Dan komt ie terug naar Amsterdam! :cheer:Rishi schreef:Ik zie hem eerder bij een wannabe-topclub komen. Hij komt tekort voor de absolute top.
:D
Moderator: mods
Ik weet wel bijna zeker van niet. Mido kwam in de tweede seizoenshelft in de basis te staan en scoorde een stuk of 12 doelpunten, terwijl Van der Vaart in de eerste seizoenshelft aan de lopende band scoorde en het meerendeel van de tweede helft geblesseerd was. Maar directe vervangers van elkaar waren het volgens mij niet.Bertje schreef:Volgens mij maakte Van der Vaart zijn meest productieve periode mee toen hij Mido verving.
:yes:Thomas schreef:Ik weet wel bijna zeker van niet. Mido kwam in de tweede seizoenshelft in de basis te staan en scoorde een stuk of 12 doelpunten, terwijl Van der Vaart in de eerste seizoenshelft aan de lopende band scoorde en het meerendeel van de tweede helft geblesseerd was. Maar directe vervangers van elkaar waren het volgens mij niet.Bertje schreef:Volgens mij maakte Van der Vaart zijn meest productieve periode mee toen hij Mido verving.
Hier ben ik het wel mee eens, maar dus niet terughalen als opvolger van bijvoorbeeld een Huntelaar...gertjuh410 schreef:Haalbaar of niet, stel dat Sneijder van de zomer vertrekt(die kans is toch vrij groot).. Dan heb je weer wat centjes te besteden voor een creatieve middenvelder..
V.d Vaart
Davids Gabri
Lijkt mij een aardig middenveld![]()
Davids en Gabri die de verdedigende taken pakken, V.d Vaart achter de spits of evt. achter 2 spitsen(Perez-Huntelaar/Babel-Huntelaar/Perez/Babel enz)
V.d Vaart deed het aardig in de spits maar blijft voor mij DE man voor op de 10!!
Een aantal mensen dacht een half jaar geleden ook Chivu terug te zien komen.. Dan lijkt mij de terugkomst van Rafael stukkie waarschijnlijker :cheer:
Met Alves zou ik niet zo blij zijn. Ik vind hem totaal niet bij Ajax passen. Hij is juist een type die wat vrijheid moet krijgen voorin om zijn eigen ding te doen. Zijn acties maken en dan op het juiste moment op de juiste plek staan. Zo'n spits pas eigenlijk niet in het voetbal dat Ajax wil spelen.gertjuh410 schreef:Nee, ik zie Vd Vaart ook niet als spits.. Ik blijf er bij dat hij het best tot zijn recht komt achter de spitsen.
Stom misschien maar een tijdje terug kreeg ik van verschillende mensen te horen dat Alves(Heerenveen) naar Ajax komt op het moment dat Huntelaar vertrekt.
Het lijkt mij te mooi om waar te zijn maar deze verschillende mensen(die wel eens vaker dingen eerder wisten dan dat ze bekend waren) zeiden dit al VOOR dat de doelpuntenmachine Alves op toeren was.
Ik vond het toen een vaag verhaal, ze hadden het er ook over dat een voorwaarde was dat het doelpuntengemiddelde van Alves dan 0.8 moest zijn ofzo..
Ik ben bang dat het dus meer onzin dan waarheid is maar moest het toch even kwijt(A)
Zou een fantastische Ajax-spits zijn.. Nog meer dan onze Klaas maar als dit niet waar is dan is hij uiteraard niet haalbaar!!
Flauwekul, Raf was ook in de jeugd geen loopwonder. Hij deed veel uit stand. Heb ik met eigen ogen gezien. Hij sloofde zich wel bijzonder uit toen hij net bij het eerste kwam, dat lijkt me logisch. Misschien is daardoor de verkeerde indruk gewekt. Raf is niet alleen geen topatleet, hij is ook gemakzuchtig.Ajax Rules schreef:Wat me nog steeds verbaast is dat toen Rafael als 17-jarige bij de ploeg kwam hij bekend stond als een kilometervreter, als een loopwonder die (en ik citeer nu letterlijk Co Adriaanse) "van 16 tot 16 bleef gaan".
Precies. Zelfs in aanvallend opzicht maakt hij niet zoveel meters. Als 10 hing hij veelal vlak buiten de 16 om verticale loopacties te maken.joey schreef:Flauwekul, Raf was ook in de jeugd geen loopwonder. Hij deed veel uit stand. Heb ik met eigen ogen gezien. Hij sloofde zich wel bijzonder uit toen hij net bij het eerste kwam, dat lijkt me logisch. Misschien is daardoor de verkeerde indruk gewekt. Raf is niet alleen geen topatleet, hij is ook gemakzuchtig.