Duitsland
Moderator: mods
Ik vind onze verdediging qua namen wel sterker dan Werder hoor. Stam en Grygera vind ik beter dan Naldo en Mertesacker (die ik eigenlijk maar een houthakker vind). Op het middenveld hebben ze in Diego en Frings inderdaad toppers. Maar wij hebben Sneijder en Emanuelson. Dat wordt moeilijk, maar wel te doen. Zet Gabri op Diego.
Klose vind ik niet zo veel beter dan Huntelaar. Verder hebben we voorin met Babel en De Mul meer snelheid dan hun.
Zoals Johnk (toch?) al opmerkte, Werder zijn lichtfavoriet, niet meer en niet minder.
Klose vind ik niet zo veel beter dan Huntelaar. Verder hebben we voorin met Babel en De Mul meer snelheid dan hun.
Zoals Johnk (toch?) al opmerkte, Werder zijn lichtfavoriet, niet meer en niet minder.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Gabri moet je tegenover Borowski zetten. Borowski zou het vreselijk vinden om tegenover een speler te staan met veel loopvermogen.Mr. Ajax schreef:Ik vind onze verdediging qua namen wel sterker dan Werder hoor. Stam en Grygera vind ik beter dan Naldo en Mertesacker (die ik eigenlijk maar een houthakker vind). Op het middenveld hebben ze in Diego en Frings inderdaad toppers. Maar wij hebben Sneijder en Emanuelson. Dat wordt moeilijk, maar wel te doen. Zet Gabri op Diego.
En over Emanuelson hoeven we vandaag weer even niet te beginnen. Die is nog lang geen topper en ver maar dan ook ver verwijderd van het niveau van Frings en Diego.
Als Stam wegvalt blijkt de verdediging van Ajax weer regelmatig een gatenkaas. Als je ziet hoe die Grygera en Vermaelen vandaag weer stonden te schutteren. Dat overkomt Naldo en Mertesacker niet zo snel hoor.
Gabri moet je tegenover Borowski zetten. Borowski zou het vreselijk vinden om tegenover een speler te staan met veel loopvermogen.
En over Emanuelson hoeven we vandaag weer even niet te beginnen. Die is nog lang geen topper en ver maar dan ook ver verwijderd van het niveau van Frings en Diego.
Als Stam wegvalt blijkt de verdediging van Ajax weer regelmatig een gatenkaas. Als je ziet hoe die Grygera en Vermaelen vandaag weer stonden te schutteren. Dat overkomt Naldo en Mertesacker niet zo snel hoor.
Emanuelson heeft een slechte wedstrijd gespeeld. Kan gebeuren. Maakt hem niet minder goed. Ik vind hem wel een topper. En dat de verdediging zonder Stam gatenkaas is, ligt dus tussen de oren. In de eerste helft vandaag zag je dat het voetbaltechnisch gewoon prima loopt, als het tussen de oren ook goed zit. Tegen Werder zullen zeker tot op het bot gemotiveerd zijn hoor... Dan zal het wel op verschil in kwaliteit aankomen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
sportwereld.beBraziliaan Diego is beste speler in Bundesliga
BRUSSEL - De Braziliaan Diego is in een referendum van het sportblad Kicker verkozen tot beste speler van de heenronde in de Duitse hoogste klasse. De 21-middenvelder van Werder Bremen, die in de zomer overkwam van Porto, genoot de voorkeur van 49,6 % van de 270 profspelers die deelnamen aan de stemming.
Op de tweede plaats eindigde zijn ploegmaat Miroslav Klose, de winnaar van vorig seizoen. Hij kreeg 32,7 % van de stemmen achter zijn naam. Ook het nummer drie werd met middenvelder Torsten Frings (4,1 %) een speler van Werder. Aanvaller Jan Schlaudraff (Aken, 2,6 %) en verdediger Per Mertesacker (Werder, 1,9 %) eindigden respectievelijk vierde en vijfde.
Beste doelman werd voor de vijfde opeenvolgende keer Robert Enke. Het sluitstuk van Hannover kreeg 37,1 % van de stemmen. Hij werd verkozen voor Tim Wiese (Werder Bremen, 24,9 %), Roman Weidenfeller (Borussia Dortmund, 12,2 %), Raphael Schäfer (Nürnberg, 7,8 %) en Oliver Kahn (Bayern München, 6,3 %).
Thomas Doll (Hamburg), vorig seizoen nog ’beste trainer’, werd deze keer verkozen tot ’slechtste coach van de heenronde’ met 56,5 % van de stemmen. Armin Veh (VfB Stuttgart) was volgens de stemgerechtigden dan weer de beste. Zijn team Stuttgart kreeg met 37,1 % ook de titel van ’meest aangename verrassing’, Hamburg was dan weer de ’grootste ontgoocheling’ (76,1 %).
Tot slot verwachten de spelers dat Bremen kampioen wordt (58,8 %) en dat Mainz degradeert (78,8 %).
Foutje van Co. :aai: :D
Maar serieus, speler van Werder op 1, 2 en 3, dat zegt genoeg. Die ploeg presteert.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat zeker, maar ook dan is Werder nog een paar maatjes te groot.brigade zuid schreef:Er is meer mogelijk dan dat HTC eruit haalt.Thomas schreef:Diego, Klose, Frings. Mertesacker en Naldo hebben allebei veel potentie. Wiese is een prima keeper.brigade zuid schreef:Stam, Huntelaar, Sneijder o.a., Werder dan?
Maar BZ, jij vindt ook dat Ajax een uitstekende ploeg heeft?
En Thomas, Borowski is echt geen topper i.m.o., maar van Gabri zal ie echt niet wakker liggen. Het middenveld van Bremen tikt, schoffelt en loopt dat van Ajax helemaal aan gort.
Dat denk ik ook. :sad:wimpey schreef:En Thomas, Borowski is echt geen topper i.m.o., maar van Gabri zal ie echt niet wakker liggen. Het middenveld van Bremen tikt, schoffelt en loopt dat van Ajax helemaal aan gort.
Jammer dat Gabri zo weinig rendement uit z'n loopacties haalt. Hij zou het Borowski op die manier moeilijk kunnen maken.
Al gelezen over Bremens interesse in Niemeyer (Twente), Wim?
Werder gaat spits Stockport County testen
7/1/2007 22:17
Michael Malcolm krijgt een onverwachte kans een contract te verdienen bij Werder Bremen. De van Stockport County werkt zijn wedstrijden af in League Two, het vierde niveau in Engeland.
Malcolm (21) wilde aanvankelijk ook niet geloven dat interesse van Werder Bremen serieus en concreet had. De spits deed de uitnodiging voor een stage af als een grap. Maar daags voor zijn vertrek naar Duitsland begint het toch te kriebelen.
'Ik zal een beetje nerveus zijn, aangezien ik geen Duits spreek en sommige spelers mijn Engels niet verstaan', aldus Malcolm.
vi.nl
Nu.nlVan Bommel blijft bij besluit
MÜNCHEN - Mark van Bommel blijft bij zijn besluit om niet meer onder bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands elftal uit te komen. De middenvelder van Bayern München zei dit in een interview met het Duitse sportmagazine Kicker.
In het interview noemde Van Bommel bedanken voor de nationale ploeg de moeilijkste beslissing uit zijn carrière. Kicker vroeg de middenvelder wat er zou gebeuren, mocht Van Basten ooit trainer van Bayern worden. "Dan sta ik weer op de transferlijst", reageerde de Limburger hierop.
Cry baby Lothar laat weer van zich horen. X'C
HSV geeft opnieuw de overwinning in de slotfase uit handen, nu in de 89e minuut. Wat een labiel zooitje, het lijkt Ajax wel.
:D
Zou wat zijn als 'onze jongens' degraderen. Net zeiden ze bij de ARD dat de afgelopen jaren de clubs die in de winterstop onderaan stonden steevast zijn gedegradeerd.
BTW, hebben jullie gisteren na de wedstrijd Dortmund-Bayern Uli Höeness nog aan het woord gehoord. Hij schijnt over de transfer van Rosenberg te hebben gezegd: 'Wij hoeven geen reserves van Ajax'. Een geslaagde poging om het imago van arrogantie dat aan Bayern kleeft te bevestigen. ;)
Zou wat zijn als 'onze jongens' degraderen. Net zeiden ze bij de ARD dat de afgelopen jaren de clubs die in de winterstop onderaan stonden steevast zijn gedegradeerd.
BTW, hebben jullie gisteren na de wedstrijd Dortmund-Bayern Uli Höeness nog aan het woord gehoord. Hij schijnt over de transfer van Rosenberg te hebben gezegd: 'Wij hoeven geen reserves van Ajax'. Een geslaagde poging om het imago van arrogantie dat aan Bayern kleeft te bevestigen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!