AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
Het is maar wat je onzichtbaar noemt. Hij heeft 3 goede kansen gehad.ajaxhome schreef:Huntelaar speelt ook onzichtbaar en helemaal geen sfeer in de Arena :nooo:
EDIT: Maak daar maar 4 van.
Een paar minuten terug een leuke aanval met de voorzet van Vermaelen, het overstapje van Leo en het schot over van De Mul.
Ja maar kansen krijgen en ze niet benutten is toch behoorlijk onzichtbaar :XThomas schreef:Het is maar wat je onzichtbaar noemt. Hij heeft 3 goede kansen gehad.ajaxhome schreef:Huntelaar speelt ook onzichtbaar en helemaal geen sfeer in de Arena :nooo:
EDIT: Maak daar maar 4 van.
Een paar minuten terug een leuke aanval met de voorzet van Vermaelen, het overstapje van Leo en het schot over van De Mul.
En dat is kans 6 verprutst
Laatst gewijzigd door Toppie op zo jan 21, 2007 2:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
De kansen worden gewoon niet benut en iedereen zit te slapen op de tribune :sleepey:brigade zuid schreef:Nog steeds? Het staat nu al zolang 2-0Voetske schreef:2 mooie goals, vooral de tweede was een mooie uitgespeelde kans en met een beetje geluk binnenkant kruising-paal het doel in, verder is het een beetje een gaap opwekkende vertoning ..
-
- AT Toto winner 15/16
Hmm, ik vond het vandaag echt opvallend stil, maar jij kan het beter weten. :xyxthumbs:
Een kipsimpele overwinning die veel hoger uit had moeten vallen. Ik heb goede aanvallen gezien, maar er zat toch te weinig beweging in de ploeg. Vooral in de tweede helft, die naast de kansen vrij gezapig was. Het feit dat Utrecht vrijwel niets klaarspeelde en het publiek muisstil was hielp ook niet mee aan de sfeer.
Een aantal situaties had veel beter uitgespeeld moeten worden. Vandaag heeft voor mij ook weer eens bewezen dat het feit dat Huntelaar minder scoort niet zo heel veel met het moeten mee voetballen te maken heeft. Hij is gewoon stukken minder scherp.
Een kipsimpele overwinning die veel hoger uit had moeten vallen. Ik heb goede aanvallen gezien, maar er zat toch te weinig beweging in de ploeg. Vooral in de tweede helft, die naast de kansen vrij gezapig was. Het feit dat Utrecht vrijwel niets klaarspeelde en het publiek muisstil was hielp ook niet mee aan de sfeer.
Een aantal situaties had veel beter uitgespeeld moeten worden. Vandaag heeft voor mij ook weer eens bewezen dat het feit dat Huntelaar minder scoort niet zo heel veel met het moeten mee voetballen te maken heeft. Hij is gewoon stukken minder scherp.