Hij speelt inderdaad niet met veel diepgang zonder bal. Aan de bal wilde hij nog wel een actie maken of een dribbel inzetten, maar zonder bal wil hij vooral Urby uit de wind houden.Zuidema schreef:Mee eens. Vooralsnog is het allemaal maar wat fletsjes bij Edje. Hij lijkt wel met de rem erop te spelen. Zie bar weinig dynamiek bij hem. Inderdaad, hopelijk is het een kwestie van wedstrijdritme.WP_LeGeNd schreef:wat vinden jullie van Davids? Tot nu toe vind ik hem één van de minste ajacieden... het lijkt wel alsof hij telkens een stapje te laat komt... ik hoop maar dat het gewoon wat onwennig is omdat hij geen wedstrijdritme heeft...
Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
Als je Huntelaar inbrengt zou ik Leo wisselen. Die loopt vaak wat te kloten.Kaboem! schreef:Ja dat vind ik. Huntelaar gaat recht op het doel af, waar Babel steeds naar buiten moet uitwijken. Wel 2 assists voor hem. Leuk.Peter schreef:Vind je, Kaboem? Ik zou het op de snelheid houden. Feyenoord moet nu komen, zodat je met die 3 mannen voorin veel onrust kan veroorzaken. Een counter als de 3-0 komt er ook in de 2e helft. Let maar op.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!