Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
Precies, dat lijkt me geen goed plan. Ajax is niet in de positie om tegenstanders te onderschatten, ook dit feyenoord niet. Reken maar dat zij gebrand zijn op een goed resultaat na de eerdere afstraffing.joey schreef:Ja, laten we Feyenoord vooral onderschatten. Dat helpt. :sad:
Laatst gewijzigd door Marillion op di jan 30, 2007 1:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als onze jongens net zo geïnspireerd spelen als in De Kuip wordt het weer een simpele zegen voor Ajax. Maar als de spelers Feyenoord onderschatten en lekker nonchalant gaan ballen dan zie ik Ajax zomaar punten verspelen.
Maargoed, jongens als Heitinga, Davids en Huntelaar houden de boel wel scherp genoeg, denk ik. Ik neem aan dat alle spelers weten wat er op het spel staat.
Maargoed, jongens als Heitinga, Davids en Huntelaar houden de boel wel scherp genoeg, denk ik. Ik neem aan dat alle spelers weten wat er op het spel staat.
Da's waar, maar het zou ook niet de eerste keer zijn dat de spelers er te licht over denken. Ik maak me persoonlijk toch wel wat zorgen over zondag.Jesse schreef:Wij mogen toch zeggen wat we willen? Zo lang die gasten maar scherp beginnen.
Een centrum met Heitinga en Vermaelen zint me niet en hoewel Ajax over meer kwaliteit beschikt mogen de spelers er zeker niet te licht over denken. Dan kan het gewoon mis gaan.
Over het algemeen gaat dat tegen feyenoord redelijk maar ik heb Ajax ook wel eens echt zien schutteren in het begin van de wedstrijd. Bij feyenoord weet je zeker dat ze scherp zijn. Die zijn die 0-4 niet vergeten.
En bij Ajax moet je er altijd rekening mee houden dat ze slap beginnen. De kans is weliswaar kleiner tegen feyenoord maar het zit gewoon in deze selectie. En dan is Stam er ook nog eens niet bij.....
En bij Ajax moet je er altijd rekening mee houden dat ze slap beginnen. De kans is weliswaar kleiner tegen feyenoord maar het zit gewoon in deze selectie. En dan is Stam er ook nog eens niet bij.....
Ik kan er helaas niet bij zijn tegen feyenoord.
Maar ik ga wel een hele zenuwachtige zondag tegemoet. feyenoord zal de 0-4 thuisnederlaag goed willen maken en bij Ajax missen we toch een paar belangrijke verdedigers.
Over Huntelaar maak ik me geen zorgen. Die heeft elke keer gescoord tegen feyenoord en ALS hij scoort dit seizoen dan is het meteen 2x. Dus in ieder geval 2 goals voor Huntelaar. Ik denk dat het 3-2 gaat worden. net zoals tegen Groningen. En dan mag Leonardo die laatste er wel in schieten.
Over Huntelaar maak ik me geen zorgen. Die heeft elke keer gescoord tegen feyenoord en ALS hij scoort dit seizoen dan is het meteen 2x. Dus in ieder geval 2 goals voor Huntelaar. Ik denk dat het 3-2 gaat worden. net zoals tegen Groningen. En dan mag Leonardo die laatste er wel in schieten.
Dat zei ik toen ook al. Feyenoord was van het niveau RBC en Ajax miste kans op kans. Ajax had daar minstens zeven doelpunten moeten maken.Voetske schreef:... een azijnpisser met terugwerkende kracht ...Bertje schreef:Ajax was in Rotterdam juist erg slap. Feyenoord was alleen nog veel slapper.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dan blijven er steeds minder echt goede wedstrijden over ..Bertje schreef:Dat zei ik toen ook al. Feyenoord was van het niveau RBC en Ajax miste kans op kans. Ajax had daar minstens zeven doelpunten moeten maken.Voetske schreef:... een azijnpisser met terugwerkende kracht ...Bertje schreef:Ajax was in Rotterdam juist erg slap. Feyenoord was alleen nog veel slapper.
Blij met de punten ...
FNWeer geen duel met Davids voor Drenthe
Lange tijd keek Royston Drenthe uit naar de tweestrijd met Tottenham Hotspur om te kunnen spelen in een direct duel tegen Edgar Davids en na afloop van shirt te kunnen wisselen. Direct na het bekendworden van de straf van de UEFA liet Drenthe weten enorm te balen niet tegen Davids te kunnen spelen. De komst van Davids naar Ajax gaf Drenthe nieuwe hoop. Uiteindelijk mist hij ook dat duel door de gele kaart en de blessure die hij opliep.
Drenthe tegenover Sportweek: “Ik baal daar onwijs van. Helemaal omdat het zo’n zielige kaart was. Ik deed niets. Maar helaas kun je hier niets tegen doen. Je kunt niet in beroep of zo.” Drenthe liep ook nog een bovenbeenblessure op na een duel met Benjamin de Ceulaer en moet enkele dagen rust houden. “Door dat ‘duelletje’ kon ik op het laatst haast geen acties meer maken. Ik heb de wedstrijd wel uitgespeeld want ik wist dat ik de week erop toch niet zou spelen. Al vóór de wedstrijd gonsde het door mijn hoofd: ‘geen geel pakken dan mag je volgende week tegen Davids spelen’. Helaas. Nu ga ik de boys maar aanmoedigen.”
:aai: :D
Het stinkt aan alle kanten!