Rosales
Moderator: mods
-
Redelijk betrouwbaar, ik zou meer inzitten over Passarella die elke halve dag gilt dat hij Mauro binnen heeft. De krant schrijft zijn woorden zo ongeveer letterlijk over. Ik snap die man trouwens voor geen meter, was vroeger een van de allerbeste libero's ter wereld maar als trainer ziet hij het niet zitten in Batistuta en Redondo en wordt hij opgewonden van Mauro Rosales :huh:
Er staat in het artikel zoveel als dat River geld te besteden heeft na het afketsen van Ezequiel Lavezzi(San Lorenzo) en dat men 3,5 miljoen euro voor hem zal uittrekken. Het staat er verder wat onduidelijk maar het zou gaan om een driejarig contract wat erbij zou zijn inbegrepen.
Rosales zal een paar ton verdienen bij River, hooguit. Geen miljoenen. Ik vraag me al sterk af waarRiver dit geld vandaan haalt(zullen we maar geen onderzoek naar doen zullen we maar zeggen).
Er staat in het artikel zoveel als dat River geld te besteden heeft na het afketsen van Ezequiel Lavezzi(San Lorenzo) en dat men 3,5 miljoen euro voor hem zal uittrekken. Het staat er verder wat onduidelijk maar het zou gaan om een driejarig contract wat erbij zou zijn inbegrepen.
Rosales zal een paar ton verdienen bij River, hooguit. Geen miljoenen. Ik vraag me al sterk af waarRiver dit geld vandaan haalt(zullen we maar geen onderzoek naar doen zullen we maar zeggen).
RGB was me voor. :xyxthumbs:joey schreef:Dit begrijp ik er tenminste uit. Maar hopelijk wil Thomas even voor mij controleren of dat er inderdaad staat. :eusa_pray:
Als Mauro 4 ton gaat verdienen houdt Ajax er goed geld aan over, zeg. Laten we hopen dat het nog door gaat.
Is Rosales destijds voor minder dan 4 miljoen gekocht?
Chelsea! :DRaul Gonzalez Blanco schreef: Rosales zal een paar ton verdienen bij River, hooguit. Geen miljoenen. Ik vraag me al sterk af waarRiver dit geld vandaan haalt (zullen we maar geen onderzoek naar doen zullen we maar zeggen).
Rampsales is een van mijn grootste bronnen van ergernis bij het huidige Ajax. Ik prijs de dag waarop die prutser vertrekt. Hopelijk ergert ie binnenkort de fans van River Plate i.p.v. die van Ajax.
Volgens het redelijk goed geïnformeerde Transfermarkt.de zou het om 2,5 miljoen euro gaan.Neefkens schreef:Ik dacht 3.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jöhnk heeft gelijk:
Ajax slaagt in opzet, rechtsbuiten Rosales komt
Bron: Voetbal International
Ronald Koeman heeft zijn gewenste rechtsbuiten te pakken. Ajax slaagde erin de Argentijnse international Mauro Damian Rosales los te weken bij Newell's Old Boys.
Ajax had Rosales (23) al langer op het oog. Na de Olympische finale werden de onderhandelingen tot een goede einde gebracht. Newell's Old Boys ontvangt naar verluidt vijf miljoen euro voor de rechtsbuiten, die in Amsterdam zijn handtekening zet onder een contract voor vier jaar.
Trainer Ronald Koeman toonde zich gelukkig met de laatste aanwinst. 'We zijn blij dat we de rechtsbuiten hebben gevonden die we zochten. Rosales is een volwaardig Argentijnse international die net goud heeft gewonnen op de Olympische Spelen van Athene.'
Hoewel alle partijen tot een akkoord zijn gekomen is Ajax wat Rosales nog niet helemaal uit de zorgen. De Amsterdamse club moet nog enkele formaliteiten
www.vi.nl
De verwachting is dat de transfer van Rosales vandaag of morgen afgerond wordt. De penningmeester van River komt naar Amsterdam voor het akkoord.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Omdat hij 1 van de weinigen is die zich vaker meld bij supporters. Dingen met supporters onderneemt en positief is over gevoerde acties etc.Thomas schreef:Waarom vind je dat?ASR_AFCA schreef:Als persoon is het jammer dat hij vertrekt. 1 van de weinige voetballers die iets begrijpt van het supportersgebeuren.
Als je ziet wat Ajax aan spelers uitgeeft, schieten je de tranen in de ogen. Harry, Sik, Son, Rosenberg, Rosales: in totaal zo'n 25 miljoen. Schande, iets anders kan ik er niet van maken. Er lopen me daar een stel incompetente klojo's van jewelste rond. Uitmesten die zwijnenstal!!Jöhnk schreef:Rosales kostte minstens 5 miljoen, volgens de berichten destijds.
Die IS dus al uitgemest :yes:wimpey schreef:Als je ziet wat Ajax aan spelers uitgeeft, schieten je de tranen in de ogen. Harry, Sik, Son, Rosenberg, Rosales: in totaal zo'n 25 miljoen. Schande, iets anders kan ik er niet van maken. Er lopen me daar een stel incompetente klojo's van jewelste rond. Uitmesten die zwijnenstal!!Jöhnk schreef:Rosales kostte minstens 5 miljoen, volgens de berichten destijds.