Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
-
Als je die namen van die feyenoorders leest dan kán het toch niet anders of Ajax moet dat potje makkelijk winnen?! En daar zit ook het enige gevaar in denk ik.
Ik ben er alleen nog niet uit of ik vind dat Davids moet beginnen deze wedstrijd. Hij is natuurlijk voor geen meter ingespeeld in deze groep en ik ben bang dat hij overijverig zal beginnen, en dus meteen één of meerdere kaarten zal pakken. Maar aan de andere kant zal hij de jongere gasten scherp kunnen houden en brengt hij de nodige ervaring mee die we in deze wedstrijd bij afwezigheid van Stam moeten missen.
Ik ben er alleen nog niet uit of ik vind dat Davids moet beginnen deze wedstrijd. Hij is natuurlijk voor geen meter ingespeeld in deze groep en ik ben bang dat hij overijverig zal beginnen, en dus meteen één of meerdere kaarten zal pakken. Maar aan de andere kant zal hij de jongere gasten scherp kunnen houden en brengt hij de nodige ervaring mee die we in deze wedstrijd bij afwezigheid van Stam moeten missen.
Als PSV inderdaad nog meer punten verspeelt kan Ajax hopelijk dichterbij komen. Dat moet zelfs, maar om alsnog kampioen te worden zou vrijwel alles gewonnen moeten worden.Lucas schreef:Tegen Go Ahead was ook niet echt overtuigend toch? En hoewel idd maar een oefenwedstrijd, de berichten over Koln waren ook hoopgevend!
Maar ik schreef opzettelijk 'als psv inderdaad in een dipje zit'. Ik durf dat niet heel hard te beweren.
De selectie van Ajax begint steeds meer ergens op te lijken, maar PSV is gewoon oerdegelijk en barst van de individuele kwaliteit. PSV kan zomaar in een dipje zitten en alsnog 12 van de 15 punten overhouden. Toen Ajax in november/december in een opzichtige dip zat werd slechts de helft van de wedstrijden gewonnen, gok ik zo.
Zelfs als Ajax wint van Feyenoord en PSV verliest van AZ acht ik de kans dat Ajax kampioen wordt niet hoger dan 15-20%.
Waar zou PSV die andere 5 punten in godsnaam moeten verspelen?
Zij spelen Sparta, Heracles, Excelsior, NAC, NEC en Utrecht uit.
Thuis wacht RKC, Ajax, Twente en Vitesse.
Ook al zouden ze van ons verliezen en wellicht tegen NAC of NEC of Utrecht puntverlies oplopen..moeten WIJ ALLES WINNEN....
:eusa_pray:
Ook al zouden ze van ons verliezen en wellicht tegen NAC of NEC of Utrecht puntverlies oplopen..moeten WIJ ALLES WINNEN....
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- Ajaciedjuh
Tegen Ajax zijn er in ieder geval al 3 :eusa_pray: ;)Deli schreef:Zelfs als Ajax wint van Feyenoord en PSV verliest van AZ acht ik de kans dat Ajax kampioen wordt niet hoger dan 15-20%.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Twente zorgt voor een stunt door een punt te pakken. Verder doet Mario Been een duit in het zakje met een 0-0 en zorgt Ali B ervoor dat Utreg een overwinning pakt.
Wij winnen op gluiperige wijze door een schwalbe van Leonardo, die zogenaamd over het been van Alex gaat. Huntelaar neemt de penalty en mist niet.
Al met al zijn dat even 9 punten die ze verspelen. :D
Wij winnen op gluiperige wijze door een schwalbe van Leonardo, die zogenaamd over het been van Alex gaat. Huntelaar neemt de penalty en mist niet.
Al met al zijn dat even 9 punten die ze verspelen. :D
Leuk die hoop! Volgens mij wint psv altijd gemakkelijk van az en heeft Ajax de laatste jaren in de competitie thuis niet van feyenoord gewonnen. Hoog tijd dat er iets verandert.
Wat zegt deze foto? Leonardo in de basis? Vermaelen zal toch wel spelen en Donald niet, of zeggen de hesjes niets?

Wat zegt deze foto? Leonardo in de basis? Vermaelen zal toch wel spelen en Donald niet, of zeggen de hesjes niets?

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ach we moeten''gewoon'' winnen het kan idd niet anders gewoon en het mag zeker niet anders..
One step beyond moet gewoon tig x gedraaid worden zondag en dat uitvak moet gewoon uit verveling in de rust de treinen al opzoeken gewoon
Die gasten , die kakkerlakken, die homo's die flikkers die pootjes die havenslaven.. of hoe je ze ook wil noemen.. moeten geen moment het idee krijgen dat er wat te halen valt.. vocaal en qua voetbal
Cheers
Let's beat the cockroach
One step beyond moet gewoon tig x gedraaid worden zondag en dat uitvak moet gewoon uit verveling in de rust de treinen al opzoeken gewoon
Die gasten , die kakkerlakken, die homo's die flikkers die pootjes die havenslaven.. of hoe je ze ook wil noemen.. moeten geen moment het idee krijgen dat er wat te halen valt.. vocaal en qua voetbal
Cheers
Let's beat the cockroach
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
De laatste jaren niet gewonnen? Hoe kom je daar nou bij?Demosthenes schreef:Leuk die hoop! Volgens mij wint psv altijd gemakkelijk van az en heeft Ajax de laatste jaren in de competitie thuis niet van feyenoord gewonnen. Hoog tijd dat er iets verandert.
- martijn401
Dak vergeten ben bier te halen ...Demosthenes schreef:Leuk die hoop! Volgens mij wint psv altijd gemakkelijk van az en heeft Ajax de laatste jaren in de competitie thuis niet van feyenoord gewonnen. Hoog tijd dat er iets verandert.
Blij met de punten ...
-
Vandaag was ik bij de training aanwezig en het is bijna niet te zeggen wie er in de basis staan. Maar ik schat een hele grote kans in voor Davids, want die zat bij de gele hesjes en het 'gele hesjes team' bestond uit Gabri, Vermaelen, Urby Heitinga en afwisselend Perez/Sneijder en Babel/KJH. Het lijkt er dus op dat Davids start en hij maakt een erg fitte indruk op de training.
-
- AT Toto winner 15/16
Werd er scherp getraind, GangstaRiB? Nog opvallende dingen?GangstaRiB schreef:Vandaag was ik bij de training aanwezig en het is bijna niet te zeggen wie er in de basis staan. Maar ik schat een hele grote kans in voor Davids, want die zat bij de gele hesjes en het 'gele hesjes team' bestond uit Gabri, Vermaelen, Urby Heitinga en afwisselend Perez/Sneijder en Babel/KJH. Het lijkt er dus op dat Davids start en hij maakt een erg fitte indruk op de training.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Behoorlijk scherp mag je wel zeggen. Tijdens het partijtje maakten ze het elkaar aardig moeilijk. Sneijder en Davids vochten een aantal duels uit tegen Perez. Huntelaar ging nog een keer door op Vermaelen, waardoor Vermaelen naar zijn enkel greep. Maar volgens mij hield hij er niks aan over. Babel werd uitgeprobeert in de spits en deed het heel erg goed met Stam constant in z'n rug.joey schreef:Werd er scherp getraind, GangstaRiB? Nog opvallende dingen?GangstaRiB schreef:Vandaag was ik bij de training aanwezig en het is bijna niet te zeggen wie er in de basis staan. Maar ik schat een hele grote kans in voor Davids, want die zat bij de gele hesjes en het 'gele hesjes team' bestond uit Gabri, Vermaelen, Urby Heitinga en afwisselend Perez/Sneijder en Babel/KJH. Het lijkt er dus op dat Davids start en hij maakt een erg fitte indruk op de training.
Zeker in de basis: Vermaelen, Urby, Sneijder, Heitinga, de Mul. Voor de rest is het hoogstwaarschijnlijk dat Davids en KJH ook wel zullen spelen, maar ik zou niet raar opkijken als KJH niet speelt. KJH was gewoon niet goed bezig op de training.
-