Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
Valt toch wel mee?
Nouja, verder een prima opstelling. Ik verwacht dat Ajax de slag op het middenveld wel zal winnen.
Ik hoor namen als Schreuder, Derijck e.a die gaan spelen. Ik denk dat als ik zondag die namen op het scherm zie ik in mijn broek ga plassen van het lachen.
Nouja, verder een prima opstelling. Ik verwacht dat Ajax de slag op het middenveld wel zal winnen.
Ik hoor namen als Schreuder, Derijck e.a die gaan spelen. Ik denk dat als ik zondag die namen op het scherm zie ik in mijn broek ga plassen van het lachen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Het was meer een vraag. Ik heb de laatste wedstrijden niet gezien, alleen samenvattingen. Maar ik hoor hier de laatste tijd steeds meer dat Babel slecht speelt, vandaar.Nihad schreef:Valt toch wel mee?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 15/16
Dat is niet zo heel veel. Zoveel beter dan Feyenoord zijn 'wij' dus blijkbaar nietNihad schreef:Dus?
Ze staan trouwens 6 punten achter.
Ik denk dat Huntelaar een feest gaat krijgen zondag. Vlaar zal uit zijn zo'n moeten stappen om de back(s) rugdekking te geven...
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het verschil tussen psv en Ajax is 8 punten, is scheelt maar 2 puntjes met het verschil tussen ons en feye...Lucas schreef:Dat is niet zo heel veel. Zoveel beter dan Feyenoord zijn 'wij' dus blijkbaar nietNihad schreef:Dus?
Ze staan trouwens 6 punten achter.
Ik denk dat Huntelaar een feest gaat krijgen zondag. Vlaar zal uit zijn zo'n moeten stappen om de back(s) rugdekking te geven...
Zoveel slechter dan psv zijn 'wij' dus blijkbaar niet?
(Ben ik het zelf overigens wel mee eens.. ik blijf hopen dat az punten pakt in eindhoven.. dan zitten we ze ineens wél in de nek te hijgen)
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Nee, hoezo?joey schreef:Ironisch bedoeld, neem ik aan?Lucas schreef:Als Ajax zondag wint en PSV mocht verliezen, zie ik ons zelfs nog wel kampioen worden Maarten! Wel 'even' in Eindhoven winnen natuurlijk!
De achterstand is in dat geval 5 punten met nog een onderlinge wedstrijd. PSV is werder bremen niet hoor!
I think I lost my fucking headache