De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Nou goed, MVG is uiteindelijk medeverantwoordelijk voor het aankoopbeleid. Wie zich sterk maakt voor welke speler weet je nooit precies.Harm schreef:Maar er werd hierboven gezegd dat Stam op voorspraak van Van Geel is gekomen en dat is iets heel anders.
Als Stam van de ene blessure in de andere was gerold had MVG de wind van voren gekregen omdat-ie Ajax had opgezadeld met een peperdure versleten veteraan.
Junkie heeft het bij het rechte eind.
Als je moet kiezen tussen Stam of Salcido dan kies je uiteraard Salcido, ja.Harm schreef:Volgens mij is de komst van Stam niet per sé een verdienste van Van Geel. Iedere TD (behalve Van Gaal waarschijnlijk) had Stam gehaald. Voor alle clubs in Nederland (op PSV na) was Stam een directe versterking.
Of je verdient geen geld aan een speler omdat hij er na drie jaar mee stopt, of je verdient geen geld aan een speler omdat hij na drie jaar door Chelsea verkocht wordt.Harm schreef:Het ging mij er om dat PSV Alex al had.
Ik zou gewoon voor de beste gaan. Stam, dus. En niet Salcido.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Stam is niet minder, maar ook niet beter.Thomas schreef:Ten eerste vind ik Stam niets minder dan Alex, maar daar zal jij het wel weer niet mee eens zijn.
Ten tweede lijkt een centrum Alex-Stam me geweldig.
En een centrum Stam-Alex is opbouwend echt te slecht, hoewel je dan een wat aanvallender middenveld op kan stellen.
Stam kost Ajax meer dan dat PSV aan Alex kwijt is. Ajax moet salaris en een transfersom betalen. PSV betaalt amper salaris aan Alex.Bertje schreef:Of je verdient geen geld aan een speler omdat hij er na drie jaar mee stopt, of je verdient geen geld aan een speler omdat hij na drie jaar door Chelsea verkocht wordt.Harm schreef:Het ging mij er om dat PSV Alex al had.
Ik heet Bert, niet Thomas. Ik heb het helemaal nergens over Alex. Ajax was er volgens mij al.Harm schreef:Stam kost Ajax meer dan dat PSV aan Alex kwijt is. Ajax moet salaris en een transfersom betalen. PSV betaalt amper salaris aan Alex.Bertje schreef:Of je verdient geen geld aan een speler omdat hij er na drie jaar mee stopt, of je verdient geen geld aan een speler omdat hij na drie jaar door Chelsea verkocht wordt.Harm schreef:Het ging mij er om dat PSV Alex al had.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Allemaal leuk en aardig maar ALEX zou Psv zo'n 25 á 28 miljoen opgebracht hebben .. nu niks ..Harm schreef:Stam kost Ajax meer dan dat PSV aan Alex kwijt is. Ajax moet salaris en een transfersom betalen. PSV betaalt amper salaris aan Alex.Bertje schreef:Of je verdient geen geld aan een speler omdat hij er na drie jaar mee stopt, of je verdient geen geld aan een speler omdat hij na drie jaar door Chelsea verkocht wordt.Harm schreef:Het ging mij er om dat PSV Alex al had.
Blij met de punten ...
Zonder Chelsea had PSV Alex nooit gehad.Voetske schreef:Allemaal leuk en aardig maar ALEX zou Psv zo'n 25 á 28 miljoen opgebracht hebben .. nu niks ..Harm schreef:Stam kost Ajax meer dan dat PSV aan Alex kwijt is. Ajax moet salaris en een transfersom betalen. PSV betaalt amper salaris aan Alex.Bertje schreef: Of je verdient geen geld aan een speler omdat hij er na drie jaar mee stopt, of je verdient geen geld aan een speler omdat hij na drie jaar door Chelsea verkocht wordt.
-
- AT Toto winner 15/16
Kijk dat zijn goeie deals van MvG, nu moet ie dat soort dingen ook nog even bij AJAX gaan doen en rap een beetje want we hebben niet eeuwig de tijd. ;)Bertje schreef:Je hebt het mis. :yes:brigade zuid schreef:Is dat zo? Ik dacht dat Scheringa zo pissed was omdat MvG aan de spelers van AZ zat? naja zal ik het wel mis hebben.
Hij verkocht Olaf aan Ajax en haalde voor minder Schaars naar AZ.
Zonder Abramovitz had Chelsea Alex niet gehad, tja zo kun je aan de gang blijven natuurlijk.Je genereert met zo'n contructie geen eigen kapitaal, met een beetje geluk wat CL inkomsten ( die je bijna allemaal weer kwijt bent aan premie's ) en blijft steeds met een ontevreden gevoel ziiten, lijkt me.als bv. Chelsea zo'n speler zodadelijk voor tig miljoenen de deur uit doet.Harm schreef:Zonder Chelsea had PSV Alex nooit gehad.Voetske schreef:Allemaal leuk en aardig maar ALEX zou Psv zo'n 25 á 28 miljoen opgebracht hebben .. nu niks ..Harm schreef: Stam kost Ajax meer dan dat PSV aan Alex kwijt is. Ajax moet salaris en een transfersom betalen. PSV betaalt amper salaris aan Alex.
Blij met de punten ...
PSV betaalt met het restantje van haar zielHarm schreef:Stam kost Ajax meer dan dat PSV aan Alex kwijt is. Ajax moet salaris en een transfersom betalen. PSV betaalt amper salaris aan Alex.Bertje schreef:Of je verdient geen geld aan een speler omdat hij er na drie jaar mee stopt, of je verdient geen geld aan een speler omdat hij na drie jaar door Chelsea verkocht wordt.Harm schreef:Het ging mij er om dat PSV Alex al had.
I think I lost my fucking headache