Rosenberg
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Kicker heeft het over tussen de 3 en 4,5
Die Höhe der Ablösesumme wurde auf Wunsch von Ajax Amsterdam zwar nicht genannt, vermutet wird aber eine Summe zwischen drei und viereinhalb Millionen Euro. Bereits am Sonntag gegen Hannover 96 könnte der Angreifer für die Grün-Weißen auflaufen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Werder was niet als enige club in de markt. En wie zegt dat ze niet zijn komen kijken omdat ze een dvd-tje toegespeeld kregen? ;)Lucas schreef:Toch geen dvd'tje? :scared:Sportdirektor Klaus Allofs: "Wir beobachten Rosenberg schon länger, und er wird uns weiterhelfen." Rosenberg soll 4,5 Millionen Euro Ablöse gekostet haben.
Het stinkt aan alle kanten!
Wir beobachten Rosenberg schon längerjoey schreef:Werder was niet als enige club in de markt. En wie zegt dat ze niet zijn komen kijken omdat ze een dvd-tje toegespeeld kregen? ;)Lucas schreef:Toch geen dvd'tje? :scared:Sportdirektor Klaus Allofs: "Wir beobachten Rosenberg schon länger, und er wird uns weiterhelfen." Rosenberg soll 4,5 Millionen Euro Ablöse gekostet haben.
Ik kan me niet voorstellen dat ie daarmee bedoelt dat ze het dvd'tje constant op replay hebben gezet
I think I lost my fucking headache
Laten we het hopen, Arthur. :eusa_pray:
@Luuk: Ze schijnen hem in het najaar te hebben bekeken. Dat las ik ergens. Maar het wilde niet concreet worden, dus dan probeer je belangstelling bij andere clubs te wekken, om op die manier de prijs op te drijven. Dat zou ik tenminste doen als ik MVG was.
@Luuk: Ze schijnen hem in het najaar te hebben bekeken. Dat las ik ergens. Maar het wilde niet concreet worden, dus dan probeer je belangstelling bij andere clubs te wekken, om op die manier de prijs op te drijven. Dat zou ik tenminste doen als ik MVG was.
Ik heb geen idee. Ik lees alleen een hele hoop het schijnts en wellichts en misschiens. Als Allofs zegt dat ze Rosenberg al langer volgen, ga ik ervan uit dat Werder Rosenberg al langer volgt. Van mijn kant ook een wellicht. Wellicht staat Rosenberg al jaren op het lijstje van Werders scouts en hebben ze dus een uitgebreid rapport over hem.
Was Steef er nog maar. :sad:Lucas schreef:Heel misschien (ik weet het, het is ongeloofwaardig) was er belangstelling zonder dat daarvoor noodgrepen uitgehaald moesten worden?
Jij doet net alsof het vreemd is dat er dvd-s worden gestuurd aan clubs. Maar dat is de normaalste zaak van de wereld. Een club wordt getipt- is er belangstelling, dan volgt er een dvd, zodat de belangstellende club een beeld krijgt van de speler. Logisch toch?
Ajax bijvoorbeeld wist echt niet dat Juanfran weg mocht bij Besiktas. Ajax is getipt. Vervolgens (MVG heeft het zo gezegd) heeft men dvd´s van Juanfran zitten bekijken.
Arthur, denk jij dat Werder Rosenberg had genomen op grond van zijn spel van dit seizoen? Hij is vooral ingevallen (en dan nog dramatisch) en in het tweede bakte hij er helemaal niets van.
Steef kan zoveel onzin uitkramen als hij wil, hij wordt door sommigen toch wel geloofd. Als je het niet erg vindt ga ik uit van echte bronnen. Overigens moest scout Steef vorig jaar maart hier nog vragen hoe je een dvd moest branden. Het zal dus wel ongebruikelijk zijn :hypocrite:
Natuurlijk is het niet raar, maar jij doet alsof Ajax een hele hoop moeite heeft moeten doen om Rosenberg verkocht te krijgen. Omdat jij je nu eenmaal niet kan voorstellen dat Rosenberg wellicht wel een goede voetballer is.
Natuurlijk is het niet raar, maar jij doet alsof Ajax een hele hoop moeite heeft moeten doen om Rosenberg verkocht te krijgen. Omdat jij je nu eenmaal niet kan voorstellen dat Rosenberg wellicht wel een goede voetballer is.
Laatst gewijzigd door LucaS op vr jan 26, 2007 1:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen idee, maar jij had gehoord dat ze hem dit najaar hebben bekeken. Dat moet dus vooral in Jong Ajax geweest zijn.joey schreef:Arthur, denk jij dat Werder Rosenberg had genomen op grond van zijn spel van dit seizoen? Hij is vooral ingevallen (en dan nog dramatisch) en in het tweede bakte hij er helemaal niets van.
Had Derksen het net over DVD-s van spelers die aan clubs werden toegestuurd? :hypocrite: ;)
Op het forum van Werder (www.werder.de) wordt beweerd dat Rosenberg in Zweden de bijnaam 'Maradona' had (hem blijkbaar door zijn trainer gegeven). Ik hoop niet dat ze teveel verwachten van onze frisse Zweed... :D :aai:
Op het forum van Werder (www.werder.de) wordt beweerd dat Rosenberg in Zweden de bijnaam 'Maradona' had (hem blijkbaar door zijn trainer gegeven). Ik hoop niet dat ze teveel verwachten van onze frisse Zweed... :D :aai: