we heben niks te verliezen " instelling van AZ.
Typisch was de 1 - 2, waar Cocu en Gomez dachten ' hij pakt die bal wel ", de 2 - 2 van Cocu was een foutje van de Az achterhoede, Psv zette druk, profiteerde van balverlies en Cocu schoot binnen.Dat en die Shinou in die goal deed bij mij het ergste vrezen.
Maar Az pakte de winst in de slotminuten en maakt zo de competitie weer wat spannender ..
Typisch was de 1 - 2, waar Cocu en Gomez dachten ' hij pakt die bal wel ", de 2 - 2 van Cocu was een foutje van de Az achterhoede, Psv zette druk, profiteerde van balverlies en Cocu schoot binnen.Dat en die Shinou in die goal deed bij mij het ergste vrezen.
Maar Az pakte de winst in de slotminuten en maakt zo de competitie weer wat spannender ..
Blij met de punten ...
Maar in de eerste helft 37% om 63%, wat een ongelooflijke belediging voor je publiek! :pukey: Wat ben ik blij dat die Koe is opgerot uit Amsterdam!joey schreef:PSV speelt resultaatvoetbal. Was onder Hiddink al zo en onder Koe zal dat zeker niet veranderen. Het zal Koe een zorg zijn of PSV weinig balbezit heeft, als er maar gewonnen wordt.
I think I lost my fucking headache
Naieve Johnk! :aai:Jöhnk schreef:Ik vind dat je aanvallend (lees: naar voren) kunt verdedigen.Bertje schreef:Je kunt alleen aanvallen bij balbezit. Dat vind ik dus niet zoveel zeggen.Jöhnk schreef:Countervoetbal is mijns inziens alleen aanvallend bij balbezit. Dat countervoetbal -zolang je niets weggeeft- dominant is, ben ik met je eens.
Professioneel uitgespeeld van AZ... :DPeter schreef:Vind Koeman net op LdL wat te weinig credits aam AZ geven, hoor. Onverdiende nederlaag, dubieuze momenten mbt penalties en veel meer kansen...nounou.
Opeens gaat het Koe om het spel van zijn ploeg en niet om het resultaat. Opeens heeft zijn ploeg pech gehad. Ja, ja. :aai:
Desondanks denk ik dat PSV simpel kampioen wordt. Helaas. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
Trainer Van Gaal gaf trainer Koeman een lesje. Zal Van Gaal deugd hebben gedaan. Wat mij deugd doet, is dat PSV sinds het begin van de 2e seizoenshelft kwakkelt. Eindelijk wat spanning in de HCE.Peter schreef:Je moet maar durven, hoor. Het had ook een oorwassing van jewelste kunnen zijn. Zo zie je maar weer dat alles heel dicht bij elkaar kan liggen.Voetske schreef:Vindt je, het leek mij meer een alles of niets poging van van Gaal.
En Ajax moet de rest ook winnen. :DRishi schreef:Ach...het viel allemaal wel mee met die zogenaamde tactische vondsten van LVG.
Ajax wordt kampioen. PSV verspeelt heus nog wel 2 punten. En Ajax moet gewoon winnen in Eindhoven.
Maar dat gaat wel lukken! :headbang:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Grappig dat LvG ineens tactisch uitstekende vondsten heeft gemaakt toen hij al in de rust zo ongeveer alles of niets ging spelen. Het viel nu wel gelukkig uit, maar de goals van AZ kwamen niet voort uit vloeiende combinaties. AZ moest ook winnen om mee te blijven doen. Al had Koeman wel wat sterker mogen wisselen door Culina te laten staan, Mendez eruit te halen en Kluivert in te brengen.
De 3 beste spelers van PSV hadden een paar mindere momenten, apart om te zien. Maar het was een geweldige wedstrijd, met de gelukkigste als winnaar. Zoals PSV voor de winterstop ook wel eens heeft gewonnen.
Ik sluit me echter bij Koeman aan, als PSV zo iedere wedstrijd speelt worden we kampioen ! PSV speelde namelijk een zeer sterk 1e uur, alleen vergat men na de 1-0 door te drukken. Normaal gesproken kan PSV dat wel uitspelen, maar de laatste wedstrijden vertoont de uiterst degelijke verdediging enkele scheurtjes. Dus leunen naar achteren is niet echt het verstandigste momenteel, ook omdat PSV ineens tegendoelpunten krijgt uit stilstaande situaties. Tot voor kort bijna onmogelijk.
Dan nog had PSV kunnen winnen trouwens; Kone miste een grote kans op 2-0, de goal van Jenner komt hoogst zelden voor en bij 2-2 had PSV een penalty moeten krijgen. Maar goed, de goal van Koevermans was prachtig en zoiets kan gebeuren.
Het spel van PSV geeft echter hoop, na het slechte spel tegen GAE en Roda. PSV zal nu ook iedere week aan de bak moeten, wat misschien niet eens verkeerd is.
PS: Jullie juichen wel wat vroeg, Ajax en AZ komen elkaar ook nog tegen (eind deze maand al zelfs)...en de verliezer haakt hoogstwaarschijnlijk af voor het kampioenschap.
De 3 beste spelers van PSV hadden een paar mindere momenten, apart om te zien. Maar het was een geweldige wedstrijd, met de gelukkigste als winnaar. Zoals PSV voor de winterstop ook wel eens heeft gewonnen.
Ik sluit me echter bij Koeman aan, als PSV zo iedere wedstrijd speelt worden we kampioen ! PSV speelde namelijk een zeer sterk 1e uur, alleen vergat men na de 1-0 door te drukken. Normaal gesproken kan PSV dat wel uitspelen, maar de laatste wedstrijden vertoont de uiterst degelijke verdediging enkele scheurtjes. Dus leunen naar achteren is niet echt het verstandigste momenteel, ook omdat PSV ineens tegendoelpunten krijgt uit stilstaande situaties. Tot voor kort bijna onmogelijk.
Dan nog had PSV kunnen winnen trouwens; Kone miste een grote kans op 2-0, de goal van Jenner komt hoogst zelden voor en bij 2-2 had PSV een penalty moeten krijgen. Maar goed, de goal van Koevermans was prachtig en zoiets kan gebeuren.
Het spel van PSV geeft echter hoop, na het slechte spel tegen GAE en Roda. PSV zal nu ook iedere week aan de bak moeten, wat misschien niet eens verkeerd is.
PS: Jullie juichen wel wat vroeg, Ajax en AZ komen elkaar ook nog tegen (eind deze maand al zelfs)...en de verliezer haakt hoogstwaarschijnlijk af voor het kampioenschap.
Laatst gewijzigd door Baseman op ma feb 05, 2007 4:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik juich helemaal niet. Ik denk dat PSV kampioen wordt. Maar het is wel hoopgevend dat PSV duidelijk aan een mindere serie bezig is. Dat jullie verdediging 'enkele scheurtjes' vertoont (=zeven doelpunten heeft geïncasseerd in drie wedstrijden).
Wat LVG betreft ben ik het met je eens. Hij moest zichzelf corrigeren, want hij liet zijn ploeg weer (deed hij tegen ons ook) te behoudend starten. Met een offensieve man erbij liep het beter. Hij had het gemakkelijker dan Koeman, want wat moest hij anders dan alles of niets spelen? HtC deed het vorige week tegen Groningen ook, er zit weinig anders op als je achter staat.
Wat LVG betreft ben ik het met je eens. Hij moest zichzelf corrigeren, want hij liet zijn ploeg weer (deed hij tegen ons ook) te behoudend starten. Met een offensieve man erbij liep het beter. Hij had het gemakkelijker dan Koeman, want wat moest hij anders dan alles of niets spelen? HtC deed het vorige week tegen Groningen ook, er zit weinig anders op als je achter staat.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind het echt verbijsterend om de jubel over het spel van PSV te lezen. PSV had een sterke eerste 5 minuten en ging daarna een uur lang met elf man voor de eigen goal hangen. Alleen toen AZ 1-2 maakte kende PSV heel eventjes een sterke fase, maar goed, toen had van Gaal ook al wat verdedigende spelers vervangen door aanvallender ingestelde types. PSV was om te kotsen zo negatief