Darten
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
http://ladbrokes.sportinglife.com/darts/pdc2006
Alleen slechts in cijfertjes (winnaar wedstrijd 56 tegen wedstrijd 58) etc, waar je nog niet echt veel wijzer van wordt.
Scholten kon gisteren de wedstrijd ook maar niet beslissen. De keren dat ik hem zie verbaas ik me steeds dat hij zo hoog staat in de ranking.
Alleen slechts in cijfertjes (winnaar wedstrijd 56 tegen wedstrijd 58) etc, waar je nog niet echt veel wijzer van wordt.
Scholten kon gisteren de wedstrijd ook maar niet beslissen. De keren dat ik hem zie verbaas ik me steeds dat hij zo hoog staat in de ranking.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik krijg een "access denied" melding bij die link van Jinne, dus maar even zo:
Laatste 16:
49) Barneveld - Vonck 4 - 0
50) Askew - Tabern 3 - 4
51) Havenga - Webster 2 - 4
52) Scholten - Osborne 2 - 4
53) Lewis - A. Jenkins 3 - 4
54) T. Jenkins - Wade 4 - 3
55) Taylor - Mason (kan een leuke wedstrijd worden...)
56) Priestley - Hamilton
Wedstrijden 54/55 en 56 zijn vanavond, wedstrijd van Taylor is om 21:45.
Laatste 8:
Vrijdag 29/12:
57) A. Jenkins - Osborne (13:10)
58) T. Jenkins - Winnaar 56 (16:30)
59) Barneveld - Tabern (20:10)
60) Winnaar 55 - Webster (22:00)
Tijdens zijn bij benadering, Nederlandse tijd.
Wedstrijden in de kwartfinales zijn best of 9 sets, best of 5 legs.
De halve finales worden geloot na de kwartfinales.
Laatste 16:
49) Barneveld - Vonck 4 - 0
50) Askew - Tabern 3 - 4
51) Havenga - Webster 2 - 4
52) Scholten - Osborne 2 - 4
53) Lewis - A. Jenkins 3 - 4
54) T. Jenkins - Wade 4 - 3
55) Taylor - Mason (kan een leuke wedstrijd worden...)
56) Priestley - Hamilton
Wedstrijden 54/55 en 56 zijn vanavond, wedstrijd van Taylor is om 21:45.
Laatste 8:
Vrijdag 29/12:
57) A. Jenkins - Osborne (13:10)
58) T. Jenkins - Winnaar 56 (16:30)
59) Barneveld - Tabern (20:10)
60) Winnaar 55 - Webster (22:00)
Tijdens zijn bij benadering, Nederlandse tijd.
Wedstrijden in de kwartfinales zijn best of 9 sets, best of 5 legs.
De halve finales worden geloot na de kwartfinales.
Laatst gewijzigd door Frank op do dec 28, 2006 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
as per draw = zoals geloot is.. oftewel, de loting staat al vast (ongetwijfeld iets met die nummertjes voor de wedstrijd te maken).Frank schreef:Het kan zijn dat mijn Engels achteruit aan het gaan is, maar volgens mij betekent "as per draw" zoiets als "volgens loting"?
Het is voor mij ook nieuw, maar het staat zo echt op de site van de PDC.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Alaindebanaan
Bron: www.sporttribune.nlTaylor: "Ik speel nooit meer tegen Mason"
Vrijdag 29 december 02:28 - Alex van Vogelpoel
Darts - Phil Taylor won vanaf tijdens het PDC World Darts Championship met 4-0 van Chris Mason, maar na afloop werd er enkel gepraat over het incident na afloop. Taylor gaf Mason een hand en liep terug om zijn pijl uit het bord te halen. Mason trok hem echter terug en er ontstond een stevig gesprek. Vooraf was het al een beladen duel, omdat Mason The Power arrogant had genoemd.
Na afloop liet Taylor aan de BBC duidelijk weten wat er gebeurd was. "Tijdens het duel was hij al met het publiek in gesprek en na afloop schold hij me uit", aldus de titelverdediger op het WK. "Ik zit hier niet op te wachten en er was ook geen enkele reden voor. Als het zo moet, dan moet je mij niet meer uitnodigen. Ik ga namelijk nooit gooien tegen mensen die mij gaan uitschelden. Tegen Mason speel ik dan ook niet meer."
Taylor vervolgde tegenover de BBC. "Ik heb z'n hand geschud en daarna begon hij me uit te schelden. Het enige dat ik hier tegen doe is weglopen, want ik ga er niet naar luisten. Ik ben al achttien jaar van mijn leven met darten bezig en wil niet voor alles uitgemaakt worden. Iemand anders mag mijn plaats innemen als het op deze manier moet. Over een paar minuten zal ik hem boven wel zien en dan zullen we zien hoe groot en stoer hij is. Met dit soort spelers heb ik het al jaren gehad. Ze werken er zelf niet hard genoeg voor en geven vervolgens mij de schuld van hun eigen fouten."
Taylor is dan ook helemaal niet arrogant, net als Barney.... :eusa_liar: :hypocrite:
- Alaindebanaan
Ik weet niet of je het gezien hebt (ik wel), maar ik wist dus niet wat er precies gezegd was. Weet wel dat Taylor daarna behoorlijk pissed was tijdens het interview met SBS. Hij had zelf blijkbaar ook gescholden, en dat baalde hij nog het meest van. Dus zou hij de boete die daar voor staat 3x overmaken aan de PDC, zei hij.Frank schreef:Bron: www.sporttribune.nlTaylor: "Ik speel nooit meer tegen Mason"
Vrijdag 29 december 02:28 - Alex van Vogelpoel
Darts - Phil Taylor won vanaf tijdens het PDC World Darts Championship met 4-0 van Chris Mason, maar na afloop werd er enkel gepraat over het incident na afloop. Taylor gaf Mason een hand en liep terug om zijn pijl uit het bord te halen. Mason trok hem echter terug en er ontstond een stevig gesprek. Vooraf was het al een beladen duel, omdat Mason The Power arrogant had genoemd.
Na afloop liet Taylor aan de BBC duidelijk weten wat er gebeurd was. "Tijdens het duel was hij al met het publiek in gesprek en na afloop schold hij me uit", aldus de titelverdediger op het WK. "Ik zit hier niet op te wachten en er was ook geen enkele reden voor. Als het zo moet, dan moet je mij niet meer uitnodigen. Ik ga namelijk nooit gooien tegen mensen die mij gaan uitschelden. Tegen Mason speel ik dan ook niet meer."
Taylor vervolgde tegenover de BBC. "Ik heb z'n hand geschud en daarna begon hij me uit te schelden. Het enige dat ik hier tegen doe is weglopen, want ik ga er niet naar luisten. Ik ben al achttien jaar van mijn leven met darten bezig en wil niet voor alles uitgemaakt worden. Iemand anders mag mijn plaats innemen als het op deze manier moet. Over een paar minuten zal ik hem boven wel zien en dan zullen we zien hoe groot en stoer hij is. Met dit soort spelers heb ik het al jaren gehad. Ze werken er zelf niet hard genoeg voor en geven vervolgens mij de schuld van hun eigen fouten."
Taylor is dan ook helemaal niet arrogant, net als Barney.... :eusa_liar: :hypocrite:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
Dat wordt dus een leuke finale, tegen Phil Taylor ! :cheer:
PS: Taylor is al vele jaren de beste darter van de wereld en is daarmee zelfs dik miljonair geworden, van mij mag hij dan ook wat arrogant zijn. Helemaal omdat Mason zijn grote mond dicht had moeten houden na die inmaakpartij, het tekent Taylor verder dat hij een boete wenst te ontvangen (omdat hij terug had gescholden) en die boete drievoudig zal betalen. Klasse :xyxthumbs:
PS: Taylor is al vele jaren de beste darter van de wereld en is daarmee zelfs dik miljonair geworden, van mij mag hij dan ook wat arrogant zijn. Helemaal omdat Mason zijn grote mond dicht had moeten houden na die inmaakpartij, het tekent Taylor verder dat hij een boete wenst te ontvangen (omdat hij terug had gescholden) en die boete drievoudig zal betalen. Klasse :xyxthumbs:
- Jinne
- Site Admin
De PDC mag dan nu wel de twee beste darters in zijn bezit en in de finale hebben, de rest komt toch maar moeilijk mee. Gisteren ook maar gewoon besloten om Theo Maassen te kijken omdat ik al vermoedde dat het nogmaals een veegpartij kon worden. Wat een zeer verstandige keuze bleek te zijn. Van Hamilton had ik wel iets meer verwacht tegen Taylor, maar 30 per pijl win je niks tegen The Power.
De gedroomde finale, alleen vrees ik dat Barney er toch ook redelijk simpel vanaf wordt gegooid.
De gedroomde finale, alleen vrees ik dat Barney er toch ook redelijk simpel vanaf wordt gegooid.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16