Een aardige speler om erbij te hebben, maar niets speciaals. Dat hij zo nu en dan alsnog belangrijk is omdat hij een aantal kwaliteiten heeft die de rest van ons middenveld niet heeft, zegt meer over de overige middenvelders dan over hem. Nee, Gabri heeft zoals verwacht niet kunnen overtuigen.Bertje schreef:Hij kan wel meer niet dan goed schieten. Gewoon een misser.
Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
- Wim
- Site Admin
Precies ik ook. Maar het valt niet zo op blijkbaar.Khraa schreef:Ik heb hem vandaag een goede wedstrijd zien spelen.....
Alleen begin 2e helft was ie weer even "weg". Helaas was dat net het moment dat de wedstrijd kantelde.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Wow, het doorselecteren zou in de zomer al op grote schaal plaats kunnen vinden.
Ik zou het mooi zijn. Gabri zal een aantal mensen tegen zijn gevallen, maar dan klopten de verwachtingen gewoon niet. Hij is nuttig (geweest), maar er moet beter te vinden zijn. Clubs als Zaragoza, West Ham en Espanyol zullen best wel wat geld willen neertellen voor een Spaanse voetballer van Gabris leeftijd, dus het aantrekken van Gabri zou toch wel eens kunnen uitpakken als een goede zet.
Ik zou het mooi zijn. Gabri zal een aantal mensen tegen zijn gevallen, maar dan klopten de verwachtingen gewoon niet. Hij is nuttig (geweest), maar er moet beter te vinden zijn. Clubs als Zaragoza, West Ham en Espanyol zullen best wel wat geld willen neertellen voor een Spaanse voetballer van Gabris leeftijd, dus het aantrekken van Gabri zou toch wel eens kunnen uitpakken als een goede zet.
Desondanks zou het prachtig zijn als je iemand met zijn leeftijd nog kunt verkopen. Dan kun je bijvoorbeeld Defour halen.Jöhnk schreef:Gabri is voorlopig onbetwist basisspeler. Doorselecteren wil zeggen dat je aan de onderkant van de selectie wegsnijdt, niet aan de bovenkant.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja, daar heb je gelijk in. Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat Ajax van allerlei spelers die niet helemaal voldoen af kan komen. Bij Gabri vind ik dat opmerkelijk omdat hij niet de goedkoopste zal zijn en niet al teveel indruk heeft weten te maken. Met doorselecteren bedoelde ik dus meer dat Ajax spelers kan verkopen en er gewoon betere voor terug kan halen. Voor Gabri moet goed geld te vangen zijn.Jöhnk schreef:Gabri is voorlopig onbetwist basisspeler. Doorselecteren wil zeggen dat je aan de onderkant van de selectie wegsnijdt, niet aan de bovenkant.
- Giacomo Puccini
-
- Giacomo Puccini
Precies Neefkens, ik kan me ook maar één rode kaart voor de geest halen. Bovendien heeft hij daar zijn excuses voor aangeboden tegenover de spelersgroep en heeft hij complete team op zijn kosten mee uit eten genomen. Je op een dergelijke manier verantwoorden voor een gemaakte fout vind ik een teken van professionaliteit.
Ajax!
Ik ben het met neefkens en Giacomo eens, vindt gabri vooral de laatste weken erg goed presteren, en er lijkt wel een soort klik tussen Gabri en Davids!
Hoop hem volgend seizoen nog te bewonderen.
Die kerel heeft niet voor niks ruim 150 duels voor FC Barcelona gespeeld, waarvan enkele seizoenen (eigenlijk alle tot 2 jaar geleden) als basis speler.
Hoop hem volgend seizoen nog te bewonderen.
Die kerel heeft niet voor niks ruim 150 duels voor FC Barcelona gespeeld, waarvan enkele seizoenen (eigenlijk alle tot 2 jaar geleden) als basis speler.
Pompiedom
Pfffff 10 jaar Barca en nu lekker bij Ajax. Zat geld hoorGiacomo Puccini schreef:Precies Neefkens, ik kan me ook maar één rode kaart voor de geest halen. Bovendien heeft hij daar zijn excuses voor aangeboden tegenover de spelersgroep en heeft hij complete team op zijn kosten mee uit eten genomen. Je op een dergelijke manier verantwoorden voor een gemaakte fout vind ik een teken van professionaliteit.
IK GELOOF!!!!!!
hij heeft vaak genoeg in de basis gestaan hoorThomas schreef:Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar Gabri is nooit een echte basisspeler geweest bij Barcelona hoor.LeonardoSpits schreef:Die kerel heeft niet voor niks ruim 150 duels voor FC Barcelona gespeeld, waarvan enkele seizoenen (eigenlijk alle tot 2 jaar geleden) als basis speler.
IK GELOOF!!!!!!
Thomas is niet zo'n fan van Gabri, die denkt dat je voor dat geld betere middenvelders krijgt. ;)
Ik vind dat Gabri het prima doet, zeker in de rol waarin hij nu speelt. Veel meer kun je niet van hem verwachten, hij blijft een dienende speler.
Ik vind dat Gabri het prima doet, zeker in de rol waarin hij nu speelt. Veel meer kun je niet van hem verwachten, hij blijft een dienende speler.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb vaak genoeg met complimenten gestrooid over het spel van Gabri sinds Davids er bij is. Ik denk alleen dat wanneer je een minder afhankelijke aanvallende middenvelder hebt dan Sneijder, je niet twee stofzuigers en een Heitinga nodig hebt maar er juist ruime vrijkomt voor meer puur voetballend vermogen.Duke schreef:Thomas is niet zo'n fan van Gabri, die denkt dat je voor dat geld betere middenvelders krijgt. ;)
Zonder Davids vond ik Gabri overigens regelmatig prutter dan prut. Van mij mag hij blijven hoor, maar zo onbetwist als hij nu is mag hij niet blijven. Ik hoop toch echt dat de rechterkant volgend seizoen voetballend gezien beter in elkaar steekt dan dit seizoen.