Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
En wat dacht je van Vermaelen ... die wordt op tien meter eruit gelopen .. achterhoede oogt toch niet al te zeker ..Zuidema schreef:Yep, maar Heitinga laat zich ook wel behoorlijk ringeloren...Voetske schreef:3 - 1, ook een knappe goal ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 04, 2007 1:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- martijn401
- SylvievdVaart
- Ajaciedjuh
Ik vond hem de eerste 10 minuten inderdaad wat onwennig en onrustig, maar hij heeft zich prima hersteld. Hij heeft al heel wat ballen veroverd, paast zorgvuldiger en gaf twee hele mooie hoge balletjes naar het strafschopgebied op Babel die precies op z'n strop landden.WP_LeGeNd schreef:wat vinden jullie van Davids? Tot nu toe vind ik hem één van de minste ajacieden... het lijkt wel alsof hij telkens een stapje te laat komt... ik hoop maar dat het gewoon wat onwennig is omdat hij geen wedstrijdritme heeft...
Babel begon ook matig maar heeft twee knappe assists op z'n naam staan. Volgens mij pakte Vlaar Babel gewoon. Ik moet de herhaling nog zien maar volgens mij zou dat rood hebben moeten zijn.
Verder vond ik Ajax vooral tussen de eerste en derde goal in erg goed spelen. Ze speelden met Feyenoord. Maar achterin blijft het oppassen geblazen. Gewoon door blijven drukken en die vierde en vijfde maken, dus.
Mee eens. Vooralsnog is het allemaal maar wat fletsjes bij Edje. Hij lijkt wel met de rem erop te spelen. Zie bar weinig dynamiek bij hem. Inderdaad, hopelijk is het een kwestie van wedstrijdritme.WP_LeGeNd schreef:wat vinden jullie van Davids? Tot nu toe vind ik hem één van de minste ajacieden... het lijkt wel alsof hij telkens een stapje te laat komt... ik hoop maar dat het gewoon wat onwennig is omdat hij geen wedstrijdritme heeft...
- thaumaturgy
Hij is ook geen twintig meer, hè. Hij zal sowieso weinig penetrerend gaan spelen, denk ik. Dat moeten Sneijder, Gabri en Urby doen.Zuidema schreef:Mee eens. Vooralsnog is het allemaal maar wat fletsjes bij Edje. Hij lijkt wel met de rem erop te spelen. Zie bar weinig dynamiek bij hem. Inderdaad, hopelijk is het een kwestie van wedstrijdritme.WP_LeGeNd schreef:wat vinden jullie van Davids? Tot nu toe vind ik hem één van de minste ajacieden... het lijkt wel alsof hij telkens een stapje te laat komt... ik hoop maar dat het gewoon wat onwennig is omdat hij geen wedstrijdritme heeft...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja dat vind ik. Huntelaar gaat recht op het doel af, waar Babel steeds naar buiten moet uitwijken. Wel 2 assists voor hem. Leuk.Peter schreef:Vind je, Kaboem? Ik zou het op de snelheid houden. Feyenoord moet nu komen, zodat je met die 3 mannen voorin veel onrust kan veroorzaken. Een counter als de 3-0 komt er ook in de 2e helft. Let maar op.
Bertje for President!