Darten
Moderator: mods
Yvanka van Welt, zijn oude vriendin inderdaad.Duke schreef:Overigens is dit volgens mij de oude vriendin van Jelle (Ivanka heet ze geloof ik).
Overigens, vinden jullie het nu echt gek dat hij niet zo goed staat te spelen.
Hij is 21, vorig jaar had nog niemand van hem gehoord en stond hij in alle vrijheid en rust zijn wedstrijden zonder druk te gooien.
Nu is hij het hele jaar door geleefd (door pers, darters etc), heeft alle druk ineens op zijn schouders en wil iedereen van hem winnen. Mensen kunnen zo onrealistisch zijn met hun verwachtingen... :sad:
Misschien is hij inderdaad een eendagsvlieg, hij zou niet de enige zijn. Wie heeft er ooit nog gehoord van Keith Deller, de winnaar van 1983. Overigens is hij ook niet echt de enige winnaar die het volgend jaar er in de eerste ronde uitligt. Dat gebeurt veel vaker...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die ex-vriendin van Klaassen had anders wel een knop door de tong, dus zo burgerlijk was ze ook weer niet.
Verder volg ik die BDO niet. Een wedstrijdje tussen vBarneveld en Taylor pik ik wel mee, maar voor de rest interesseert het me niet zoveel meer. Ik vond het vroeger op de één of andere manier ook leuker. Ik mis toch wel mensen als Mardle en Baxter bijvoorbeeld. Doet die Fitton nog wel mee?
Verder volg ik die BDO niet. Een wedstrijdje tussen vBarneveld en Taylor pik ik wel mee, maar voor de rest interesseert het me niet zoveel meer. Ik vond het vroeger op de één of andere manier ook leuker. Ik mis toch wel mensen als Mardle en Baxter bijvoorbeeld. Doet die Fitton nog wel mee?
-
Fitton deed mee, hij ligt er al in de eerste ronde uit.Peter schreef:Die ex-vriendin van Klaassen had anders wel een knop door de tong, dus zo burgerlijk was ze ook weer niet.
Verder snap ik jouw post niet helemaal, volgens mij haal je de bonden een beetje door elkaar. Tenminste, als je naar de BDO kijkt om Barney en Taylor te zien spelen kun je lang wachten.
Die twee (net als Mardle en Baxter) gooien bij de PDC.
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
Die gozer plakt zich helemaal vol met reclame, zelfs zoveel dat ie er tijdens de wedstrijd last van heeft en na afloop verteld ie doodleuk dat het maar gewoon een spelletje is.Frank schreef:Waar is dat niet mogen op gebaseerd, BZ?
Verder staat zn koppie me niet zo aan, ben ik vaak voor de underdog en gun ik die maffe Hollanders daar in de zaal deze nederlaag.
- Alaindebanaan
Is vroeger ooit Wereldkampioen geweest, ik dacht van de PDC, maar goed. Al jaren niet meer gezien op TV-toernooien....Ajax Rules schreef:Bij welke bond speelt die "Van Dijk"?
Is hij te slecht om op het WK (dan wel van de BDO, dan wel van de PDC) uit te mogen komen? of is er een andere reden dat hij nu commentor is bij SBS?
EDIT: Hij is inderdaad wel van de BDO, maar dus gewoon te slecht....
In 2005 zou hij officieus wereldkampioen zijn geworden.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- Jinne
- Site Admin
Maar een klein stukje gezien van Van Gerwen gisteren, maar dat zag er in de verste verte niet uit als darts van een speler die vorig jaar Barney nog klopte. Dubbels waren drama, zelfs de dubbel 20. En het was niet alsof die Engelsman er echt wat van kon.
Vind het toernooi sowieso minder aantrekkelijk geworden zonder Barney.
Vind het toernooi sowieso minder aantrekkelijk geworden zonder Barney.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik snap het prima, Frank. Vroeger waren Mardle en Baxter nog bij de BDO. Toen had je Barney, Baxter, Mardle en in een eerder stadium McDanger! Die was het mooiste met zijn schotse rok.
Ik bedoel meer dat ik naar de PDC kijk voor een Barney en een Taylor en dat de BDO geen aansprekende namen meer heeft die mij kunnen boeien.
Ik bedoel meer dat ik naar de PDC kijk voor een Barney en een Taylor en dat de BDO geen aansprekende namen meer heeft die mij kunnen boeien.