De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Maar het maakt me verder ook helemaal niet meer uit hoe vaak Rosenberg heeft gescoord en hoe vaak Ajax heeft gescoord vorig seizoen, want dat was ook zielig weinig volgens mij.
Feit is dat hij niet bij Ajax past, dat heeft iedereen kunnen zien. Ik ben blij dat we hem nog tegen een redelijk prijsje van de hand hebben kunnen doen.
Feit is dat hij niet bij Ajax past, dat heeft iedereen kunnen zien. Ik ben blij dat we hem nog tegen een redelijk prijsje van de hand hebben kunnen doen.
Rosenberg in de KJH rol zou best wat doelpunten mee hebben mee gepikt, en had HtC hem ook nog eens wat invalbeurten gegund zou ie ook best wat meer opgeleverd hebben.Maar eigenlijk zou het Rosenberg boek nu dicht moeten zijn ..Jöhnk schreef:Dus eigenlijk was Rosenberg een prima aankoop: hij paste nog in Blinds systeem ook.Nihad schreef:Das niet zo gek als je countervoetbal speelt met een counterspits.Rosenberg was vorig seizoen bij ongeveer 1 op de 3 Ajaxdoelpunten betrokken.
Blij met de punten ...
Dat was het ook, ware het niet dat Joey het werk van van Geel fantastisch noemt, terwijl hij gisteren nog riep dat op Rosenberg zwaar verlies was geleden. Dat laatste riep ie natuurlijk wel toen het over de verantwoordelijkheden van Blind ging, dus dat verklaart wel het e.e.a.
I think I lost my fucking headache
Van Geel doet zijn werk, niet meer niet minder.Maar van Geel kan hoog of laag springen als een speler niet naar AJAX wil, komt ie niet.En als er geen intersse is van andere clubs voor AJAX spelers vertrekken ze niet.Neem nu het geval Davids, ik denk dat die zo zwaar op de salaris-begroting van TH drukte dat TH desnoods er nog geld bij had willen geven, bij wijze van spreke.
En neem maar van mij aan dat Amerika flink eind onder dat wat Edje aan salaris in z'n hoofd had zitten zat want anders zat ie nu in Amerika. Verder denk ik de aanwezigheid van HtC Davids keuze meer bepaalde dan ene van Geel.
En neem maar van mij aan dat Amerika flink eind onder dat wat Edje aan salaris in z'n hoofd had zitten zat want anders zat ie nu in Amerika. Verder denk ik de aanwezigheid van HtC Davids keuze meer bepaalde dan ene van Geel.
Blij met de punten ...
Rosenberg had nooit gehaald moeten worden. Was niets beter dan Babel en peperduur (voor zijn kwaliteiten). Hij past bovendien niet bij Ajax. Hopelijk voor hem past hij wel bij Werder, al moet ik nog zien of hij daar in de basis komt.Lucas schreef:Dat was het ook, ware het niet dat Joey het werk van van Geel fantastisch noemt, terwijl hij gisteren nog riep dat op Rosenberg zwaar verlies was geleden. Dat laatste riep ie natuurlijk wel toen het over de verantwoordelijkheden van Blind ging, dus dat verklaart wel het e.e.a.
MVG haalde vorig seizoen KJH. Dat zegt genoeg. Blijkbaar met instemming van Blind, die Rosenberg toch echt gehaald had voor de enige positie waarop KJH tot zijn recht komt. Daarmee gaf hij impliciet toe dat hij het niet goed had gezien. Vervolgens werd Rosenberg, die als dure aankoop moest spelen, linksbuiten gezet, maar die jongen is natuurlijk geen linksbuiten.
Rosenberg is verkocht nu hij nog iets opbrengt. Goed gedaan van MVG. Rosenberg moest weg, want hij trainde slecht en bij invalbeurten liet hij niets zien.
Het stinkt aan alle kanten!
Voor het zelfde geld kun je ook zeggen dat Rosenberg in het begin van het seizoen verkocht had moeten worden, immers op het einde van het vorig seizoen schopte hij er toch nog enkele in.Maar men koos er voor om Harry te laten vertrekken, met tegenzin van HtC.Nu, nadat HtC Rosenberg geen speeltijd gunt wordt MVG wakker.
Verder vraag ik me af of dat Harry niet meer zou hebben opgebracht als hij niet naar Feyenoord zou zijn vertrokken, ik heb het idee dat MVG Harry voor een appel en ei heeft laten vertrekken ..
Verder vraag ik me af of dat Harry niet meer zou hebben opgebracht als hij niet naar Feyenoord zou zijn vertrokken, ik heb het idee dat MVG Harry voor een appel en ei heeft laten vertrekken ..
Blij met de punten ...
Zouden de gasten van dit forum dit nu leuk vinden om keer op keer te moeten lezen? Jullie wilden toch nieuwe leden die niet voor Het Rommelhok komen maar in eerste instantie voor Ajax? Volgens mij is Het Rommelhok afwisselender.
Kortom: jullie vervuilen elk topic met jullie overslaande plaatje!
Kortom: jullie vervuilen elk topic met jullie overslaande plaatje!
Bertje for President!
En welk bewijs heb je ervoor dat Ajax of MVG bewust die keuze heeft gemaakt? Volgensmij heeft Ajax afgelopen zomer lopen leuren met Rosenberg, maar konden ze hem gewoon niet kwijtraken. Vervolgens kwam vlak voor de deadline de interesse van Feyenoord voor de andere spits die geen basisplaats had. MVG moest hem wel laten gaan.Voetske schreef:Voor het zelfde geld kun je ook zeggen dat Rosenberg in het begin van het seizoen verkocht had moeten worden, immers op het einde van het vorig seizoen schopte hij er toch nog enkele in.Maar men koos er voor om Harry te laten vertrekken, met tegenzin van HtC.Nu, nadat HtC Rosenberg geen speeltijd gunt wordt MVG wakker.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Alaindebanaan
Leonardo was in de bekerwedstrijd bij zo'n beetje alle goals betrokken... :aai:Lucas schreef:Rosenberg was vorig seizoen bij ongeveer 1 op de 3 Ajaxdoelpunten betrokken. Het lijkt me dat de intikker van Leonardo daaraan niet helemaal gelijk te stellen valt.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Rosenberg had vorig jaar tegen de IJsselmeervolgels geweldige solo's, doelpunten én assists!
Het bewijs Marijn? Uitlatingen van van van Geel en HtC in de zomer. Interview met Charisteas in de VI van een paar weken terug.
Welk bewijs heb jij dat er geleurd is met Rosenberg en dat Charisteas mocht/moest blijven?
Het bewijs Marijn? Uitlatingen van van van Geel en HtC in de zomer. Interview met Charisteas in de VI van een paar weken terug.
Welk bewijs heb jij dat er geleurd is met Rosenberg en dat Charisteas mocht/moest blijven?
Het is niet niets! Misschien moet hij bij Spakenburg gaan spelen! :xyxthumbs:Lucas schreef:Rosenberg had vorig jaar tegen de IJsselmeervolgels geweldige solo's, doelpunten én assists!
Ze mochten/moesten allebei weg. Dat is inmiddels ook gebeurd.Welk bewijs heb jij dat er geleurd is met Rosenberg en dat Charisteas mocht/moest blijven?
Het stinkt aan alle kanten!
Alaindebanaan schreef:Leonardo was in de bekerwedstrijd bij zo'n beetje alle goals betrokken... :aai:
Exact mijn punt Joey!joey schreef:Het is niet niets! Misschien moet hij bij Spakenburg gaan spelen! :xyxthumbs:Lucas schreef:Rosenberg had vorig jaar tegen de IJsselmeervolgels geweldige solo's, doelpunten én assists!
Hij had waarschijnlijk weer voor goals kunnen zorgen, maar het positiespel was er niets beter op geworden. Zoals dat met Perez en Babel bij vlagen wel beter was.Lucas schreef:Wat een onzin dat Rosenberg vorig jaar niet rendeerde. Rosenberg was vorig jaar beter dan babel als linksbuiten, en dat zou hij dit jaar ook zijn als ten Cate hem had opgesteld.
Helemaal mee eens. Wat Charisteas betreft heeft Van Geel minder goed gehandeld. Ik vond dat Ajax sowieso Rosenberg beter had kunnen verkopen en daarnaast heeft Ajax Charisteas voor te weinig laten gaan.Voetske schreef:Voor het zelfde geld kun je ook zeggen dat Rosenberg in het begin van het seizoen verkocht had moeten worden, immers op het einde van het vorig seizoen schopte hij er toch nog enkele in.Maar men koos er voor om Harry te laten vertrekken, met tegenzin van HtC.Nu, nadat HtC Rosenberg geen speeltijd gunt wordt MVG wakker.