Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » za jan 20, 2007 7:31 pm

:blush: :aai:
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 20, 2007 7:32 pm

Thomas meldt tegen welke club hij een blessure oploopt en Voetske meldt bij welke club hij speelt. Doen jullie samen prima!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 20, 2007 7:39 pm

:D :xyxthumbs:

De commentator zegt net dat het erop lijkt dat Ooijer z'n enkel gebroken heeft.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 20, 2007 10:50 pm

Hij schijnt zijn kuitbeen op meerdere plaatsen te hebben gebroken.

Klinkt als einde carriere.

999

Bericht door 999 » za jan 20, 2007 11:00 pm

En zijn banden afgescheurd ...
Blij met de punten ...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jan 21, 2007 6:18 pm

Rooney scoorde 10 minuten geleden na een tijd droog gestaan te hebben weer. Daardoor staat ManU met 1-0 voor in de topper tegen Arsenal te Londen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 6:53 pm

2 - 1 Arsenal, Van Persie, Henry in de extra tijd ..
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jan 21, 2007 9:16 pm

Voor de competitie is het wel goed dat Manchester vandaag niet heeft gewonnen. Anders was het gat met Chelsea wel erg groot geworden.

Toch hoop ik wel dat United de titel dit jaar binnenhaalt. Even laten zien aan Chelsea dat niet alles te koop is. Niet dat Manchester met een beperkt budget speelt maar de uitgaven van Chelsea zijn toch een stuk indrukwekkender.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jan 21, 2007 10:00 pm

Hopelijk houdt Henry snel op met dat dansje. :pukey:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 11:44 pm

Van Persie breekt middenvoetbeentje, 5 - 6 weken out ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 22, 2007 4:56 am

Voetske schreef:2 - 1 Arsenal, Van Persie, Henry in de extra tijd ..
Henry lijkt met zulke goals snel van z'n reputatie als slechte kopper af te willen komen. Heerlijk doelpunt. Bij de goal van Van Persie verlengde hij de voorzet ook nog even met z'n hak. Henry is back and better than ever.

Gael Clichy wilde ook (weer) even noemen. Wat een klasbakje. :xyxthumbs:

Fantastisch trouwens, die beleving na de wedstrijd. Dan merk je perfect hoe groot de rivaliteit is tussen Man U en Arsenal. Die jongens van Arsenal gingen helemaal uit hun dak.

Marillion schreef:Voor de competitie is het wel goed dat Manchester vandaag niet heeft gewonnen. Anders was het gat met Chelsea wel erg groot geworden.
Arsenal is m'n favoriet in Engeland dus ik ben er erg blij mee. Vandaag had ik er echter ook mee kunnen leven als Manchester had gewonnen, aangezien ik niet denk dat Arsenal nog serieus mee kan doen om de titel en ik het iedereen behalve Chelsea gun. Gelukkig loopt Chelsea nu niet in op Man U. Sterker nog, Arsenal staat dankzij deze overwinning nog maar 6 punten achter Chelsea. Hopelijk laat de hete adem van Liverpool en Arsenal Chelsea nog meer zwalken.

Jinne schreef:Hopelijk houdt Henry snel op met dat dansje. :pukey:
Ach, het is geloof ik ontstaan dankzij de band tussen hem en Adebayor. Adebayor ging heel sympathiek om met het feit dat hij meteen weer op de bank mocht plaats nemen toen Henry terug kwam van z'n blessureleed. Ik heb er niet zoveel problemen mee. Sowieso lijkt Henry me een sympathieke gast en een uitstekende aanvoerder.

Ik kwam dit filmpje trouwens tegen op youtube. Op het laatst wijst Henry Bergkamp aan als grootste grappenmaker van de groep. Bergkamp en grappen? :shock:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 22, 2007 10:18 am

Thomas schreef:Bergkamp en grappen? :shock:
Bergkamp is een enorme droogkloot. :yes:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 10:21 am

Thomas schreef:
Voetske schreef:2 - 1 Arsenal, Van Persie, Henry in de extra tijd ..
Henry lijkt met zulke goals snel van z'n reputatie als slechte kopper af te willen komen. Heerlijk doelpunt. Bij de goal van Van Persie verlengde hij de voorzet ook nog even met z'n hak. Henry is back and better than ever.

Gael Clichy wilde ook (weer) even noemen. Wat een klasbakje. :xyxthumbs:

Fantastisch trouwens, die beleving na de wedstrijd. Dan merk je perfect hoe groot de rivaliteit is tussen Man U en Arsenal. Die jongens van Arsenal gingen helemaal uit hun dak.

Marillion schreef:Voor de competitie is het wel goed dat Manchester vandaag niet heeft gewonnen. Anders was het gat met Chelsea wel erg groot geworden.
Arsenal is m'n favoriet in Engeland dus ik ben er erg blij mee. Vandaag had ik er echter ook mee kunnen leven als Manchester had gewonnen, aangezien ik niet denk dat Arsenal nog serieus mee kan doen om de titel en ik het iedereen behalve Chelsea gun. Gelukkig loopt Chelsea nu niet in op Man U. Sterker nog, Arsenal staat dankzij deze overwinning nog maar 6 punten achter Chelsea. Hopelijk laat de hete adem van Liverpool en Arsenal Chelsea nog meer zwalken.

Jinne schreef:Hopelijk houdt Henry snel op met dat dansje. :pukey:
Ach, het is geloof ik ontstaan dankzij de band tussen hem en Adebayor. Adebayor ging heel sympathiek om met het feit dat hij meteen weer op de bank mocht plaats nemen toen Henry terug kwam van z'n blessureleed. Ik heb er niet zoveel problemen mee. Sowieso lijkt Henry me een sympathieke gast en een uitstekende aanvoerder.

Ik kwam dit filmpje trouwens tegen op youtube. Op het laatst wijst Henry Bergkamp aan als grootste grappenmaker van de groep. Bergkamp en grappen? :shock:
Henry raakte de bal niet eens ...
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2007 10:37 am

Voetske schreef: Henry raakte de bal niet eens ...
Wanneer?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 10:41 am

Raymon schreef:
Voetske schreef: Henry raakte de bal niet eens ...
Wanneer?
Bij de goal van Van Persie verlengde hij de voorzet ook nog even met z'n hak.
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2007 10:47 am

Dat klopt, dat deed ie ook. Weliswaar heeeeeeeel licht maar hij raakte 'm wel (wat duidelijk te zien was op Match of the Day2 gisteren, in de herhaling).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 22, 2007 12:17 pm

Hij raakt hem volgens mij toch duidelijk hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 23, 2007 2:21 am

Opmerkelijke transfers trouwens. West Ham United heeft Australisch international Lucas Neill (Blackburn) en spits Kepa (Sevilla) weten te strikken. Volgens de geruchten stond Neill in de belangstelling van clubs als Liverpool en Barcelona, maar dat viel dus waarschijnlijk wel tegen. Persoonlijk vond ik hem op het WK erg sterk spelen. Ik had ook wel verwacht dat hij het een stap hogerop zou proberen.

Aston Villa en Lyon hebben spitsen gewisseld. John Carew vertrekt naar Villa, Milan Baros naar Lyon. Niet dat het een bijzondere speler is, maar Baros heeft in al die tijd in Engeland nooit kunnen aarden. Eerlijk gezegd denk ik dat het voor beiden geen verkeerde stap is. Carew zie ik wel indruk maken in Engeland, al denk ik dat de Serie A nog het meest geschikt zou zijn voor hem.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 23, 2007 6:22 pm

Tottenham strikt Portugese international

23/1/2007 15:08

Tottenham Hotspur heeft met Benfica een akkoord bereikt over verdediger Ricardo Rocha. De 28-jarige Portugese international verhuist per direct van Lissabon naar Londen.

'Ricardo is een getalenteerde verdediger die ons meer opties in de verdediging biedt, omdat hij zowel in het centrum als op rechts kan spelen', verklaart technisch directeur Damien Comolli op de website van The Spurs. 'Hij brengt bovendien veel ervaring met zich mee omdat hij al jaren op het hoogste Europese podium actief is.'

In de zomer van 2002 maakte Ricardo Rocha de overstap van Sporting Braga naar Benfica. Bij die club groeide hij uit tot international. Hij droeg het Portugese shirt inmiddels zesmaal.
vi.nl

Als rechtsback heb ik hem nooit opvallend zien spelen in balbezit, maar puur in verdedigend opzicht vond ik hem wel sterk. Ik ben benieuwd hoe hij het in het centrum doet. Het lijkt me wel een vooruitgang want een duo Dawson-Davenport is me iets teveel van hetzelfde (al vind ik Dawson een stuk beter).

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jan 23, 2007 6:40 pm

"Een verdediger die ons meer opties biedt" moet wel een grote topper zijn, hoor. Tottenham stikt in de spelers. Verder zijn de Spurs continu op zoek naar nieuwe spelers. Ik heb nou niet echt het idee dat ze daar ook een bepaalde strategie volgen. In de zomer komen er op zijn minst zo'n 8 nieuwe spelers binnenwandelen, om daarna in de winter nog eens 3 mensen aan te trekken. Ergens is het bespottelijk.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 23, 2007 7:01 pm

Het geld lijkt inderdaad niet op te kunnen, inderdaad. Ongelooflijk voor een club die de laatste 10 jaar bar weinig heeft gepresteerd.

Aan de andere kant, als clubs als Manchester je bijna 40 miljoen willen geven voor een speler als Carrick blijft het wel lopen. :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 23, 2007 10:52 pm

Aston Villa rondt komst spits Young af

23/1/2007 19:02

Na John Carew kan Aston Villa nog een nieuwe spits verwelkomen. Watford liet Ashley Young gaan voor een bedrag dat kan oplopen tot ruim veertien miljoen.

Ashley Young tekende in Birmingham een contract tot medio 2011. De spits, die sinds het seizoen 2003/2004 uitkomst voor Watford, kost Aston Villa aanvankelijk twaalf miljoen euro. De afkoopsom kan groeien tot ruim veertien miljoen bij successen van Yopung bij Villa.

'Hij is een speler met een enorme potentie', zegt Villa-manager Martin O'Neill. 'En ik denk dat hij die verwachtingen gaat inlossen. Ashley is een groot talent. Ik heb veel van hem gezien '
Prima transfer. Ik denk dat Villa op deze manier wel wat aan z'n scorend vermogen heeft gedaan. Wellicht dat het ten koste gaat van talent Agbonlahor.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » wo jan 24, 2007 4:15 pm

Thomas schreef:
Tottenham strikt Portugese international

23/1/2007 15:08

Tottenham Hotspur heeft met Benfica een akkoord bereikt over verdediger Ricardo Rocha. De 28-jarige Portugese international verhuist per direct van Lissabon naar Londen.

'Ricardo is een getalenteerde verdediger die ons meer opties in de verdediging biedt, omdat hij zowel in het centrum als op rechts kan spelen', verklaart technisch directeur Damien Comolli op de website van The Spurs. 'Hij brengt bovendien veel ervaring met zich mee omdat hij al jaren op het hoogste Europese podium actief is.'

In de zomer van 2002 maakte Ricardo Rocha de overstap van Sporting Braga naar Benfica. Bij die club groeide hij uit tot international. Hij droeg het Portugese shirt inmiddels zesmaal.
vi.nl

Als rechtsback heb ik hem nooit opvallend zien spelen in balbezit, maar puur in verdedigend opzicht vond ik hem wel sterk. Ik ben benieuwd hoe hij het in het centrum doet. Het lijkt me wel een vooruitgang want een duo Dawson-Davenport is me iets teveel van hetzelfde (al vind ik Dawson een stuk beter).
Ricardo Rocha is een heel goede centrumverdediger. Misschien de afgelopen 1,5 jaar wel de beste uit de Portugese competitie. Slimme positiekiezer ook en hij kan beenhard zijn(maar niet unfair). Ik vraag me af hoe hij het tegen snelle typische PL aanvallers gaat doen maar verder een prima aankoop. Als rechtsback vind ik hem ook weinig geslaagd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 24, 2007 6:14 pm

Ik had hem nog nooit in het centrum zien spelen. Volgens mij speelde Luisao iedere keer dat ik hem zag naast iemand anders. Je zag aan hem dat hij aan de bal niet zoveel wilde. Hij wilde z'n man voelen en aanpakken. Volgens mij had hij in één van de kwartfinalewedstrijden in de CL van vorig seizoen ook maar weinig te duchten van Ronaldinho.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 28, 2007 3:53 pm

Gesloten