Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 15, 2007 7:41 pm

Oh mijn God.

Hij heeft die sigarettenhandel van hem verpatst zag ik de laatste keer dat ik in Amsterdam was. Je zou zeggen dat hij die AT5-stuivers niet meer nodig heeft.
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 15, 2007 7:44 pm

Kaboem! schreef:Oh mijn God.

Hij heeft die sigarettenhandel van hem verpatst zag ik de laatste keer dat ik in Amsterdam was. Je zou zeggen dat hij die AT5-stuivers niet meer nodig heeft.
Maar de aandacht wel. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 15, 2007 7:50 pm

Ko krijgt van mij een minpuntje! Beetje zo´n aandachtsorgel in huis halen. :nooo:
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 15, 2007 8:37 pm

Bennie komt. Die anderen komen niet.

Zolang hij niet wéér begint te zeuren dat hij het Grote Geld net is misgelopen... :X

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 22, 2007 6:22 pm

De website van AT5 hult zich nog in nevelen, maar TT van de omroep meldt dat vanavond Robbie Alflen te gast is, en dat er een reportage is over Robbie de Wit. Utrechts jeugdsentiment dus. ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 22, 2007 7:26 pm

Vergeleken met Rob de Wit is Leonardo een houten klaas. :worshippy: X'C

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 22, 2007 7:38 pm

Aanwezig: Peter R. de Vries, Robbie Alflen.

Robbie A. is tegenwoordig ook al analist, wie niet? Bij de Utrechtse TV. Gaat natuurlijk vooral over FC Utrecht. FC Utrecht is een moeilijke club, zegt hij, een soort Ajax in het klein. Zodra het minder gaat beginnen een hoop mensen te zeuren. Misschien, denkt hij, doen Utrechtse spelers het zo goed bij Ajax omdat ze de reuring gewend zijn.
Over de wedstrijd: niets dat we zelf niet hebben bedacht. Uitblinker: Sneijder (vonden beide heren). Zijn traptechniek is niet van deze wereld (Robbie A.) De Mul ook goed. Heitinga op de weg terug (Peter R.) Leo verfrissend, maar één zwaluw.... (PrdV)
Danny Blind kwam nog even ter sprake. Peter R. zou het maar vreemd vinden als Blind TD van Sparta werd. 'Dan kunnen zijn trainersambities in de ijskast. Robbie A. vond het jammer dat Blind bij Ajax zo weinig tijd had gehad, want 'er waren maar weinig spelers die het in tactisch opzicht zo goed zagen als Danny.'
RA over zijn tijd bij Ajax: hij vond Van Gaal niet alleen een uitzonderlijke trainer maar ook een aardige man die open stond voor de mening van zijn spelers. Nee, hij heeft nooit problemen met hem gehad. Zijn beste wedstrijd voor Ajax was uit tegen Genoa. De finale tegen Torino ('linke pot, Menzo had een engeltje op de lat') was een hoogtepunt, maar het echte hoogtepunt van zijn carriere was het ondertekenen van een contract bij Ajax. Daar had hij zijn hele leven naar toegewerkt.
Helaas had hij veel met blessures te kampen, eerst een verwaarloosde dubbele hernia waardoor hij van de ene blessure in de andere viel. Na een operatie ging het weer mis, tegen Besiktas. Uiteindelijk is hij afgekeurd. Later wilde hij weer goedgekeurd worden, dat was een heel gedoe. Toen hij bij Heracles zat had hij het gevoel dat hij weer een goed niveau haalde, maar geen club van kaliber durfde het nog aan met hem.
Dan was er nog Robbie de Wit. Het is telkens weer een schok om hem te horen praten, want hij kan echt moeilijk uit zijn woorden komen. Geestelijk schijnt hij echter behoorlijk bij te zijn, hij doet zelfs aan dammen en bridgen. Hij praat graag over het verleden, zegt hij, over de mooie momenten van zijn carriere. Wat moet hij anders? 'Ik kan wel bij de pakken gaan neerzitten, maar daar bereik ik niets mee.'

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 22, 2007 7:42 pm

Bedankt weer, Joey! :xyxthumbs:

Alflen en de Wit zijn toch wel twee van mijn favorietjes van vroeger.
Bertje for President!

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 11:41 pm

joey schreef: Dan was er nog Robbie de Wit. Het is telkens weer een schok om hem te horen praten, want hij kan echt moeilijk uit zijn woorden komen. Geestelijk schijnt hij echter behoorlijk bij te zijn, hij doet zelfs aan dammen en bridgen. Hij praat graag over het verleden, zegt hij, over de mooie momenten van zijn carriere. Wat moet hij anders? 'Ik kan wel bij de pakken gaan neerzitten, maar daar bereik ik niets mee.'
Robbie de Wit staat nog op mijn netvlies hoe ie na z'n eerste hersenbloeding terug op het trainingsveld bezig was, het zou allemaal goed komen vertelde men X'C
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 22, 2007 11:48 pm

Ging hij niet naar Zweden voor een behandeling? Ze hebben alles fout gedaan bij die verhandeling. En toen kwam Robbie in een notenbar te werken, maar dat kon hij niet aan. Zijn vriendin verliet hem, pfff, wat een ellende. X'C

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 11:54 pm

Ja, mislukte laser behandeling o.i.d.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 29, 2007 3:30 pm

Vanavond Hennie Meijer en Miel bij FCG.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 29, 2007 7:35 pm

Ik schrijf altijd een paar steekwoorden op. Vandaag is mijn vel papier bijna wit gebleven.

Hennie Meijer, alias 'De Kont' was te gast. Tegenwoordig doet hij van alles. Een jeugdteam trainen, iets met een voetbalschool doen en iets met poststukken bij een variant op de TNT. En hij heeft vijf kinderen, dus hij heeft het druk genoeg. ;)
Beetje dikker ook, die Hennie. Hij ging destijds van Roda naar Ajax ('dan zeg je geen nee'), heeft bij Ajax een hoop geleerd, vooral op het mentale vlak. Maar zijn glorietijd beleefde hij bij FC Groningen, vandaar dat hij gisteren voor die club was en niet voor Ajax.
Verder de gebruikelijke onderwerpen. Maduro, Huntelaar, was de overwinning van Ajax verdiend (Meijer vond van wel, Ajax durfde naar voren te spelen). Miel en Stam vonden Stekelenburg de MotM en Stam de beste veldspeler. Stam, met geel op zak, ging alle duels vol aan met veertig meter ruimte in de rug en maakte daardoor mogelijk dat Ajax druk zette. (De slippertjes zijn Jaap blijkbaar vergeven. ;)) Leonardo schijnt trouwens na de wedstrijd gezegd te hebben dat hij niet in de gaten had dat Ajax met tien man speelde. :D
Wat verder nog? Beetje over Davids (in VU) en over Ajax-Feyenoord: speelt KJH (waarschijnlijk wel) en waar komt Davids te staan ten koste van wie (op links? Urby of Vermaelen eruit? Of in het centrum?)
Mooie beelden van Groningen-Ajax. Schitterend om te zien hoe HtC meeleefde. :worshippy:

ferry

Bericht door ferry » ma jan 29, 2007 8:43 pm

:xyxthumbs: Bedankt weer Joey! Ik vind het altijd leuk om te horen wat er besproken is. Jammer genoeg geen AT5 hier in Amersfoort.

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » ma jan 29, 2007 9:17 pm

Fv schreef::xyxthumbs: Bedankt weer Joey! Ik vind het altijd leuk om te horen wat er besproken is. Jammer genoeg geen AT5 hier in Amersfoort.
Je kan at5 ook via een stream bekijken:
mms://at5.streamonline.nl/at5
Wmb zelfs handiger aangezien at5 bij mij via digitale tv nogal irritant hapert.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 29, 2007 9:39 pm

Aha, dan hoef ik geen samenvattingen meer te schrijven. :headbang:

Jesse

Bericht door Jesse » ma jan 29, 2007 9:42 pm

Kan joey weer met z'n vrouwen op stap!

;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 29, 2007 9:43 pm

Jaloers? :D

Ik moet er wel aan denken. Soms vergeet ik het bijna.

Maar over FCG: hopelijk krijgt Miel zijn vriend MVG nog eens naar de studio. :eusa_pray:

ferry

Bericht door ferry » ma jan 29, 2007 10:02 pm

thaumaturgy schreef:
Fv schreef::xyxthumbs: Bedankt weer Joey! Ik vind het altijd leuk om te horen wat er besproken is. Jammer genoeg geen AT5 hier in Amersfoort.
Je kan at5 ook via een stream bekijken:
mms://at5.streamonline.nl/at5
Wmb zelfs handiger aangezien at5 bij mij via digitale tv nogal irritant hapert.
Hey, top! effe in de agenda zetten voor de volgende keer. :toppie:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 29, 2007 10:13 pm

Het wordt over een uurtje herhaald. Dus als je nog interesse hebt...

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di jan 30, 2007 1:52 am

joey schreef:Aha, dan hoef ik geen samenvattingen meer te schrijven. :headbang:
Sommige mensen hebben niet altijd de tijd om te kijken... :aai:

En ze waarderen jouw samenvattingen, natuurlijk :yes:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

999

Bericht door 999 » di jan 30, 2007 12:40 pm

Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 05, 2007 5:45 pm

Vandaag dus Hans Kraaij sr.

http://www.fcgodenzonen.nl/web/

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 05, 2007 5:46 pm

Ik ben benieuwd. Worden er tijdens de wedstrijdbesprekingen altijd cijfers gegeven?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 05, 2007 6:53 pm

Ja.

Een gokje: Sneijder, Gabri en De Mul krijgen hoge cijfers, Davids een voldoende en Urby een 6- of een 5. ;)

Plaats reactie