Wat is er geworden van....
Moderator: mods
De meeste Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse spelers moeten volgens mij aardig wat familieleden onderhouden. Pienaar zal een jaartje of drie een goed contract bij Ajax gehad hebben en nu dus een jaartje bij Dortmund. Het lijkt me sterk dat je dan financiëel onafhankelijk bent, dus zal hij wel iets anders kunnen.
Lobont tekent bij Dinamo Boekarest
Bogdan Lobont keert na omzwervingen bij Ajax en Fiorentina terug naar zijn vaderland. De 28-jarige sluitpost zal morgen een contract voor drie seizoenen tekenen bij Dinamo Boekarest.
“Lobont zal morgen naar Dinamo terugkeren en de komende drie seizoenen bij ons onder contract staan”, aldus de flamboyante preses Victor Becali tegenover Reuters. Naar verluidt zal de Roemeense club een half miljoen euro overmaken op de bankrekening van Fiorentina.
In Florence kwam hij door de aanwezigheid van Sebastián Frey dit seizoen niet in actie, terwijl hij vorig seizoen tot zeventien duels in de Serie A kwam. Vorige week liet ploeggenoot Adrian Mutu al tegenover de Roemeense staatstelevisie ontvallen dat Lobont er beter aan deed om te vertrekken.
Lobont, 50-voudig international, werd halverwege het seizoen 1999/2000 door Ajax van Dinamo overgenomen. In Amsterdam kwam hij tot 49 duels en werd hij tussendoor nog een seizoen uitgeleend aan Dinamo. Precies een jaar geleden werd hij definitief overgedaan aan de huidige nummer veertien van de Serie A.
Overigens zal Lobont in zijn vaderland zijn bankrekening blijven spekken. Met een jaarsalaris van 320.000 euro zal hij één van de best betaalde spelers zijn.
- Alaindebanaan
Ik vond dit juist een héél sterk interview!Thomas schreef:Zlatan kan fantastisch voetballen maar wat een kwal is het toch ook. Brrr. Ik kan me niet meer herinneren wat de aanleiding was voor dat interview, maar dat kan een andere AT'er me vast wel vertellen.
En die Joep Schreuder, die vind ik juist een kwal! :pukey:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Als je een beetje normaal leeft kun je daar toch wel een spaarrekening van een miljoen of twee aan overhouden. Lijkt me voldoende voor een zorgeloos (financieel dan) bestaan in Z-AThomas schreef:De meeste Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse spelers moeten volgens mij aardig wat familieleden onderhouden. Pienaar zal een jaartje of drie een goed contract bij Ajax gehad hebben en nu dus een jaartje bij Dortmund. Het lijkt me sterk dat je dan financiëel onafhankelijk bent, dus zal hij wel iets anders kunnen.
I think I lost my fucking headache
Als je 2 miljoen op je bank hebt ben je de rest van je leven koning van Suriname. Weet niet hoe het leven in Zuid-Afrika is maar onafhankelijk in Ned. is wat anders dan in een arm land.Kaboem! schreef:Vier goede contracten en je bent financiëel onafhankelijk, hoor.
Ligter maar net aan wat je standaard is.
IK GELOOF!!!!!!
www.ad.nlBejaardensoos of pokerhol?
AMSTERDAM - Bij een overval op de Amsterdamse Sociëteit Reyes is zondag een dode gevallen. Volgens buurtbewoners werd bij ‘vrijetijds- en denksportcentrum’ Reyes flink gegokt en gepokerd.
Omwonenden weten het zeker. De Amsterdamse Sociëteit Reyes was allesbehalve een ‘denksportclub’, zoals de vereniging zich graag afficheert.
Toen Reyes, mede opgericht door oud-profvoetballer Winston Bogarde, zich een half jaar geleden aan de Jacob van Lennepkade vestigde, fronsten de buren hun wenkbrauwen. Waarom heeft een gezelligheidsvereniging een beveiligingscamera boven de deur nodig? ,,Er werd daar flink gegokt en gepokerd,’’ zegt een buurtbewoner.
Dat gisterochtend een dode is gevallen bij een overval in het pand, verbaast niemand. Er moest veel geld te halen zijn. Elk weekeinde werd er tot in de vroege uurtjes gepokerd.
Van de overval hebben bewoners weinig gemerkt. Drie gemaskerde en gewapende mannen drongen rond half acht het pand binnen. Ze eisten geld van de acht mannen die op dat moment bezig waren met een ‘kaartspel’. In de worsteling die ontstond, werd een van de spelers dodelijk geraakt.
De overvallers, die er met een onbekende buit vandoor gingen, zijn spoorloos. De identiteit van het slachtoffer is ook nog onbekend.
De Vereniging Reyes bestaat pas sinds mei vorig jaar. Officieel is het een vrijetijdscentrum en een ontmoetingscentrum voor ‘alle mogelijke denksporten en vaardigheidsspelen’. Die variëren van klaverjassen en schaken tot pokeren.
Op pokersites is geregeld geadverteerd voor wedstrijden in Reyes. Buren hebben al eerder bij politie en stadsdeelraad geklaagd over overlast. De 36-jarige voorzitter heeft geprobeerd aan de klachten tegemoet te komen. ,,Het was een man met stijl,’’ aldus een bewoner. ,,Bij de opening zijn we nog uitgenodigd in de sociëteit.’’
Ex-prof Bogarde (SVV, Sparta, Ajax, AC Milan, Barcelona, Chelsea, Nederlands elftal), die volgens collega’s in Suriname zit, is een van de drie bestuursleden. Hij ontkent elke betrokkenheid bij de sociëteit en illegale pokertoernooien.
,,Het is een vereniging voor oudere mensen die daar spelletjes spelen,’’ liet hij telefonisch aan RTV Noord-Holland weten. ,,De camera dient voor de veiligheid. Het is van een goede vriend. Ik heb alleen geholpen de vereniging op te zetten. Ik ging er nooit heen.’’
Saillant detail: Bogarde, die met eigen bedrijven handelt in vastgoed en muziek, schittert momenteel in het televisie-programma Veronica’s Poker . Daarin is hij een van de zes bekende Nederlanders die de fijne kneepjes van het pokervak leren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
RTVNHVan der Lem wordt trainer op Cyprus
Het Cypriotische Apollon Limassol heeft Gerard van der Lem aangesteld als trainer. Hij kreeg de voorkeur boven Henk Wisman, die eveneens hoog op het kandidatenlijstje van de Cypriotische club prijkte.
De 54-jarige Amsterdammer bereikte met Apollon Limassol overeenstemming over een contract tot medio 2008.Voor Van der Lem is het een terugkeer als trainer sinds zijn vertrek bij Ajax.
Toen de Amsterdammers afgelopen zomer hoofdcoach Danny Blind ontsloegen, stapte hij op als assistent-trainer, ook al wilde de nieuwe trainer Henk ten Cate met hem verder.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan