NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 4:33 pm

Tegen wie moet NEC, Vitesse soms?

Trouwens nog een oud-Arnhemmer erbij:

NEC kaapt Beukering weg voor neus RKC

31/1/2007 16:14

NEC bleek RKC Waalwijk te snel af. Jhon van Beukering koos voor de Nijmeegse club en sloeg daarmee een transfer naar de Waalwijkse club af.
Van Beukering tekende bij NEC omdat hij door de club uit Gelderland een contract voor drie seizoenen kreeg aangeboden. RKC wilde hem alleen tot het einde van het seizoen aan zich binden. De 23-jarige spits maakt het seizoen af bij De Graafschap en vertrekt in de zomer naar Nijmegen.

RKC had zich dinsdag bij De Graafschap gemeld voor Van Beukering. De Superboeren zouden Hans van de Haar en een geldbedrag voor de spits in ruil krijgen. Van Beukering heeft in Doetinchem nog een contract dat tot het einde van dit seizoen loopt.

NEC zal de vierde club worden voor de spits, die eerder ook uitkwam voor Vitesse en FC Zwolle. In totaal heeft hij 135 competitieduels en 51 doelpunten op zijn naam staan. Deze competitie maakte hij dertien goals voor De Graafschap.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo jan 31, 2007 7:23 pm

Vervolgens mij een aardige spits voor NEC, dus welkom... ben benieuwd... :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 31, 2007 7:25 pm

Een homo van Vitas! :D :headbang:
Het stinkt aan alle kanten!

Ramona

Bericht door Ramona » wo jan 31, 2007 7:44 pm

joey schreef:Een homo van Vitas! :D :headbang:
Yes yes... :headbang:

...Nicky of Thea zou ander verhaal zijn... brrrr...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 31, 2007 8:15 pm

joey schreef:Een homo van Vitas! :D :headbang:
Kwam die niet van de Graafschap? ;) :blush:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 11:43 pm

Vind hem niet bij NEC passen maar goed.... toch gefeliciteerd!

@Banjavi. Hij heeft in de jeugd bij Vitas gespeeld en is zijn profcarrière ook daar begonnen.

En speciaal voor de Dr.:

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 31, 2007 11:44 pm

Hij speelde eerst bij De Graafschap dacht. Net zoiets als Klaas Jan Huntelaar. Ook pas op zijn 20e naar PSV. Na een half jaar kreeg hij geen speelminuten ging hij weg, brak hij door en nu is hij opeens uit de jeugd van PSV ;)
IK GELOOF!!!!!!

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 11:47 pm

Eerst Vitesse toch:
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2000/01 Vitesse 3 2 Eredivisie
2001/02 Vitesse 26 3 Eredivisie
2002/03 FC Zwolle 6 2 Eredivisie
2002/03 Vitesse 6 0 Eredivisie
2003/04 Vitesse 14 3 Eredivisie
2003/04 De Graafschap 11 9 Eerste divisie
2004/05 De Graafschap 31 9 Eredivisie
2005/06 De Graafschap 13 10 Eerste divisie
2006/07 De Graafschap 25 13 Eerste divisie
Totaal 135 51

En speciaal voor de Dr.:

Wouter

Bericht door Wouter » do feb 01, 2007 1:00 am

Van Beukering komt gewoon uit de jeugd van Vitesse. Is een enorme prutsspits. Maar het is natuurlijk wel een vorm van verraad dat hij bij nek gaat spelen, dat doe je niet als Velpenaar.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do feb 01, 2007 1:06 am

Wikipedia
Van Beukering begon met voetbal bij volksclub de Velpse Boys. Via VVOO kwam hij in de jeugdopleiding van De Graafschap terecht. Vitesse pikte hem uit Doetinchem weg..
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wouter

Bericht door Wouter » do feb 01, 2007 1:11 am

Van Beukering op het Vitesseforum enkele jaren geleden:
John van Beukering
pupil
(20/8/02 13:36)

Re: -
--------------------------------------------------------------------------------
Bemmel de Gekste,

Beste Johnnie

Hoezeer leeft de derby tegen NEK bij jou??

Ik denk net zo als bij jou !! ODW Bah !!
Veel plezier volgend jaar, Ramona...

generaal

Bericht door generaal » do feb 01, 2007 1:29 am

Rishi schreef:Hij speelde eerst bij De Graafschap dacht. Net zoiets als Klaas Jan Huntelaar. Ook pas op zijn 20e naar PSV. Na een half jaar kreeg hij geen speelminuten ging hij weg, brak hij door en nu is hij opeens uit de jeugd van PSV ;)
Je bent niet goed geïnformeerd. Huntelaar werd op z'n 14e al gescout door PSV en maakte de overstap op z'n 16e.

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 6:48 am

Thnx, Wouter...je bent bijna Te aardig... :moontje: :cheer:

Van Beukering: NEC past goed bij mij
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 19:23 | Laatst bewerkt: Gisteren 19:26 | 16 reacties

Spits Jhon van Beukering gaat komende zomer naar NEC, maar maakt het seizoen af bij De Graafschap. ''Dat staat wel zo netjes. Die club heeft me een paar jaar geleden gehaald.''

De Velpenaar tekent voor drie jaar bij NEC. ''Het is een fantastische club, als je ziet welke spelers daar rondlopen. Ik denk dat ik daar het beste pas.''

De oud-Vitesse-speler heeft geen moeite met de overstap naar aartsrivaal NEC. ''Vitesse is voor mij een gesloten boek. De beste tijd heb ik bij De Graafschap gehad. Ik hoop dat ik die ook bij NEC krijg.'' Naar Vitesse-NEC gaat hij niet: ''Dat lijkt me nu niet zo verstandig.''

Bron: Omroep Gelderland

Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/
Jhon van Beukering tekent bij N.E.C. (31/01/2007)

Met ingang van het komende seizoen verwelkomt N.E.C. aanvaller Jhon van Beukering (23) bij de selectie van N.E.C. Van Beukering en N.E.C. hebben overeenstemming bereikt over een contractperiode van drie jaar.

Jhon van Beukering begon zijn voetballoopbaan bij de Velpse Boys en genoot zijn verdere jeugdopleiding bij De Graafschap. Zijn profdebuut maakte hij in het jaar 2000 in het shirt van Vitesse, maar na twee seizoenen in Gelredome werd Van Beukering verhuurd aan FC Zwolle. In 2003 keerde hij terug op zijn oude en vertrouwde nest, De Vijverberg.

N.E.C. trainer Mario Been is blij met de komst van Jhon van Beukering: ‘Jhon is een doelpuntenmaker en dat is iets waar we behoefte aan hebben. Daarnaast is het voor hem een mooie kans om te laten zien wat hij kan op eredivisieniveau.’

Bij De Graafschap, waar Van Beukering het huidige seizoen zal afmaken, trof hij dit voetbaljaar al 13 maal doel in 25 wedstrijden.

Paspoort Jhon van Beukering

Afbeelding

Geboortedatum: 29 september 1983
Geboorteplaats: Velp

Positie: aanvaller

Contract tot: 2007 (De Graafschap), 2007-2010 (N.E.C.)

Vroegere clubs: Velpse Boys, De Graafschap, Vitesse, FC Zwolle

Aantal jeugdinterlands: 36
Competitiewedstrijden:
Seizoen : Club : Wedstrijden : Goals :
2000-2001 Vitesse 3 2
2001-2002 Vitesse 26 3
2002-2003 FC Zwolle 6 2
2003-2004 Vitesse 14 3
De Graafschap * 11 9
2004-2005 De Graafschap 31 9
2005-2006 De Graafschap * 13 10
2006-2007 De Graafschap * 25 13
Totaal : * = 1e divisie 135 51

Foto: www.degraafschap.nl

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 7:00 am

Denneboom niet last minute naar PSV

Op de slotdag van de transferperiode heeft Romano Denneboom een directe transfer naar PSV zien mislukken.

In de laatste uren van 31 januari werden NEC en PSV het niet eens over de te betalen transfersom. NEC doet er alles aan om de allround aanvaller te behouden. De Nijmeegse club is met hem in gesprek over contractverlenging. Daarbij heeft het concurrentie van FC Twente en misschien, ook na het sluiten van de transfermarkt, nog van PSV.

De 26-jarige Denneboom is per 1 juli 2007 transfervrij. Hij is dit seizoen topscorer van NEC met 7 goals

Afbeelding

Bron: Omroep Gelderland

Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

999

Bericht door 999 » do feb 01, 2007 8:23 am

PSV grijpt ook naast Denneboom

Romano Denneboom
EINDHOVEN - De hele woensdag wachtte PSV op Albert Luque, maar nadat ook de verrassende optie Romano Denneboom op niets uitliep, is de Eindhovense club met lege handen achtergebleven. ,,Het is heel jammer, want we hadden eigenlijk een akkoord met Newcastle United over Luque, maar omdat de voorzitter van Newcastle dwars ging liggen, is het toch niet doorgegaan. Denneboom was inderdaad een optie, maar bij nader inzien wilden wij voor een speler van die categorie niet zoveel geld uitgeven”, aldus technisch manager Stan Valckx van PSV.

NEC-aanvaller Denneboom reageerde uiterst gedesillusioneerd op het mislukken van een overgang naar PSV. ,,Ik ben ontzettend verdrietig. PSV bood me een goed contract voor 1,5 jaar, maar NEC wilde me niet laten gaan voor de afkoopsom van een half miljoen euro die PSV wilde betalen. Ik vind dat PSV een uitstekende aanbieding heeft gedaan. Als NEC tegen degradatie gespeeld zou hebben, dan had ik het begrepen dat NEC me niet wilde laten gaan, maar nu niet.”

Maar liefst vier maanden geleden, bij de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen, zette PSV-trainer Ronald Koeman de gewenste aanvulling voor zijn voorste linie al op de agenda. Maar aan het einde van de rit heeft hij wel twee verdedigers (Alcides en Xiang Sun), maar geen extra aanvaller. De Kroatische international Eduardo da Silva van Dinamo Zagreb bleek te duur, NAC-speler Leonardo koos voor Ajax, terwijl na Danko Lazovic (Vitesse) en Nwankwo Kanu (Portsmouth) nu ook Luque en Denneboom onhaalbaar zijn gebleken.

Dus zal PSV het met de huidige vier aanvallers (Kluivert, Koné, Farfán en Tardelli) moeten doen en dan dreigt er voor Jefferson Farfán ook nog een schorsing voor de slaande beweging die hij maakte in het duel met Roda JC. Een schrikbeeld voor Koeman.
De T.

Nec heeft toch gewoon gelijk, een half miljoen euro wie kan/moet NEC daarvoor terughalen.Duidelijk lijkt me dat Psv nog steeds geen cent te makke heeft en ik me hardop afvraag hoe het een en ander de laatste jaren Psv in de boeken heeft staan.
Blij met de punten ...

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 8:48 am

Psies...zeker gezien 't tijdstip... :eusa_dance:

Snap dat Denneboom baalt, maar tis niet anders...einde seizoen transfervrij pleitos dus waarschijnlijk...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 01, 2007 11:20 am

Wouter schreef:Van Beukering komt gewoon uit de jeugd van Vitesse. Is een enorme prutsspits. Maar het is natuurlijk wel een vorm van verraad dat hij bij nek gaat spelen, dat doe je niet als Velpenaar.
:D :X

En ... van Beukering kwam van de jeugd van De Graafschap...

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 11:24 am

Wat vind jij eigenlijk van zijn komst, BanJovi?

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 11:27 am

Ramona schreef:Psies...zeker gezien 't tijdstip... :eusa_dance:

Snap dat Denneboom baalt, maar tis niet anders...einde seizoen transfervrij pleitos dus waarschijnlijk...
Ik had het geld gepakt en die jongen laten gaan. Zeker nu die Velpenaar komt. Deze kans krijgt Denneboom nooit meer.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 01, 2007 11:31 am

joey schreef:
Ramona schreef:Psies...zeker gezien 't tijdstip... :eusa_dance:

Ik had het geld gepakt en die jongen laten gaan. Zeker nu die Velpenaar komt. Deze kans krijgt Denneboom nooit meer.
Die komt volgend jaar pas en NEC wil nog wel een klein beetje mee doen dit seizoen... het gaat tot nu toe immers prima (met hem).

Ik vind de komst van van Beukering wel ok... prima spits...
Weet niet of het DE spits is die we nodig hebben, maar ach... hij vecht voor een bal en dat is wat ze bij NEC nodig hebben voor in.

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 11:33 am

Psies...helemaal mee eens! :xyxthumbs:

...en als Denneboom blijft spelen zoals afgelopen en hopelijk aankomend weekend, dan komt er heus nog wel wat moois voor hem, zeker omdat-ie transfervrij is...m.i.!

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 11:39 am

Hij kan nu al tekenen bij PSV. :D :eusa_dance:

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 01, 2007 11:40 am

joey schreef:Hij kan nu al tekenen bij PSV. :D :eusa_dance:
Wilde wel, maar kon? :eusa_dance:
Las ook dat Pisvee niet meer dan 2 wilde betalen...tja... :X

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 01, 2007 11:41 am

't is natuurlijk sneu voor zo'n jongen, maar kom op zeg... ik snap de houding van NEC ook wel weer... wat hebben ze er voor terug als ze hem laten gaan?? Ik kan ook geen medelijden met Denneboom hebben ook niet.... dan is het dit, dan wil hij naar Willem II, dan wil hij weer blijven, dan praat hij weer met Twente, dan wil hij weer " zeker blijven tot het eind van het seizoen " en nu kan hij voor een half jaartje naar PSV en wil hij dat... 't is goed met hem... speel nou maar gewoon het seizoen uit en kijk dan wat je waard bent... als PSV niet eens een half miljoen voor deze jongen wil neertellen zaten ze er ook niet echt op te wachten denk ik...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 01, 2007 4:13 pm

Voetske schreef:Duidelijk lijkt me dat Psv nog steeds geen cent te makke heeft en ik me hardop afvraag hoe het een en ander de laatste jaren Psv in de boeken heeft staan.
PSV heeft alleen iets te makken wanneer de speler waar iets aan uitgegeven wordt interessant is voor Chelski.

Gesloten