PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Laudrup

Bericht door Laudrup » do feb 01, 2007 12:12 am

De hand van Koeman wordt weer zichtbaar :D

999

Bericht door 999 » do feb 01, 2007 8:27 am

Stress door deadline

PSV beleeft hectische laatste transferdag zonder resultaat

EINDHOVEN, donderdag

De hele dag wachtte PSV op Albert Luque, maar nadat ook de optie Romano Denneboom op niets uitliep, bleef de Eindhovense club met lege handen achter. ,,In principe komt er niks meer bij”, aldus technisch manager Stan Valckx gisteravond laat, ,,Het is heel jammer, want we hadden eigenlijk een akkoord met Newcastle United over Luque, maar omdat de voorzitter van Newcastle dwars ging liggen, is het toch niet doorgegaan. Denneboom was inderdaad een optie, maar bij nader inzien wilden wij voor een speler van die categorie niet zoveel geld uitgeven.”

NEC-aanvaller Denneboom reageerde gisteravond uiterst gedesillusioneerd op het mislukken van een overgang naar PSV. ,,Ik ben ontzettend verdrietig. PSV bood me een goed contract voor 1,5 jaar, maar NEC wilde me niet laten gaan voor de afkoopsom van een half miljoen euro die PSV wilde betalen. Ik vind dat PSV een uitstekende aanbieding heeft gedaan. Als NEC tegen degradatie gespeeld zou hebben, dan had ik het begrepen dat NEC me niet wilde laten gaan, maar nu niet.”

Op het veld slaagt PSV er al een paar jaar meestal prima in om snel een beslissing te forceren, maar op de transfermarkt laat de Eindhovense club het steeds op het laatste moment aankomen. Gisteren was het weer zo’n dag, waarin de twijfel over het al dan niet doorgaan van een transfer de club in zijn greep hield. Newcastle United hield de koploper in de eredivisie de hele dag aan het lijntje over Albert Luque.

Gisteravond bleek het allemaal op niets uit te lopen. Omdat de door trainer Ronald Koeman vurig gewenste aanvallende versterking uitblijft, is PSV slecht uit de transferperiode gekomen. Ondanks de komst van Alcides en Xiang Sun, maar dat zijn verdedigers en daar lag de prioriteit van PSV niet.

Maar liefst vier maanden geleden, bij de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen, zette Koeman de gewenste aanvulling voor zijn voorste linie al op de agenda. De Kroatische international Eduardo da Silva van Dinamo Zagreb bleek vervolgens te duur, NAC-speler Leonardo koos voor Ajax, terwijl na Danko Lazovic (Vitesse) en Nwankwo Kanu (Portsmouth) nu ook Luque en Denneboom onhaalbaar zijn gebleken.

PSV heeft een traditie hoog te houden als het gaat over hectische slotdagen van de transferperiode. Vorig seizoen werden op 31 augustus Michael Reiziger en Michael Ball op het laatste moment halsoverkop binnengehaald, terwijl afgelopen zomer zelfs drie spelers op het sluiten van de markt voor PSV tekenden: Patrick Kluivert, Jan Kromkamp en Diego Tardelli.

Zo spannend als gisteren was het echter niet eerder. De oorzaak daarvan was de wispelturigheid van Newcastle United-voorzitter Freddy Shepherd. Nadat maandagavond alle partijen elkaar in principe hadden gevonden, wierp de president in hoogsteigen persoon onverwacht een blokkade op. Daar bleef Shepherd bij ondanks alle pogingen om hem op andere gedachten te brengen.

Dus zal PSV het met de huidige vier aanvallers (Kluivert, Koné, Farfán en Tardelli) moeten doen en dan dreigt er voor Jefferson Farfán ook nog een schorsing voor de slaande beweging die hij maakte in het duel met Roda JC. Een schrikbeeld voor Koeman.
De T.
Blij met de punten ...

martijn401

Bericht door martijn401 » do feb 01, 2007 8:35 am

Voetske schreef:

Dus zal PSV het met de huidige vier aanvallers (Kluivert, Koné, Farfán en Tardelli) moeten doen en dan dreigt er voor Jefferson Farfán ook nog een schorsing voor de slaande beweging die hij maakte in het duel met Roda JC. Een schrikbeeld voor Koeman.
De T.
ja echt verschrikkelijk :aai:

LucaS

Bericht door LucaS » do feb 01, 2007 8:56 am

Ik snap de ophef over de PSV supporters niet hoor. Als ik de hoeveelheid (en kwaliteit) namen zie die op AT voorbij komen, dan zie ik geen enkel verschil. :sad:
I think I lost my fucking headache

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do feb 01, 2007 9:18 am

Ik had Denneboom helemaal geen verkeerde speler gevonden voor PSV. Ik heb het idee dat hij het wel zou kunnen gaan maken daar in Eindhoven. Hij past prima met zijn snelheid in het systeem.

LucaS

Bericht door LucaS » do feb 01, 2007 9:20 am

:drecul2:

Een veel slechtere uitvoering van Babel!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 9:20 am

Zlatan Son of God schreef:Ik had Denneboom helemaal geen verkeerde speler gevonden voor PSV. Ik heb het idee dat hij het wel zou kunnen gaan maken daar in Eindhoven. Hij past prima met zijn snelheid in het systeem.

Dat denk ik ook...wel einde seizoen graag... :cheer:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do feb 01, 2007 9:24 am

Lucas schreef::drecul2:

Een veel slechtere uitvoering van Babel!
Lucas schreef:Wat je wil Almachtige Wijze aanhanger van Zlatan, de man die je club genaaid heeft :aai: . Ik kijk in ieder geval zoveel verder dat ik nooit iemand uitlach die een andere mening heeft. Over beperkt gesproken
:hypocrite:

LucaS

Bericht door LucaS » do feb 01, 2007 9:26 am

Ik dacht dat ik maar eens terug zou kaatsen. Ik ben uiteindelijk ook maar een heel kinderachtig mannetje! Hebben we allebei elkaar een keer uitgelachen, misschien kunnen we dan nu weer normaal doen, wat voor eigenaardige mening de ander ook heeft!

Neemt niet weg dat Denneboom een waardeloze voetballer is, tenminste, voor de top
Laatst gewijzigd door LucaS op do feb 01, 2007 9:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 9:32 am

Ach Pisvee zal ook wel achterlijk zijn, nietwaar... :hypocrite:

LucaS

Bericht door LucaS » do feb 01, 2007 9:35 am

Ach, haalde Koe niet ook Soetaers en Sikora naar Ajax? Een van de grote wensen van Ajaxsupporters was niet voor niks dat Koe iets te zeggen zou krijgen over het aankoopbeleid van PSV

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 9:37 am

Sikeura, niks mee mee toch? :hypocrite:

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 10:06 am

Lucas schreef:Ach, haalde Koe niet ook Soetaers en Sikora naar Ajax? Een van de grote wensen van Ajaxsupporters was niet voor niks dat Koe iets te zeggen zou krijgen over het aankoopbeleid van PSV
Zekers! :headbang:

Denneboom is geen directe versterking voor PSV. Dan kun je net zo goed een jongen uit de jeugd overhevelen.
Wat Luque betreft, nu blijkt dat Newcastle eerst 'even' Frederique Piquionne wilde binnenhalen voor het met PSV de zaak wilde afhandelen. Maar Piquionne kon ook naar Lyon en Monaco, waarom zou hij dan voor Newcastle kiezen? Ik zou het wel weten in zijn positie! (Hij koos dus voor Monaco.)
Ik denk dat de PSV'ers inmiddels getraumatiseerd zijn omdat het al de derde keer is in korte tijd dat het zo gaat. En alle keren viel het resultaat tegen. Een deadline is geen overbodige luxe in zulke gevallen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » do feb 01, 2007 10:08 am

Hoewel het verbijsterend is dat het overgrote deel van de clubs tot de laatste dag wacht om echt spijkers met koppen te slaan

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 10:17 am

Daar hoef je niet aan mee te doen. Het levert over het algemeen weinig goeds op.

Ik weet niet of PSV iets mist aan Luque. Zo verdacht dat er geen enkele belangstelling is voor die jongen uit bijvoorbeeld Spanje.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do feb 01, 2007 10:33 am

joey schreef:Daar hoef je niet aan mee te doen. Het levert over het algemeen weinig goeds op.

Ik weet niet of PSV iets mist aan Luque. Zo verdacht dat er geen enkele belangstelling is voor die jongen uit bijvoorbeeld Spanje.
Idd dat dacht ik ook.. Hij heeft een aardig naam daar, dus moet hij wel in trek zijn zou je denken! Of de vraagprijs van Newcastle is zo gigantisch hoog!

@ Lucas :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 10:44 am

Newcastle schijnt tien miljoen pond voor hem te hebben betaald. :shock:

Luque is dus niet naar PSV omdat Newcastle geen andere speler kon krijgen. Zo bezien had Ajax PSV uit de brand kunnen helpen door Babel aan Newcastle te verkopen. :D

Hoewel, uit de brand? RIO, een gewaardeerd lid van PN, schrijft vandaag dat Luque zeker 20 kilo te zwaar is.. :D

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do feb 01, 2007 11:15 am

Hehe kan geen glimlach onderdrukken als ik alle ontwikkelingen lees de afgelopen 12 uur. Ik keek op teletekst vanochtend naar alle spelers die ware verkast en er zat niks van psv tussen. Blijkt het op het laatste moment te zijn afgeketst! En dan met Denneboom op de proppen komen. Oude tijden herleven, gelukkig herleven ze bij psv.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » do feb 01, 2007 12:32 pm

NEC vroeg PSV te veel voor droeve Denneboom

1/2/2007 8 :12

Een dag wachten op groen licht uit Newcastle leverde niets op. The Magpies geen nieuwe spits, PSV geen Albert Luque, en NEC vroeg te veel voor een alternatief: Romano Denneboom.
Omdat een gebrek aan daadkracht bij Newcastle United zich aftekende, schoof PSV voorzichtig ook andere opties naar voren. Denneboom gold als potentieel alternatief.

'Het is heel jammer, want we hadden eigenlijk een akkoord met Newcastle over Luque, maar omdat de voorzitter dwars ging liggen, is het toch niet doorgegaan', zegt technisch manager Stan Valckx in De Telegraaf.

'Denneboom was inderdaad een optie, maar bij nader inzien wilden wij voor een speler van die categorie niet zoveel geld uitgeven', refereert Valckx aan de prijs die NEC neerlegde in Eindhoven.

Voor Denneboom was het afketsen van een transfer naar PSV een flinke domper. 'Ik ben ontzettend verdrietig', zegt de aanvaller in De Telegraaf. 'PSV bood me een goed contract voor anderhalf jaar, maar NEC wilde me niet laten gaan voor de afkoopsom van een half miljoen euro die PSV wilde betalen.'

'Ik vind dat PSV een uitstekende aanbieding heeft gedaan. Als NEC tegen degradatie gespeeld zou hebben, dan had ik het begrepen dat NEC me niet wilde laten gaan, maar nu niet.'

VI.nl
Als Denneboom al te duur is..... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 01, 2007 12:35 pm

De supporters op het psv netwerk.t zijn er maar wat gelukkig mee dat Denneboom niet komt...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » do feb 01, 2007 12:43 pm

Zou ik ook zijn..... :D

Maar Luque of dat nou de redder was geweest. Begint ook een aardig spitsenkerkhof daar in Eindhoven te worden hoor!
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 1:00 pm

Wat is de zin van die name dropping? Tevez. Robinho. Kalou. Van der Vaart. Van Persie. Maxwell. Wederson. Luque. Etcetera. De meeste spelers zijn niet haalbaar voor PSV.
Newcastle moet de helft van het salaris van Luque bijleggen om de deal mogelijk te maken, dus is het logisch dat ze die afblazen als ze denken zelf nog iets aan de speler te kunnen hebben.

Harm

Bericht door Harm » do feb 01, 2007 1:09 pm

Aan de andere kant kan het ook goed voor newcastle zijn wanneer hij zich kan profileren in de Champions League. En als ze hem volgend seizoen willen verkopen dan kan hij beter spelen bij PSV, dan op de bank zitten bij Newcastle.

Ik vind het niet erg dat hij niet is gekomen. Deze selectie is goed genoeg.

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 1:18 pm

Harm schreef:Aan de andere kant kan het ook goed voor newcastle zijn wanneer hij zich kan profileren in de Champions League. En als ze hem volgend seizoen willen verkopen dan kan hij beter spelen bij PSV, dan op de bank zitten bij Newcastle.
Waar, maar als ze hem zelf nog nodig denken te hebben houdt het op.
Ik vind het niet erg dat hij niet is gekomen. Deze selectie is goed genoeg.
Lijkt mij ook. PSV doet er goed aan niet teveel naar Koeman te luisteren. Koeman wil kopen, kopen, kopen. Straks is hij weg en blijft PSV met die spelers zitten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 01, 2007 3:34 pm

joey schreef:Wat Luque betreft, nu blijkt dat Newcastle eerst 'even' Frederique Piquionne wilde binnenhalen voor het met PSV de zaak wilde afhandelen. Maar Piquionne kon ook naar Lyon en Monaco, waarom zou hij dan voor Newcastle kiezen? Ik zou het wel weten in zijn positie! (Hij koos dus voor Monaco.)
Ik zou uiteraard ook voor Lyon kiezen, maar Monaco is gewoon prut hoor. Als je daar heen gaat, ga je waarschijnlijk voor Monaco en niet voor AS Monaco. De interesse van Lyon zal wel niet heel concreet geweest zijn.
joey schreef:Ik denk dat de PSV'ers inmiddels getraumatiseerd zijn omdat het al de derde keer is in korte tijd dat het zo gaat. En alle keren viel het resultaat tegen. Een deadline is geen overbodige luxe in zulke gevallen.
Luque was bij voorbaat niet zo’n onhaalbare naam als Tevez of Robinho. Dat vind ik dus niet te vergelijken. Wellicht vond Chelsea Luque niet interessant genoeg voor de toekomst. Raar, want volgens Generaal zou hij een versterking zij voor Chelsea. :D

Gesloten