AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb werkelijk helemaal geen idee van wat ik van morgen moet verwachten. Een fris spelend Ajax, zoals aan de start van het seizoen? Een Ajax dat zoekend (zo niet dolend) is, als het even tegenzit e niet wijs wordt uit de te volgen tactiek met Leo in de basis? Een ramp als de 1-4 van vorig seizoen? Of toch een vechtwedstrijd zoals Utrecht uit van dit seizoen? We zien het wel. Het enigszins geruste gevoel van het begin van dit seizoen bij thuiswedstrijden, is er in ieder geval niet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
RTV UtrechtUTRECHT - Foeke Booij heeft een aardige puzzel op te lossen, voor de wedstrijd tegen Ajax van morgen. Naast Francis Dickoh en Sander Keller, is ook Braafheid niet fit genoeg om te spelen. Daarmee mist Booij drie verdedigers.
FC Utrecht heeft Jairzinho Valentijn uit het 2e toegevoegd aan de selectie, om in elk geval nog verdedigers op de bank te hebben.
De drie geblesseerde verdedigers missen waarschijnlijk ook de bekerwedstrijd tegen RBC, van komende woensdag.
Blij met de punten ...
Mocht Ajax als geheel wederom in navolging van de vorige partijen niet attractief spel op de mat leggen, dan hoop ik vurig dat Leonardo met zijn individuele acties voor wat amusement zal zorgen vanmiddag. Hij wordt volgens mij trouwens dé revelatie van het 2e seizoenshelft.
Ik kijk uit naar zijn debuut. Eindelijk een speler met de 3-in-1, actie, explosiviteit en de nodige branie in huis.
Ik kijk uit naar zijn debuut. Eindelijk een speler met de 3-in-1, actie, explosiviteit en de nodige branie in huis.
Het excuus van een pannenkoek! :redcard:Bertje schreef:Nee. Ik kan niet zo vaak en nu al helemaal niet, want ik zit middenin m'n toetsweek. Morgen moet ik zelf voetballen en heb ik wellicht een kater, dus komt er van leren niets terecht.Fenerbahce schreef:Wie ???? :whistling: :DBertje schreef:Hé, Bert, vroegen we jou iets?! :sly: ;)
Zit je zondag ook in de ArenA ??
Bertje for President!
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Ajaciedjuh
- Dr. Living Stoned
- Founding Father