Feyenoord
Toch wel weer een goede aankoop, als ik de verhalen zo hoor. Slory past volgens mij ook prima bij Feyenoord.
Als ik Ajax was zou ik Feyenoord ook eens bellen. De Guzman is een speler die bij een club als Feyenoord ondergewaardeerd zal blijven en nooit helemaal goed tot z'n recht zal komen, denk ik. Tot wanneer loopt z'n contract?
Als ik Ajax was zou ik Feyenoord ook eens bellen. De Guzman is een speler die bij een club als Feyenoord ondergewaardeerd zal blijven en nooit helemaal goed tot z'n recht zal komen, denk ik. Tot wanneer loopt z'n contract?
Dan kiest hij dus voor locatie, niet voor het sportieve aspect.
Al zal hij ongetwijfeld aan spelen toekomen daar, er loopt weiig beters rond. Maar dat zegt genoeg over de kwaliteitsarme selectie.
Waarmee ik overigens zeker niet wil zeggen dat Bruins een slechte speler is, integendeel.
Maar genoeg gelachen, ik zeg ook nergens dat hij naar PSV had moeten gaan...
Al zal hij ongetwijfeld aan spelen toekomen daar, er loopt weiig beters rond. Maar dat zegt genoeg over de kwaliteitsarme selectie.
Waarmee ik overigens zeker niet wil zeggen dat Bruins een slechte speler is, integendeel.
:spijker: :drecul2:Jöhnk schreef:Feyenoord straalt nog altijd veel meer uit dan Psv. :yes:
Maar genoeg gelachen, ik zeg ook nergens dat hij naar PSV had moeten gaan...
Of hij schat reëel in bij welke club hij de meeste kans op spelen krijgt en waar hij zich zodoende het beste verder kan ontwikkelen. Als Aissati al niet eens een kans krijgt lijkt het mij logisch dat Bruins iig niet voor PSV kiest. Bij AZ zou hij aanvallende middenvelder nummer 12 zijn, Ajax en Amsterdam is voor een Rotterdammer per definitie niet heel aantrekkelijk.
-
- AT Toto winner 15/16
En zonder goede spelers speel je niet om kampioenschappen. Die jongen heeft vertrouwen. Dat doen ze dus goed.Baseman schreef:Ik vind kampioenschappen, CL en UEFA voetbal sportief een hogere uitdaging dan strijden om plaats 5, ook voor de ontwikkeling. Maar inderdaad, bij Feyenoord maakt hij meer kans op speeltijd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
vi.nlBeroep Feyenoord met spoed behandeld
29/1/2007 16:41
De beroepszaak die Feyenoord heeft aangespannen tegen de uitsluiting uit het UEFA Cup-toernooi zal door het Court of Arbitration for Sport (CAS) met spoed worden behandeld. Eind volgende week wordt duidelijk of Feyenoord alsnog mag aantreden tegen Tottenham Hotspur.
Feyenoord werd tien dagen geleden uit het UEFA Cup-toernooi gezet vanwege de supportersrellen tijdens de uitwedstrijd tegen AS Nancy eind november. Afgelopen vrijdag besloten de Rotterdammers in beroep te gaan tegen de straf, nadat ze de argumentatie van de uitsluiting hadden bestudeerd.
Een delegatie van Feyenoord zal zich volgende week bij het CAS melden, waarna deze instantie binnen 24 uur uitspraak zal doen. Op dit moment is het nog zo dat Tottenham Hotspur zonder te spelen is geplaatst voor de achtste finale van het UEFA Cup-toernooi.
:DMarillion schreef:Als ze daar bij het CAS een beetje humor hebben doen ze er nu alsnog die uitsluiting voor volgend seizoen bij. ;)
Overigens schijnt de transfer van de al eerder genoemde Lorenzo Davids toch rond te zijn:
Bron: Feyenoord Netwerk29/1/2007 - Transfer Lorenzo Davids definitief rond [update]
Radio Rijnmond meldt dat de transfer van Lorenzo Davids naar NEC vandaag definitief is rondgekomen. De middenvelder zal een contract voor 2,5 jaar ondertekenen bij de club van voormalig Feyenoord coach Mario Been.
{update] NEC heeft bevestigd dat het een mondeling akkoord heeft bereikt met Feyenoord en dat de transfer dinsdag schriftelijk wordt afgerond.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...