Dan hoop ik dat jij er heel erg naast zit. ;)Jöhnk schreef:Niets, denk ik.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Die jongen is echt niet zo slecht zoals sommigen hier beweren. Geen absolute topspits maar toch zeker bruikbaar als je hem tenminste niet volledig verkeerd gebruikt.Bertje schreef:Ook bij een andere club moet hij er eerst iets van kunnen wil hij scoren. Blij als hij weg is.Marillion schreef:Hoeveel dat gaat opleveren? Ongeveer twee doelpunten tijdens de uefa cup ontmoeting misschien? Reken maar dat die jongen gemotiveerd zal zijn als dit inderdaad door gaat.Amsterdam Pride schreef:Weet niet zeker of transfernieuws van spelers die wellicht weg gaan hier ook moeten, het staat ook al in het topic over Rosenberg, maar vi.nl meldt dat hij gaat tekenen bij Werder. Ben benieuwd hoeveel dat op zou leveren.
De T.Belangstelling voor Ajax-spitsen
AMSTERDAM, woensdag
River Plate en Werder Bremen hebben zich officieel bij Ajax gemeld voor respectievelijk Mauro Rosales en Markus Rosenberg. Beide aanvallers hebben dit seizoen geen basisplaats. De transfers worden vooralsnog belemmerd door het verschil tussen vraag en aanbod. Zowel de Argentijnse als de Duitse club willen de spelers immers het liefst huren, maar Ajax staat alleen open voor verkoop. De enige speler die in principe verhuurd mag worden, is Jan Vertonghen.
Rosales is bezig aan zijn derde seizoen. De 25-jarige Argentijn toont nog steeds geen progressie en begon dit seizoen pas vijf keer in de basis. Hij is inmiddels verdrongen door Tom de Mul, terwijl Leonardo ook als optie voor de rechterflank wordt gezien. Zelf ziet Rosales een terugkeer naar zijn vaderland wel zitten, hoewel de positivo ook blijft benadrukken zich bij Ajax nog steeds prima op zijn gemak te voelen.
Rosenberg kende onder Danny Blind een goede periode, waarin hij regelmatig scoorde, maar sindsdien komt hij nog amper in het stuk voor. Werder Bremen ziet hem als mogelijke opvolger van Ivan Klasnic, die een niertransplantatie moet ondergaan. De belangstelling van de Duitsers is saillant, omdat Ajax in het toernooi om de UEFA Cup aan Werder gekoppeld is. Rosenberg kwam echter al eerder voor Ajax uit en is dus niet speelgerechtigd.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Davids valt wel te porren voor €7.000.000 voor 'n anderhalf jaartje :D
Nee, ik ben niet voor de komst van een verdedigende middenvelder, zeker niet nu Johnny zich zo goed ontwikkeld op die positie, daarnaast heb je ook Maduro die nu uit vorm is, maar heel goed daar kan spelen, en ik schat in dat Gabri ook goed uit de voeten kan op de positie. Ajax heeft veel meer aan een linksback/linkermiddenvelder en een rechtsback en rechterspits.
Nee, ik ben niet voor de komst van een verdedigende middenvelder, zeker niet nu Johnny zich zo goed ontwikkeld op die positie, daarnaast heb je ook Maduro die nu uit vorm is, maar heel goed daar kan spelen, en ik schat in dat Gabri ook goed uit de voeten kan op de positie. Ajax heeft veel meer aan een linksback/linkermiddenvelder en een rechtsback en rechterspits.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ANN.Ajax krijgt opleidingsvergoeding voor Brouwer
Liverpool zal Ajax een opleidingsvergoeding betalen van 300.000 euro, meldt Voetbal International. De Engelse club zal dit bedrag betalen vanwege de overgang van voormalig A-junior Jordy Brouwer van Ajax naar Liverpool.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Tscheu La Ling
Ik had zijn eerste maanden in Ajax-1 grote verwachtingen van Maduro, maar daarna hield ik elke keer mijn adem in als de bal zijn richting op werd gespeeld. Zo vaak leidde zijn balverlies een grote kans voor de tegenstanders in, of erger. Got, wat is hij vaak langzaam, aan de bal. Slechte balaanname... Je kunt het houden op vormverlies, maar ik vrees het ergste.
Zou hij niet een tijdje verhuurd kunnen worden aan een subtopper? Of degradatiekandidaat, voor mijn part.
Zou hij niet een tijdje verhuurd kunnen worden aan een subtopper? Of degradatiekandidaat, voor mijn part.
Geld moet rollen!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Maduro heeft grote kwaliteiten die zag jij ook de eerste maanden, zo zeg je zelf. Alles wat je daarna beschrijft is, hoe waar dan ook, terug te voeren op de vormcrisis waarin Maduro zit. En verhuren is niet de beste oplossing. Kijk naar Heitinga. Over een maand of drie [of veel sneller] staat de oude Maduro er echt weer.
- Tscheu La Ling
Vorm is ongrijpbaar. Heb je die niet, dan kan ik me goed voorstellen dat je minder durft. Meer naar achter hangen, minder naar voren trekken. Passjes die niet aankomen. Ballen die van je schoen springen.
Allemaal op Maduro van toepassing, denk ik.
Maar je verkeerd opstellen, (even) het inzicht missen... Is dat ook een kwestie van (slechte) vorm? Of zijn dat enkel slechte eigenschappen die je hooguit kan maskeren als je in vorm bent?
Maar je verkeerd opstellen, (even) het inzicht missen... Is dat ook een kwestie van (slechte) vorm? Of zijn dat enkel slechte eigenschappen die je hooguit kan maskeren als je in vorm bent?
Geld moet rollen!
- Giacomo Puccini
Mooi bedrag voor een speler die niks gekost heeft en gewogen en te licht bevonden is!De Dominee schreef:ANN.Ajax krijgt opleidingsvergoeding voor Brouwer
Liverpool zal Ajax een opleidingsvergoeding betalen van 300.000 euro, meldt Voetbal International. De Engelse club zal dit bedrag betalen vanwege de overgang van voormalig A-junior Jordy Brouwer van Ajax naar Liverpool.
Ajax!
- Alaindebanaan
Zat nog bij Ajax, kwam (nog) niet in aanmerking voor een contract. Ook na nieuws dat Liverpool interesse had is hij nogmaals gewogen en (vooralsnog) te licht bevonden.
Gaat goed zo inderdaad als we 3 ton krijgen voor alle 'talenten' die vroegtijdig vertrekken.
Gaat goed zo inderdaad als we 3 ton krijgen voor alle 'talenten' die vroegtijdig vertrekken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Z'n dramatisch lage handelingssnelheid heef niets met vorm te maken.Tscheu La Ling schreef:Vorm is ongrijpbaar. Heb je die niet, dan kan ik me goed voorstellen dat je minder durft. Meer naar achter hangen, minder naar voren trekken. Passjes die niet aankomen. Ballen die van je schoen springen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
overdrijven is een kunst die jij niet beheerst, thomasThomas schreef:Z'n dramatisch lage handelingssnelheid heef niets met vorm te maken.Tscheu La Ling schreef:Vorm is ongrijpbaar. Heb je die niet, dan kan ik me goed voorstellen dat je minder durft. Meer naar achter hangen, minder naar voren trekken. Passjes die niet aankomen. Ballen die van je schoen springen.