Dat lijkt me erg vreemd, aangezien Boulah een mindere speler is en Chelsea sinds het wegvallen van Terry grote problemen heeft achterin.Harm schreef:Als Chelsea er echt werk van had gemaakt, dan had Alex al voor Chelsea kunnen spelen. Maar op de één of andere manier willen ze hem gewoon niet.
PSV
Ik ook. Ik denk dat hij voor de handel gekocht is. Bij Chelsea ziet men het blijkbaar niet in hem zitten. Als Kalou naar Engeland kon, kan Alex dat ook.Baseman schreef:Ik denk dat Alex absoluut niet zou misstaan bij Chelsea, maar ik gun hem een veel betere (of leukere) club.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik bedoel dat hij een werkvergunning kreeg. Dus zou Alex er ook een moeten krijgen.Jabu schreef:Kalou is naar Engeland gegaan, maar of hij het aankan is volgens mij nog niet bewezen. Zo goed doet hij het volgens mij niet bij Chelsea. Mourinho was in ieder geval niet tevreden over hem.
Hij laat nog weinig zien inderdaad, maar dat geldt voor alle aankopen van Chelsea van afgelopen zomer.Jabu schreef:Kalou is naar Engeland gegaan, maar of hij het aankan is volgens mij nog niet bewezen. Zo goed doet hij het volgens mij niet bij Chelsea. Mourinho was in ieder geval niet tevreden over hem.
Baseman schreef:S. Kalou is van 05-08-1985 en Alex van 17-06-1982.
PS: Demo, Alex is geen Afrikaan :D
PPS: Echt schrikbarend hoeveel PSV supporters op PN het niet eens een probleem zouden vinden als PSV een soort opleidingsinstituut zou worden van Chelsea...zolang er maar goede spelers komen :nooo:
Nergens schrijf ik dat Alex Afrikaan is, Kalou wel en daar liegen ze minimaal drie jaar over hun leeftijd (hoe heette ook al weer die junior-Ghanees bij psv en Nii Lamptey en Quansah, Yakubu, de oude Kalou enz.)Kalou was toch een stukje jonger dan Alex is?
Qua Afrikaanse leeftijd betreft: ja. Kalou zal nu ongeveer 24 zijn, denk ik. Alex???
Ik denk dat Kalou en Alex even oud zijn :D
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Was te verwachten.Baseman schreef: PPS: Echt schrikbarend hoeveel PSV supporters op PN het niet eens een probleem zouden vinden als PSV een soort opleidingsinstituut zou worden van Chelsea...zolang er maar goede spelers komen :nooo:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Sky SportsPSV make Luque move
PSV Eindhoven are believed to have made a move for Newcastle misfit Albert Luque.
The Spanish international has failed to live up to expectations in the North East since his £9.5million move from Deportivo La Coruna in 2005.
He has started just six league games since arriving in England and it seems his time with The Magpies could be coming to an end.
A host of clubs in his native Spain have enquired about him in the past six months and that looked his likely destination.
However, PSV have now made a move to seal Luque on an 18-month loan deal which could appeal to Newcastle.
Although they would recoup nothing in terms of a transfer fee, the Spaniard's hefty personal terms would be removed from their own wage bill.
Zal Chelsea zijn salaris wel willen ophoesten?
Ik heb even op PN gekeken en ze begrijpen er daar geen ZAK van. 'Als we maar goede voetballers krijgen...' dat soort praat. Hebben die lui geen trots? :nooo:Baseman schreef:Kluivert vertrekt, dat is een zekerheid, van Chelsea is dat maar de vraag...die lijken alleen maar dieper in de organisatie van PSV te komen.
Godzijdank heeft Ajax 'meneer' Abramovitsj vriendelijk maar beslist buiten de poort gezet.
Nog een paar jaar zo doormodderen wat AJAX betreft en ze staan ene Abramovitsj met open armen op te wachten ...joey schreef:Ik heb even op PN gekeken en ze begrijpen er daar geen ZAK van. 'Als we maar goede voetballers krijgen...' dat soort praat. Hebben die lui geen trots? :nooo:Baseman schreef:Kluivert vertrekt, dat is een zekerheid, van Chelsea is dat maar de vraag...die lijken alleen maar dieper in de organisatie van PSV te komen.
Godzijdank heeft Ajax 'meneer' Abramovitsj vriendelijk maar beslist buiten de poort gezet.
Blij met de punten ...
Ik schaar "die lui" in dezelfde categorie als die Ajax "supporters" die nu vergoeilijkend aan het spreken zijn over de toespraak van Jaakke en aan het terugkrabbelen zijn over dat aanvallende voetbal van jullie. Hier heb je er zo ééntje:joey schreef:Ik heb even op PN gekeken en ze begrijpen er daar geen ZAK van. 'Als we maar goede voetballers krijgen...' dat soort praat. Hebben die lui geen trots? :nooo:Baseman schreef:Kluivert vertrekt, dat is een zekerheid, van Chelsea is dat maar de vraag...die lijken alleen maar dieper in de organisatie van PSV te komen.
Veel opportunistischer krijg je ze niet hoor.Hoe je het ook went of keert, zonder resultaten heb je onrust. En zonder rust kun je niet werken aan een team dat aanvallend en dominant kan voetballen. Als Ajax 6de wordt met oogstrelend voetbal dan is ook niemand blij. Daarentegen, de resultaten van Koeman, ook in de CL, zijn voornamelijk gehaald dmv resultaat voetbal en ook daar was bijna iedereen het over eens dat dat niet de bedoeling was.
Maar het gaat mijn inziens ook om de realiteit. En de realiteit is dat dit Ajax nog niet in staat is om iedere wedstrijd oogstrelend en dominant te voetballen. Op het moment dat dat niet lukt, dan moet je kunnen omschakelen naar resultaat voetbal. Ajax dat dmv goed voetbal 1-0 voorkomt tegen AZ moet de 2de helft het mes erin gooien en gaan bikkelen. Dan maar even minder mooi maar soms is dat even nodig. En ook resultaat voetbal kan mooi zijn hoor. Het Gouden Ajax van 1995 kon een voorsprong vasthouden door gewoon de bal rond te tikken. En de tegenstander er maar achteraan hollen. Om gek van te worden. En dan weer 1 keer aanzetten, scoren en weer rondtikken. Wat een tijd.. maar we dwalen wat af ;)
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Leg eens uit wat je dat opportunistisch aan mijn post vindt? Oh, en welkom terug trouwens :xyxthumbs:Harm schreef:Ik schaar "die lui" in dezelfde categorie als die Ajax "supporters" die nu vergoeilijkend aan het spreken zijn over de toespraak van Jaakke en aan het terugkrabbelen zijn over dat aanvallende voetbal van jullie. Hier heb je er zo ééntje:
Veel opportunistischer krijg je ze niet hoor.Raymon schreef:Hoe je het ook went of keert, zonder resultaten heb je onrust. En zonder rust kun je niet werken aan een team dat aanvallend en dominant kan voetballen. Als Ajax 6de wordt met oogstrelend voetbal dan is ook niemand blij. Daarentegen, de resultaten van Koeman, ook in de CL, zijn voornamelijk gehaald dmv resultaat voetbal en ook daar was bijna iedereen het over eens dat dat niet de bedoeling was.
Maar het gaat mijn inziens ook om de realiteit. En de realiteit is dat dit Ajax nog niet in staat is om iedere wedstrijd oogstrelend en dominant te voetballen. Op het moment dat dat niet lukt, dan moet je kunnen omschakelen naar resultaat voetbal. Ajax dat dmv goed voetbal 1-0 voorkomt tegen AZ moet de 2de helft het mes erin gooien en gaan bikkelen. Dan maar even minder mooi maar soms is dat even nodig. En ook resultaat voetbal kan mooi zijn hoor. Het Gouden Ajax van 1995 kon een voorsprong vasthouden door gewoon de bal rond te tikken. En de tegenstander er maar achteraan hollen. Om gek van te worden. En dan weer 1 keer aanzetten, scoren en weer rondtikken. Wat een tijd.. maar we dwalen wat af ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
PSV zet nu zijn zinnen op Albert Luque
9/1/2007 9 :01
PSV heeft in de jacht op een nieuwe spits een voormalig speler van Barcelona op het oog. De Eindhovenaren zijn bezig Albert Luque los te weken bij Newcastle United, waar zijn loopbaan volledig in het slop is geraakt.
De 28-jarige linkspoot kwam in anderhalf jaar bij Newcastle tot slechts één doelpunt in negentien optredens in het Premiership. Zelfs met een overvolle ziekenboeg komt de Catalaan nauwelijks aan spelen toe.
In Spanje had hij voor zijn verhuizing in de zomer van 2005 de reputatie van een redelijk makkelijk scorende spits. Luque staat bovendien op zeventien interlands (twee treffers), al dateert zijn laatste optreden in de nationale ploeg van 7 september 2005.
PSV-coach Ronald Koeman kent Luque nog van zijn tijd bij Barcelona. Luque maakte destijds deel uit van de jeugdopleiding van de Blaugranas.
www.vi.nlShanghai Shenhua wijst PSV-voorstel Xiang Sun af
9/1/2007 9 :32
PSV moet ook linksback Xiang Sun uit het hoofd zetten. Het voorstel is door Shanghai Shenhua als 'te laat' van de hand gewezen.
PSV deed het aanbod Xiang Sun voor een half jaar te huren voor 150.000 euro. Na dit seizoen zou bij bewezen geschiktheid de transfer voor ruim één miljoen euro definitief worden gemaakt. Maar het voorstel is afgewezen.
'We hebben PSV in 2006 een kans gegeven', zei algemeen directeur Wu Jinan in Shanghai Morning Post. 'Als toen dit aanbod was gedaan, hadden we Xiang Sun laten gaan.' Shanghai Shenhua wil ook niet meewerken, omdat het door een blessure van Jianqing Mao dun in de linkbacks zit.
PSV had aanvankelijk Xiang Sun niet genoeg bevonden voor een overgang naar Eindhoven na een stage in november. Maar na het mislopen van Maxwell, Nadir Belhadj en Wederson kwam de Brabantse club alsnog terug op dat besluit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali