Even voor de duidelijkheid: dat duimpje was voor Kaboem bedoeld, omdat hij de mysterieuze transfer van Roger naar Ajax van uitleg heeft voorzien. Natuurlijk is het diep en diep triest als het op die manier is gebeurd. Van Geel moet Ajax dat soort geintjes niet meer flikken.wimpey schreef:Dat zou van beleid getuigen! :sad:Thomas schreef:Roger zal een aardig salaris verdienen, maar verder kost hij inderdaad niet zoveel. Het zou zomaar kunnen dat Van Geel hem dat contract van een jaar heeft aangeboden om Cruijff even een figuurlijke aai over z'n bol te geven. :xyxthumbs:
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
Pardon ?, het commentaar op JC gaat niet over de voetballer JC, niet over de trainer JC.Ik wordt voor azijnpisser uitgemaakt terwijl JC meer azijnpist over AJAX dan dat ik doe ;)Bertje schreef:Brr. Wat een woorden over de man die vier Europacups uit zijn mouw schudde voor ons.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en ook nog twee finaleplaatsen bereikte met Ajax.
*** edit ***
ehm... twas dr maar 1...
*** edit ***
ehm... twas dr maar 1...
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo jan 14, 2007 12:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Als Cruijff het doet komt er soms nog wat zinnigs uit. ;)Voetske schreef:Pardon ?, het commentaar op JC gaat niet over de voetballer JC, niet over de trainer JC.Ik wordt voor azijnpisser uitgemaakt terwijl JC meer azijnpist over AJAX dan dat ik doe ;)Bertje schreef:Brr. Wat een woorden over de man die vier Europacups uit zijn mouw schudde voor ons.
GEINTJE! :aai: ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bertje moet nu even stoppen met het heilig verklaren van types als Cruijff, van Geel en ten Cate. Al hebben ze twaalf keer de Cup Met De Grote Oren voor ons binnengehaald. Dat kan mij geen klap schelen. Op dit moment is Cruijjff een op geld belustte flapdrol aan het worden die overal een vinger in de pap wil hebben. Van Geel heeft nog niet de aankopen gedaan waarop wij hebben gerekend en ten Cate gedraagt zich niet Ajax-waardig.
Daarbij wint niet één persoon de Cup, maar is dat een teameffort!
Bertje for President!
Die Kaboem! kan het wel als ie maar wil ;)Kaboem! schreef:Bertje moet nu even stoppen met het heilig verklaren van types als Cruijff, van Geel en ten Cate. Al hebben ze twaalf keer de Cup Met De Grote Oren voor ons binnengehaald. Dat kan mij geen klap schelen. Op dit moment is Cruijjff een op geld belustte flapdrol aan het worden die overal een vinger in de pap wil hebben. Van Geel heeft nog niet de aankopen gedaan waarop wij hebben gerekend en ten Cate gedraagt zich niet Ajax-waardig.
Blij met de punten ...
Ja Ernie, eeh ik bedoel Bert(je)Bertje schreef:Als Cruijff het doet komt er soms nog wat zinnigs uit. ;)Voetske schreef:Pardon ?, het commentaar op JC gaat niet over de voetballer JC, niet over de trainer JC.Ik wordt voor azijnpisser uitgemaakt terwijl JC meer azijnpist over AJAX dan dat ik doe ;)Bertje schreef:Brr. Wat een woorden over de man die vier Europacups uit zijn mouw schudde voor ons.
Blij met de punten ...
Of gewoon als Kaboem! met het verkeerde been uit bed stapt. ;)Voetske schreef:Die Kaboem! kan het wel als ie maar wil ;)Kaboem! schreef:Bertje moet nu even stoppen met het heilig verklaren van types als Cruijff, van Geel en ten Cate. Al hebben ze twaalf keer de Cup Met De Grote Oren voor ons binnengehaald. Dat kan mij geen klap schelen. Op dit moment is Cruijjff een op geld belustte flapdrol aan het worden die overal een vinger in de pap wil hebben. Van Geel heeft nog niet de aankopen gedaan waarop wij hebben gerekend en ten Cate gedraagt zich niet Ajax-waardig.
Ik verklaar helemaal niemand heilig. Zelfs mama niet. Dus iemand als Cruijff, die me echt een verschrikkelijke man lijkt, al helemaal niet.
Het gaat mij om Ajax en bij Ajax wil ik de beste mensen hebben. Of Van Geel en Ten Cate de beste zijn weet ik niet, maar ik vind ze wel heel goed. Van Geel haalde Huntelaar, wat ik een fantastische aankoop vind, en Ten Cate heeft een visie die mij aanstaat en heeft daarnaast bij vorige clubs bewezen wat met zijn visie te kunnen.
Dat Ten Cate geen Lippi is weet ik ook wel, maar wie niet sterk is moet slim zijn. Vooruitstrevend, dus. Help hem dus met zijn zwakke plekken in plaats van hem af te branden en zijn sterke punten te vergeten.
Cruijff is een man die ik ongelooflijk hoog heb zitten. Voornamelijk op tactisch gebied en nog meer op het gebied van de opleiding. Dat Cruijff Ajax dus helpt met de opleiding vind ik uitstekend.
Dat u niet zoveel met Cruijff, Van Geel en Ten Cate hebt vind ik prima, maar neem het mij niet kwalijk dat ik wel wat in deze mensen zie.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ben jij soms bij m'n klasgenoten van de basisschool langs geweest? :DVoetske schreef:Ja Ernie, eeh ik bedoel Bert(je)Bertje schreef:Als Cruijff het doet komt er soms nog wat zinnigs uit. ;)Voetske schreef: Pardon ?, het commentaar op JC gaat niet over de voetballer JC, niet over de trainer JC.Ik wordt voor azijnpisser uitgemaakt terwijl JC meer azijnpist over AJAX dan dat ik doe ;)
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Als JC echt AJAX heel hoog had zitten had ie al veel eerder de smeekbeden om het een keer voor te doen hoe het moet gehonoreerd.In mijn beleving is JC veel meer een Barcalona man dan een AJAX man.Misschien door de jaren heen geworden.Kweet het niet.Bertje schreef:Of gewoon als Kaboem! met het verkeerde been uit bed stapt. ;)Voetske schreef:Die Kaboem! kan het wel als ie maar wil ;)Kaboem! schreef:Bertje moet nu even stoppen met het heilig verklaren van types als Cruijff, van Geel en ten Cate. Al hebben ze twaalf keer de Cup Met De Grote Oren voor ons binnengehaald. Dat kan mij geen klap schelen. Op dit moment is Cruijjff een op geld belustte flapdrol aan het worden die overal een vinger in de pap wil hebben. Van Geel heeft nog niet de aankopen gedaan waarop wij hebben gerekend en ten Cate gedraagt zich niet Ajax-waardig.
Ik verklaar helemaal niemand heilig. Zelfs mama niet. Dus iemand als Cruijff, die me echt een verschrikkelijke man lijkt, al helemaal niet.
Het gaat mij om Ajax en bij Ajax wil ik de beste mensen hebben. Of Van Geel en Ten Cate de beste zijn weet ik niet, maar ik vind ze wel heel goed. Van Geel haalde Huntelaar, wat ik een fantastische aankoop vind, en Ten Cate heeft een visie die mij aanstaat en heeft daarnaast bij vorige clubs bewezen wat met zijn visie te kunnen.
Dat Ten Cate geen Lippi is weet ik ook wel, maar wie niet sterk is moet slim zijn. Vooruitstrevend, dus. Help hem dus met zijn zwakke plekken in plaats van hem af te branden en zijn sterke punten te vergeten.
Cruijff is een man die ik ongelooflijk hoog heb zitten. Voornamelijk op tactisch gebied en nog meer op het gebied van de opleiding. Dat Cruijff Ajax dus helpt met de opleiding vind ik uitstekend.
Dat u niet zoveel met Cruijff, Van Geel en Ten Cate hebt vind ik prima, maar neem het mij niet kwalijk dat ik wel wat in deze mensen zie.
Ik heb alles met JC, Van Geel en HtC, dat wil niet zeggen dat je ze niet mag aanspreken op hun gedragingen, foute beslissingen en eigenbelang PR gebeuren in de media.Het belang van AJAX staat bovenaan mijn lijstje.
Was jij trouwens al geboren toen JC die europacups uit de mouwen schudden ?.Volgens mij niet, want anders zou je toch moeten weten dat het het AJAX team was en niet alleen ene JC die voor deze successen heeft gezorgt ...
Blij met de punten ...
Ik weet niet of Cruijff meer voor Barcelona voelt dan voor Ajax. Eerlijk gezegd maakt het me ook niet heel veel uit. Het gaat me er namelijk om dat hij wat voor Ajax doet.Voetske schreef:Als JC echt AJAX heel hoog had zitten had ie al veel eerder de smeekbeden om het een keer voor te doen hoe het moet gehonoreerd.In mijn beleving is JC veel meer een Barcalona man dan een AJAX man.Misschien door de jaren heen geworden.Kweet het niet.
Ik heb alles met JC, Van Geel en HtC, dat wil niet zeggen dat je ze niet mag aanspreken op hun gedragingen, foute beslissingen en eigenbelang PR gebeuren in de media.Het belang van AJAX staat bovenaan mijn lijstje.
Was jij trouwens al geboren toen JC die europacups uit de mouwen schudden ?.Volgens mij niet, want anders zou je toch moeten weten dat het het AJAX team was en niet alleen ene JC die voor deze successen heeft gezorgt ...
Natuurlijk mag je iedereen aanspreken op fouten, maar dat betekent niet dat ik de fouten die jij ziet ook als fouten zie. Ik zie het gewoon anders.
En nee, zoals je weet was ik niet geboren toen Cruijff speler of trainer was bij Ajax. Ik zeg ook niet dat Cruijff die bekers in zijn eentje won, maar hij was er wel voor Ajax. Iemand als Keizer of Neeskens heeft wat dat betreft voor mij dan ook ongeveer even veel krediet als Cruijff.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb liever dat Cruijff zich met Danny gaat bemoeien in plaats van met Ajax!Bertje schreef:[Ik weet niet of Cruijff meer voor Barcelona voelt dan voor Ajax. Eerlijk gezegd maakt het me ook niet heel veel uit. Het gaat me er namelijk om dat hij wat voor Ajax doet.
Natuurlijk mag je iedereen aanspreken op fouten, maar dat betekent niet dat ik de fouten die jij ziet ook als fouten zie. Ik zie het gewoon anders.
Bertje for President!
Kan ze dat aub wat meer gaan doen?!
Ik ben die 'adviezen' van Johan onderhand aardig zat. Zijn onnavolgbare gelul eigenlijk ook. Maar dat vinden we allemaal zo mooi, ook al snappen we er geen snars van. Behalve Joey en Bertje natuurlijk! ;)
Wat is nu eigenlijk de laatste, echt goede daad/advies van Johan ten faveure van Ajax geweest? Misschien wil de Neef helpen met zoeken!
Ik ben die 'adviezen' van Johan onderhand aardig zat. Zijn onnavolgbare gelul eigenlijk ook. Maar dat vinden we allemaal zo mooi, ook al snappen we er geen snars van. Behalve Joey en Bertje natuurlijk! ;)
Wat is nu eigenlijk de laatste, echt goede daad/advies van Johan ten faveure van Ajax geweest? Misschien wil de Neef helpen met zoeken!
Bertje for President!
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
De jeugdopleiding, denk ik. Al moet natuurlijk nog blijken dat de (goede) ideeën ook in de praktijk gaan werken.Kaboem! schreef:Wat is nu eigenlijk de laatste, echt goede daad/advies van Johan ten faveure van Ajax geweest? Misschien wil de Neef helpen met zoeken!
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- RosenbergSpits
Ik begrijp hem inderdaad wel. Dat jij dat niet doet, ligt aan jou. Er is geen mens in de voetbalwereld die ooit heeft gezegd dat Cruijff geen verstand van het spel heeft.Kaboem! schreef:Ik ben die 'adviezen' van Johan onderhand aardig zat. Zijn onnavolgbare gelul eigenlijk ook. Maar dat vinden we allemaal zo mooi, ook al snappen we er geen snars van. Behalve Joey en Bertje natuurlijk! ;)
Wij mogen best trotser zijn op Cruijff. Hij is een van de groten uit de geschiedenis van het voetbal, en onlosmakelijk met onze club verbonden. :worshippy:
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ben trots op zijn vondsten in het voetbal en dat hij een fantastische speler was, maar ook ik ben geen fan de persoon Cruijff, hoor. Dat hoeft ook niet als je wilt dat Ajax gebruik kan blijven maken van zijn verstand van voetbal.
Van Basten is overigens een nog ergere vent dan Cruijff.
Van Basten is overigens een nog ergere vent dan Cruijff.
En met niemand anders!
En met niemand anders!