Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Kan me niet voorstellen dat ten Cate Babos wil hebben... leuke keeper voor NEC, maar m.i. komt hij voor Ajax het een en ander te kort. (als Gentenaar al niet goed genoeg is, is Babos dat ook niet).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dit zijn twee spelers die natuurlijk nooit naar Ajax komen. Waarschijnlijk is Barbara genaaid door haar bron om te kijken of ze alles blindelings zou melden.
Stel dat Ten Cate die spelers al zou willen omdat hij ze kent, is er nog een technische staf en een technisch directeur die deze transfers zullen tegenhouden.
Ik las trouwens dat Willem II Boutahar voor de neus van Ajax heeft weggekaapt....
Stel dat Ten Cate die spelers al zou willen omdat hij ze kent, is er nog een technische staf en een technisch directeur die deze transfers zullen tegenhouden.
Ik las trouwens dat Willem II Boutahar voor de neus van Ajax heeft weggekaapt....
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik kan me wel voorstellen dat het geduld waarmee men wacht op de doorbraak van Stekelenburg eindig is. Ik zag laatst een overzicht van wedstrijden met PSV en dezelfde tekortkomingen als nu zag je ook jarenn gekeden. Dus laat ik dit gerucht van Barbara afdoen als een wake up call voor Stekelenburg.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
voetbalprimeur.nlOok Manchester United wil Mulumbu
22 januari 2007, 19:30
Nadat in het verleden Ajax en Valencia al interesse toonden in Youssuf Mulumbu, is nu ook Manchester United geïnteresseerd in de diensten van de jonge middenvelder, meldt Eurosport.
Scouts van de Engelse gigant zouden de jongeling begin december in een competitieduel van zijn club Paris Saint-Germain met Troyes hebben bekeken. Maar de trainer die hem veel vertrouwen gaf, Guy Lacombe, werd ontslagen en Paul Le Guen nam het roer van hem over.
De Franse coach geeft Eduoard Cisse en Clement Chantome als centrale middenvelders de voorkeur. Bovendien toonde hij al belangstelling voor Jeremy Clement, Emerse Fae en Florent Balmont. Mocht een van die drie komen, dan zou dat wel eens het einde kunnen zijn van de carriere van de 19-jarige Mulumbu in de Franse hoofdstad.
- Giacomo Puccini
Van der Meyde schijnt weer fit te zijn. Dat lijkt me nou een mooie voetballer om met Tom de Mul de concurrentie aan te gaan voor de rechtsbuiten positie. Mits fit staat hij garant voor een hoop goals en assists en hij kent het systeem als geen ander. Lijkt me wel iemand waar de Mul veel van kan leren, en vooral in wedstrijden tegen sterke tegenstanders kun je met Van der Meyde terugvallen op iemand die fysiek en qua agressie meer heeft in te brengen.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Alleen indien er een aanvaller (Huntelaar waarschjnlijk) vertrekt zou ik overwegen om een nieuwe aanvaller te halen. Ik zou nu eerst eens gaan zorgen dat het middenveld een stevig geheel wordt. Daar zal de aanval ook van profiteren. De Mul en Leonardo houden het een stuk langer vol als we verder naar voren kunnen spelen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
HtC wilde Davids afgelopen zomer dolgraag hebben. Maar ik kan me voorstellen dat men bij Ajax op Davids is afgeknapt vanwege de manier waarop Edgar zich toen heeft opgesteld.Jöhnk schreef:Davids natuurlijk niet, want HTC wil een coachend type. Davids is volgens Henk niet zo'n type.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Zou kunnen, maar ik kan me ook best vinden in de stelling dat Ajax meer behoefte heeft aan een type Cocu dan aan een type Davids.joey schreef:HtC wilde Davids afgelopen zomer dolgraag hebben. Maar ik kan me voorstellen dat men bij Ajax op Davids is afgeknapt vanwege de manier waarop Edgar zich toen heeft opgesteld.
Want met Stam en Gabri hebben we al twee aanjagers in huis. Het verlengstuk van de trainer ontbreekt.