Edgar Davids
Moderator: mods
Daniel_vT schreef:Dat is van VI.nl dus dat heeft Nihad niet zelf geschreven. :D :razz:Thomvak425 schreef::DNihad schreef:Met Edgar Davids wordt Ajax alsnog kampioen omdat...
Cocu op een schoothondje lijkt en Davids een pitbull is
Davids net als Wouters niet meer opgeroepen wordt voor Oranje
met Davids z'n bril Huntelaar het net weer scherp ziet
het oude clubje weer bijna compleet is
de volgende penalty wel raak is
Stijn Vreven zelfs bang van hem wordt
hij zijn hoofd niet zomaar ergens in steekt
Davids Sneijder en Perez in toom kan houden
Ajax zijn wedstrijden wint zodra het met 10 man speelt
Kluivert het ook zo lekker doet bij PSV
Heintje Davids ook altijd op zijn best was bij een come-back
Ajax de verzameling tuinkabouters nu compleet heeft
Perez nu een pitbull achter zich aan krijgt als hij de grensrechter uitscheldt
Maduro nu op de bank zit
:D
Soms hou ik zooooo van Nihad!!!
Jezus, ik kan niet wachten tot zondag! :cheer: :headbang:
:D
nou, in ieder geval kiest -ie zijn quotes zorgvuldig en met smaak. En daar is ook wat voor te zeggen.
Ik heb geen glazen bol, maar ben eigenlijk niet zo blij met deze deal. Davids is op zijn retour en verdient een moddervet salaris. Ik betwijfel of Davids dat salaris kan waarmaken. Bovendien had Ajax volgens mij meer behoefte aan een tactisch sterke, lijnen uitzettende middenvelder dan aan een aanjager. Want aanjagers hebben we al met Stam en Gabri.Duke schreef:Even voor de duidelijkheid, dat we daar later geen ellenlange discussies over krijgen, zijn er hier ook nog mensen die denken dat de terugkeer géén succes gaat worden? ;)
Die tactisch sterke middenvelder had Ajax komende zomer kunnen aankopen. Maar men kiest blijkbaar voor de korte termijn.
Daarnaast vind ik het een beetje mosterd na de maaltijd. Had dit niet een paar jaar eerder gekund? En dan is Ajax nog tweede keus na FC Dallas ook.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di jan 30, 2007 10:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen idee. Denk wel dat Davids van waarde zal zijn op de training, maar of hij nog zijn oude niveau haalt? Ik hoop het natuurlijk wel. :eusa_pray:Duke schreef:Even voor de duidelijkheid, dat we daar later geen ellenlange discussies over krijgen, zijn er hier ook nog mensen die denken dat de terugkeer géén succes gaat worden? ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Het zou leuk zijn als Sneijder zich eindelijk eens echt spelbepalend ging ontwikkelen, natuurlijk. Met die gedachte is de aankoop van Davids natuurlijk (als hij voldoet) wel goed.Jöhnk schreef:Ik heb geen glazen bol, maar ben eigenlijk niet zo blij met deze deal. Davids is op zijn retour en verdient een moddervet salaris. Ik betwijfel of Davids dat salaris kan waarmaken. Bovendien had Ajax volgens mij meer behoefte aan een tactisch sterke, lijnen uitzettende middenvelder dan aan een aanjager. Want aanjagers hebben we al met Stam en Gabri.Duke schreef:Even voor de duidelijkheid, dat we daar later geen ellenlange discussies over krijgen, zijn er hier ook nog mensen die denken dat de terugkeer géén succes gaat worden? ;)
Die tactisch sterke middenvelder had Ajax komende zomer kunnen aankopen. Maar men kiest blijkbaar voor de korte termijn.
Daarnaast vind ik het een beetje mosterd na de maaltijd. Had dit niet een paar jaar eerder gekund? En dan is Ajax nog tweede keus na FC Dallas ook.
Overigens wilde je Davids afgelopen zomer wel erg graag. Wat is er veranderd?
Verder ben ik het met je eigenlijk een ander type speler nodig hadden, maar dat heb ik al gezegd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
ik heb ook mijn twijfels... het is een fifty fifty voor mij... zijn laatste jaren zijn niet echt succesvol geweest, maar goed men had ook twijfels toen hij naar barca ging en toen werd er ook gezegd dat hij op zijn retour was... dat pakte zeer goed uit. Ik hoop wel dat hij het goed doet, hij kan in ieder geval met zijn aanwezigheid de jeugd stimuleren. En als het op niks uitloopt dan hebben we ons er in ieder geval geen buil aan gevangen, hoogstens zijn salaris, maar ik denk dat dat wel is opgevangen met de verkoop van Rosenberg (en evt rosales)
Ik begrijp je zorgen wel enigzins, maar Davids behoorde tot de absolute wereldtop. Spelers van dat niveau kunnen op hun retour (al waag ik te betwijfelen of Davids zoveel minder is dan een paar jaar terug) nog altijd van veel waarde zijn voor een club als Ajax. Jari Litmanen was ook op zijn retour toen hij terug kwam naar Ajax, maar die was van immense waarde geweest voor Ajax, ware het niet voor z'n blessures. Ik denk dat Davids karakter en kwaliteit brengt die Ajax op dit moment ontbeert. En over Edjes fitheid hoeft niet getwijfeld te worden.Jöhnk schreef:Ik heb geen glazen bol, maar ben eigenlijk niet zo blij met deze deal. Davids is op zijn retour en verdient een moddervet salaris. Ik betwijfel of Davids dat salaris kan waarmaken. Bovendien had Ajax volgens mij meer behoefte aan een tactisch sterke, lijnen uitzettende middenvelder dan aan een aanjager. Want aanjagers hebben we al met Stam en Gabri.
En ja, we hebben Gabri en Stam al. Maar los van het feit dat twee aanjagers niet eens zoveel is als je pressievoetbal wilt spelen, zou ik Davids altijd verkiezen boven Gabri. Als je ook ziet hoeveel meer opties Ten Cate nu ook heeft, vind ik het gewoon een uitstekende aankoop. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Davids indruk gaat maken. Wellicht niet zoveel als Cocu, maar Phillips prestaties zijn dan ook heel zeldzaam.
Dat weten we niet. Davids heeft Ajax qua transfergeld weinig tot niets gekost.Jöhnk schreef:Die tactisch sterke middenvelder had Ajax komende zomer kunnen aankopen. Maar men kiest blijkbaar voor de korte termijn.
Tsja, Davids wist nog niet dat zijn rol bij Tottenham op het veld dit seizoen uitgespeeld zou zijn. Hij had elders vast meer kunnen verdienen dan bij Ajax, maar hij koos toch voor Amsterdam. Ik zal niet zeggen dat ik vereerd ben of iets dergelijks, maar ik ben er gewoon erg blij mee. Het voelt voor mij vertrouwd om Davids weer in een Ajax-tenue te zien.Jöhnk schreef:Daarnaast vind ik het een beetje mosterd na de maaltijd. Had dit niet een paar jaar eerder gekund? En dan is Ajax nog tweede keus na FC Dallas ook.
Volgens mij speelde Dallas juist pas recentelijk. Nadat bleek dat zij niet aan zijn salariseisen wilden voldoen kwam Ajax in beeld.Thomas schreef:Jöhnk schreef:Tsja, Davids wist nog niet dat zijn rol bij Tottenham op het veld dit seizoen uitgespeeld zou zijn. Hij had elders vast meer kunnen verdienen dan bij Ajax, maar hij koos toch voor Amsterdam. Ik zal niet zeggen dat ik vereerd ben of iets dergelijks, maar ik ben er gewoon erg blij mee. Het voelt voor mij vertrouwd om Davids weer in een Ajax-tenue te zien.Jöhnk schreef:Daarnaast vind ik het een beetje mosterd na de maaltijd. Had dit niet een paar jaar eerder gekund? En dan is Ajax nog tweede keus na FC Dallas ook.
Davids komt echt niet naar Ajax voor het geld. Bij elke Engelse middenmoter kan hij meer krijgen.Jesse schreef:Dat dacht ik ook, ja.Jabu schreef: Volgens mij speelde Dallas juist pas recentelijk. Nadat bleek dat zij niet aan zijn salariseisen wilden voldoen kwam Ajax in beeld.
Het stinkt aan alle kanten!
neehj volgens mij vertelde Davids dat Dallas nooit echt aan de orde was en dat de pers het hadden gehyped... Ik denk ook wel dat Ajax wat langer dan een week bezig was met Davids en dat een transfer dus al langer speelde dan een eventuele overgang naar de states.Jesse schreef:Dat dacht ik ook, ja.Jabu schreef: Volgens mij speelde Dallas juist pas recentelijk. Nadat bleek dat zij niet aan zijn salariseisen wilden voldoen kwam Ajax in beeld.