Nee want hij heeft het aan zn hart. :eusa_liar:Daniel_vT schreef: Hij was toch niet door de medische keuring gekomen hier?
Ik ben het met Thomas eens, ik vind Kone ook een goede speler.
Moderator: mods
Het valt tegen joey. Nu moet er iets anders verzonnen worden om hem te verkopen.joey schreef:Inderdaad, wees blij dat die jongen heeft bijgetekend!Thomas schreef: Ofterwijl, waar hebben we het over? Wat is het probleem met een nieuw contract voor drie jaar?
Vooralsnog is er gelukkig nog niets dat op iets anders wijst. Tenzij je de roddelkranten leest, natuurlijk.Jöhnk schreef:Ik vind het prima hoor. Zolang hij zich normaal gedraagt en zich op Ajax richt.Bertje schreef:Het valt tegen joey. Nu moet er iets anders verzonnen worden om hem te verkopen.
Volgens mij gaat het er niet om dat je blij moet zijn dat hij heeft bijgetekend, maar meer dat door de niet al te lange contractduur gelijk al duidelijk wordt dat Babel niet heel lang meer bij Ajax speelt. Ik gok ook op dit en volgend seizoen, daarna zal Babel verder gaan kijken.Bertje schreef:Het valt tegen joey. Nu moet er iets anders verzonnen worden om hem te verkopen.joey schreef:Inderdaad, wees blij dat die jongen heeft bijgetekend!Thomas schreef: Ofterwijl, waar hebben we het over? Wat is het probleem met een nieuw contract voor drie jaar?